12 مورد از تفریحات دبی برای کودکان {آدرس+ هزینه+ شرایط}

بهترین تفریحات کودکان

بهترین تفریحات دبی برای کودکان

آیا تفریحات دبی برای کودکان را می‌شناسید؟ اگر فکر می‌کنید جذابیت‌های دبی تنها مخصوص بزرگسالان هستند، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید؛ زیرا در این شهر زیبا و دیدنی تنوع تفریحات دبی برای کودکان به قدری زیاد است که می‌تواند تا ساعت‌ها کودکان را سرگرم کرده و لحظات شاد و جذابی را برای آن‌ها رقم بزند.

اگر می‌خواهید سفر به دبی را برای خودتان و کودکانتان هیجان‌انگیز و جذاب کنید و لحظات خاطره‌انگیزی در زیباترین شهر خاورمیانه بگذرانید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین تفریحات دبی برای بچه‌‌ها آشنا کنیم.

بهترین تفریحات دبی برای کودکان

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویدیو : تفریحات دبی برای کودکان

 

پادکست : تفریحات جذاب دبی برای کودکان

 

ماجراجویی در آی ام جی دبی

یکی از بهترین مکان‌های تفریحی دبی برای کودکان شهربازی آی ام جی است که به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در جهان و یکی از بهترین تفریحات دبی برای کودکان شناخته می‌شود. کودکان شما در این شهربازی می‌توانند از هر سرگرمی‌ که فکرش را بکنید استفاده کرده و لذت ببرند.

علاوه بر این در این شهربازی تفریحات مخصوصی برای بزرگسالان در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند تا ساعت‌ها شما را در کنار فرزندتان سرگرم کنند. مطمئن باشید گشت‌وگذار در این شهر بازی خاطره بسیار لذت بخشی را در ذهن کودک شما ماندگار خواهد کرد.

بعد از تفریح و لذت بردن از امکانات شهر بازی آی ام جی می‌توانید سری به رستوران این شهر بازی زده و به قول معروف دلی از عزا دربیاورید. از دیگر امکانات این شهر بازی می‌توان به صندوق امانات، دستگاه‌های خودپرداز، پارکینگ و درمانگاه اشاره کرد.

این مجموعه تفریحی در تمام روز‌های سال فعالیت دارد و ساعت کاری آن در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ۱۲ ظهر الی ۹ شب و روز‌های آخر هفته از ۱۲ ظهر الی ۱۰ شب است. درمورد قیمت این نوع از تفریحات دبی برای کودکان باید بگوییم هزینه بلیت ورودی حدود ۳۲۵ درهم امارات است.

در صورتی که بهترین زمان برای سفر به دبی را انتخاب کنید، می توانید از تفریحات جذاب و عالی دبی برای کودکان لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی و دلپذیر را به همراه خانواده تجربه کنید.

بلیت این شهربازی برای بچه‌های زیر ۳ سال و قد کمتر از ۹۰ سانتی متر رایگان است.

آدرس: مسیر شیخ محمد بن زاید

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

تجربه‌ای هیجان‌انگیز در پارک آتلانتیس دبی

یکی از جذاب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر است. این پارک از تفریحات جدید دبی برای کودکان به شمار می‌آید و هرساله میلیون‌ها توریست به این پارک سر می‌زنند. پارک آتلانتیس جزو ۱۰ پارک آبی بزرگ در جهان است؛ پس در بازدید از تفریحات دبی برای کودکان، اصلاً از این پارک غافل نشوید.

در پارک آکواونچر دبی حدود ۱۰۵ سرسره و بازی آبی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند شما و کودکتان را تا ساعت‌ها غرق شادی و لذت کنند. برخی از سرسره‌های این پارک به ارتفاع بسیار زیاد و برخی دیگر به داشتن پیچ و خم‌های مهیج معروف هستند که می‌توانند آدرنالین خون شما را به‌شدت افزایش دهند.

از جذاب‌ترین سرسره‌های پارک آتلانتیس دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرسره موج شوک
  • سرسره آکوآکندا
  • سرسره تک نفره
  • سرسره رقابت
  • سرسره زومرانگو
  • سرسره پرش ایمان
  • سرسره blackout
  • سرسره‌های گروهی
  • سرسره حمله کوسه
  • سرسره انتقام خدایان

در این پارک علاوه بر سر خوردن از بلندترین سرسره‌های جهان می‌توانید، هیجان موج سواری روی امواج مصنوعی و شیرجه آزاد از صخره‌ها را نیز تجربه کنید. همچنین در پارک آبی آتلانتیس دبی می‌توانید از حیواناتی همچون کوسه که در این مجموعه نگهداری می‌شوند دیدن کنید.

درنهایت بعد از لذت بردن از این دسته تفریحات دبی برای کودکان می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های این پارک سر زده و یک وعده غذایی دلچسب به همراه یک نوشیدنی خنک میل کنید. ساعت کاری این مجموعه تفریحی از ۱۰ صبح تا زمان غروب آفتاب است.

توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید نهایت استفاده را از امکانات پارک آتلانتیس ببرید، از ابتدای صبح در پارک حضور داشته باشید. همچنین لازم است بدانید هزینه بلیت این پارک برای مسافران هتل آتلانتیس د پالم دبی و کودکان زیر ۲ سال رایگان است. علاوه بر این اگر در روز تولد خود، به این پارک آبی بروید، هزینه بلیت برای شما رایگان خواهد بود.

دبی به عنوان جذاب ترین و بهترین شهر امارات برای زندگی به شما این فرصت را می دهد تا از این پارک آبی جهت خلق لحظات شاد برای فرزندان خود موفق باشید.

قیمت بلیت پارک آکواونچر دبی برای بزرگسالان ۲۹۹ درهم و کودکان زیر ۱ متر و ۲۰ سانتی متر قد حدود ۲۵۰ درهم است.

آدرس: پالم جمیرا، هتل آتلانتیس

تجربه ای هیجان انگیز در پارک آتلانتیس دبی

 

آب بازی در پارک وایلد وادی دبی

از بهترین تفریحات دبی در تابستان برای بچه‌ها می‌توان به آب بازی و سر خوردن از سرسره‌های پارک وایلد وادی اشاره کرد. در این پارک آبی امکانات بسیاری در زمینه تفریحات آبی فراهم شده است که شما به همراه فرزندتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و حسابی لذت ببرید.

در این پارک امکانات رفاهی بسیار خوبی وجود دارد و اگر فرزندتان بعد از بازی و تفریح گرسنه شد، می‌توانید به کمک غرفه‌های فروش خوراکی در پارک از او پذیرایی کنید. در این غرفه‌ها غذا‌های مختلفی با طعم‌های خوشمزه و لذیذ برای کودکان سرو می‌شوند که شامل انواع فینگر فود، دسر، نوشیدنی‌های رنگارنگ و خوراکی‌های متنوع هستند.

پارک وایلد وادی از آن دسته پارک‌های دبی است که تنوع بالایی در وسایل بازی کودکان دارد و بچه‌ها می‌توانند از بیش از ۳۰ نوع بازی شاد و هیجان‌انگیز استفاده کنند. این پارک از جدیدترین پارک‌های دبی به شمار می‌آید که حدوداً ۱۰ سال است آغاز به کرده است.

از بخش‌های مختلف این پارک می‌توان قسمت مخصوص بزرگسالان، برج سورج، مستر لسترز، تنتروم الی، سفر یو‌ها، رودخانه خروشان، موج سواری، استخر موج، استخر مخصوص و بخش ویژه تفریح کودکان را نام برد. هریک از این بخش‌ها جزو جذاب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان محسوب می‌شوند و به گونه‌ای متفاوت می‌توانند شما و فرزندتان را شگفت‌زده کنند.

به طور کلی پارک آبی وایلد وادی دبی تمام انتظارات شما را از تفریحات دبی برای کودکان برآورده می‌کند و شما می‌توانید در این مجموعه تفریحی برای ساعت‌ها سرگرم شده و لذت ببرید. هزینه خرید بلیت این پارک ابی مهیج برای بازدیدکنندگان بزرگسال ۲۹۹ درهم و کودکان دارای قد زیر ۱ متر و ۲۰ سانتی متر ۲۴۹ درهم است.

البته لازم است در پایان تفریحات خود به هزینه امور جانبی در پارک وایلد وادی نیز توجه داشته باشید. هزینه‌های جانبی پارک وایلد وادی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید. توجه کنید که قیمت های ذکرشده در جدول ذیل بر اساس آخرین و جدیدترین تغییرات گردآوری شده اند.

نوع خدمات قیمت
هزینه فیش اسپا ۵۵ درهم
کمد کوچک قفل‌دار ۳۹ درهم
کمد متوسط قفل‌دار ۴۴ درهم
کمد بزرگ قفل‌دار ۵۹ درهم
هزینه اجاره حوله ۳۹ درهم
هزینه نا‌هار از ۶۰ درهم

 آدرس: پالم جمیرا، خیابان ام سقیم

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

بهشتی از تفریحات کودکانه در کیدزانیا دبی

به‌جرئت می‌توان کیدازانیا را از بهترین و لذت‌بخش‌ترین تفریحات دبی برای کودکان معرفی کرد. گردش در مراکز خرید دبی به‌ویژه معروف‌ترین آن‌ها همانند دبی مال زمانی لذت‌بخش است که مکانی برای بازی و تفریح کودکان در آن‌ها وجود داشته باشد.

در این زمینه خبر خوبی برایتان داریم؛ کیدزانیا یکی از بهترین شهربازی‌های دبی است که در دبی مال قرار دارد. شما می‌توانید برای پاساژ گردی و خرید به دبی مال رفته و با خیال راحت فرزند دلبندتان را به کیدزانیا بسپارید. کیدزانیا یک شهرک بازی است که در آن مشاغل مختلف از طریق شبیه‌سازی به کودکان معرفی می‌شوند.

فرزند شما می‌تواند در این شهر بازی از میان حدوداً ۷۰ شغل یکی را انتخاب کرده و لباس مخصوص این حرفه را تن کند. سپس در محیطی کاملاً شبیه به آن شغل نظیر مکانیکی، نانوایی، آتش نشانی و غیره می‌تواند بازی کرده و علاقه خود را به حرفه موردنظر بسنجد.

این شهر بازی برای کودکان جذابیت‌های بسیاری دارد و حسابی آن‌ها را سرگرم می‌کند؛ اما برای بزرگسالان برخلاف دیگر شهربازی‌های دبی مکان جالبی نیست. به طور کلی اگر می‌خواهید به گشت‌وگذار در فروشگاه‌های دبی مال بپردازید و خیالتان راحت باشد که فرزندتان در این زمان از بهترین تفریحات دبی برای کودکان لذت می‌برد، کیدزانیا بهترین گزینه است.

ساعت کاری این شهر بازی در ایام شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح الی ۸ شب و روز‌های آخر هفته از ۱۲ ظهر الی ۹ شب است. محدوده سنی کودکانی که می‌تواند از تفریحات کیدزانیا استفاده کنند از ۴ سال شروع می‌شود.

بلیت کیدزانیا دبی بر اساس سن افراد از ۸۰ درهم الی ۳۸۵ درهم امارات است.

آدرس: طبقه دوم دبی مال

کیدزانیا در دبی بهشت تفریحات کودکان

 

لذت برف بازی در دل کویر با پیست اسکی دبی

از دیگر تفریحات کودکان در دبی می‌توان به پیست اسکی دبی اشاره کرد. اگر از گرمای سوزان شهر کویری دبی خسته شده‌اید و دوست دارید در کنار فرزندتان از برف بازی لذت ببرید، پیست اسکی از بهترین تفریحات دبی برای کودکان است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

در این پیست کودک شما می‌تواند با امکانات در نظر گرفته شده به راحتی در دل تابستان‌های داغ دبی برف بازی کرده و روی برف اسکی کند. از این پیست می‌توان در تمامی‌ فصل‌های سال استفاده کرد و در کنار خانواده از محیطی برفی و شاد لذت برد.

در این مرکز علاوه بر برف بازی و اسکی می‌توانید از بخش‌های جذابی همچون تماشای پنگوئن‌ها، هیجان کوهستانی، توپ غول پیکر، تپه برفی، سپر‌های برفی، باب اسلید میدود، سینما و غیره لذت ببرید. البته لازم است بدانید این مکان از قوانین خاصی برخوردار است که باید به آن‌ها توجه کنید. این قوانین عبارت‌اند از:

  • بازدیدکنندگان زیر ۲۱ سال باید پیش از ورود فرم رضایت والدین یا سرپرست خود را ارائه دهند.
  • کودکان ۹ الی ۱۲ سال به شرط حضور والدین در مرکز خرید می‌توانند از پیست اسکی استفاده کنند.
  • کودکان زیر ۲ سال نمی‌توانند وارد پیست شوند.

اگر در بین تفریحات دبی برای کودکان به دنبال جایی هستید که در کنار تفریح بتوانید خرید هم انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به پیست اسکی دبی سر بزنید. ساعت کاری این پیست از ۱۰ صبح الی ۱۱ شب است.

قیمت بلیت پیست اسکی دبی از ۲۹۵ درهم الی ۴۱۰ درهم امارات است.

آدرس: منطقه داون تاون، واقع در مرکز خرید دبی مال

پیست اسکی دبی در دل کویر برای برف بازی کودکان
تفریحات دبی برای کودکان

 

دیدن زیبایی‌های طبیعت در باغ معجزه دبی

در لیست بهترین تفریحات دبی برای کودکان همیشه نام باغ گل دبی یا باغ معجزه دبی می‌درخشد. این باغ مکانی است که قدم زدن در آن و تماشای زیبایی‌هایش حس آرامش و طراوت خاصی در وجود شما ایجاد خواهد کرد؛ به گونه‌ای که می‌توان گفت اصلاً از تماشای آن سیر نمی‌شوید.

در باغ معجزه دبی کودکان شما می‌توانند از حدود ۴۵ میلیون گل موجود در آن بازدید کرده و محو زیبایی طبیعت شوند. گشت‌وگذار در این باغ جذاب و دیدنی برای فرزند شما جنبه آموزشی نیز دارد و فرصت خوبی برای آشنایی با انواع گل و گیاه را برای او فراهم می‌کند.

مساحت این باغ بیش از ۷۲ هزار متر مربع است و می‌توان این باغ را از بزرگ‌ترین گلزار‌های ساخته شده به دست بشر معرفی کرد. وجود چنین باغی مملو از گل‌های رنگارنگ در دل شهر کویری دبی معجزه‌ای است که در هیچ جای دنیا نمی‌توان مانند آن را یافت.

از جذاب‌ترین بخش‌های این پارک گل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماکت برج خلیفه
  • ماکت برج ایفل
  • خیابان دیزنی
  • باغ پروانه دبی
  • مجسمه میکی موس
  • راهر‌وهای قلب، پروانه و چتر
  • مجسمه خرس
  • طاووس و لاک پشت
  • دهکده معطر
  • باغ خوراکی
  • ساعت گلی
  • باغ بین‌الملل
  • حوضچه‌های ماهی
  • محوطه بازی کودکان

بعید می‌دانیم در بین تفریحات دبی برای کودکان بتوانید مکانی با جذابیت و زیبایی باغ معجزه پیدا کنید؛ زیرا این باغ در نوع خود کمیاب و بی‌نظیر است. بهترین بازه زمانی برای بازدید از جذابیت‌های این باغ اوایل زمستان تا اوایل فصل بهار است. ساعت کاری این مجموعه از ۹ صبح الی ۹ شب است.

توجه کنید که قبل از سفر به همراه خانواده خود از تمامی ملزومات سفر به دبی اطلاع داشته باشید تا با هیچ گونه مشکلی در طول سفر هیجان انگیز خود به این شهر رویایی مواجه نشوید.

قیمت بلیت باغ معجزه دبی برای بزرگسالان بالای ۱۲ سال ۵۵ درهم و کودکان ۳ الی ۱۲ سال حدود ۴۰ درهم است. بلیت ورودی برای کودکان زیر ۳ سال و افراد معلول رایگان در نظر گرفته می‌شود.

آدرس: منطقه دبی لند، خیابان آل بارشا، جنوبی ۳

باغ معجزه دبی جایی دیدنی برای تفریح کودکان
تفریحات دبی برای کودکان

 

تجربه‌ای به ‌یاد ماندنی در پارک آبی واندر لند

اگر می‌خواهید از تفریحات دبی برای کودکان دیدن کرده و به همراه فرزندتان حسابی لذت ببرید، توصیه می‌کنیم حتماً به پارک تفریحی واندر لند سر بزنید. در این پارک مجموعه‌ای از بهترین تفریحات آبی در انتظار کودک شما است که می‌توانند خاطرات هیجان‌انگیزی از سفر به دبی در ذهن او ماندگار کنند.

این پارک از تعداد زیادی سرسره آبی و استخر ویژه کودکان برخوردار است. جالب است بدانید یک سرگرمی‌ بسیار جذاب در این پارک وجود دارد که با نام دزدان دریایی کارائیب شناخته می‌شود. اگر فرزندتان هوس دزد دریایی شدن به سرش زد، می‌توانید پارک واندر لند را به لیست تفریحات دبی برای کودکان که قصد دارید به آن‌ها سر بزنید اضافه کنید.

در اطراف و داخل این پارک رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید بعد یک تفریح جذاب، زمانی که حسابی گرسنه هستید به آن‌ها سر زده و از منو‌های متنوع آن‌ها استفاده کنید. ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ بامداد است. جالب است بدانید که هزینه بلیت این پارک از سایر تفریحات دبی برای کودکان کمتر است.

قیمت بلیت واندر لند دبی حدود ۱۲۵ درهم امارات است.

آدرس: منطقه بر دبی، القرهود، بین پارک کریک و روستای البوم

پارک آبی واندرلند در دبی جایی برای تفریح کودکان
تفریحات دبی برای کودکان

 

سفر به دنیای اسباب بازی‌‌ها در لگو لند دبی

شهر بازی لگو لند از بهترین تفریحات دبی برای کودکان محسوب می‌شود و فرزند شما می‌تواند در این مرکز تفریحی لحظات بسیار مهیج و شادی را تجربه کند. می‌توان گفت هیچ کودکی وجود ندارد که تابه‌حال لگو بازی نکرده باشد.

 اگر فرزند شما عاشق بازی کردن با لگو‌های رنگی است، پیشنهاد می‌کنیم از میان دیگر تفریحات دبی برای کودکان، لگو لند را در اولویت قرار دهید. بچه‌ها در این پارک می‌توانند با ساخت اسباب بازی‌های لگو آشنایی پیدا کرده و با استفاده از آن‌ها در ابعاد مختلف بازی‌های دلخواه خود را به وجود بیاورند.

بازی کردن در لگو لند دبی قوه خلاقیت کودک شما را پرورش داده و می‌تواند خاطرات ماندگاری از بازی کردن به همراه سایر بچه‌ها در محیطی شاد برای او ایجاد کند. لازم است بدانید این پارک برای خانواده‌هایی با فرزندان ۲ الی ۱۲ سال طراحی شده است.

اگر قصد دارید از بهترین تفریحات دبی برای کودکان استفاده کنید و انتخاب شما لگو لند است، باید از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر در این پارک حضور پیدا کنید.

هزینه خرید بلیت این شهر بازی جذاب و سرگرم کننده برای افراد بزرگسال ۳۳۰ درهم و برای کودکان ۳ الی ۱۱ سال ۲۹۵ درهم است. بازدید برای کودکان زیر ۳ سال نیز رایگان است.

آدرس: اتوبان شیخ زاید، مقابل منطقه جبل علی دبی

تفریح در شهر بچه‌ها

از دیگر تفریحات دبی برای کودکان می‌توان به شهر بچه‌ها اشاره کرد. شهر بچه‌ها بهترین مکان خوش گذرانی و تفریح برای فرزند دلبند شما است. در این شهر بازی تعداد بی‌شماری سرگرمی‌ مختلف برای سنین مختلف کودکان فراهم شده است که کودکان ۲ الی ۱۵ سال را تا ساعت سرگرم می‌کنند.

کودک شما می‌تواند از سرگرمی‌‌های خلاقانه و هیجان‌انگیزی بسیاری در شهر بچه‌ها لذت برده و حسابی بازی کند. جالب است بدانید این شهر بازی جدا از اینکه جزو جا‌های دیدنی دبی برای کودکان است، به عنوان مکان بسیار مناسبی برای آموزش کودکان نیز به شمار می‌آید.

در این مجموعه یک آسمان نمای بسیار بزرگ وجود دارد که فرزندتان به کمک آن می‌تواند درمورد علم نجوم و ستاره شناسی اطلاعات بسیار خوبی کسب کند. علاوه بر این بخش‌هایی همچون جانور شناسی، تئاتر کودکان و غیره نیز برای سرگرم کردن فرزند شما در نظر گرفته شده‌اند.

اگر در بین تفریحات دبی برای کودکان به دنبال یک مرکز تفریحی با قیمت مناسب و سرگرمی‌‌های شاد و آموزنده هستید، پیشنهاد ما به شما شهر بچه‌های دبی است. ساعت کاری این شهر بازی از ۹ صبح تا ۷ عصر بوده و در روز‌های شنبه تا جمعه پذیرای کودکان است.

قیمت بلیت ورودی شهر بچه‌های دبی برای بزرگسالان حدود ۲۸۵ درهم و کودکان ۳ الی ۱۱ سال ۲۵۰ درهم است.

آدرس: پارک خور دبی

تفریح در شهر بچه ها
تفریحات دبی برای کودکان

 

سفر به اعماق اقیانوس با آکواریوم زیر آب دبی

از دیگر تفریحات دبی برای کودکان که می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد می‌توان به آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی اشاره کرد. دنیای زیر آب و موجودات آبزی همواره برای کودکان و البته بزرگسالان جذاب هستند و به همین دلیل یکی از بهترین جا‌هایی که می‌توانید کودک خود را برای تفریح ببرید آکواریوم زیر آب است.

این آکواریوم در قلب گردشگری دبی قرار دارد و شما با اقامت در بسیاری از هتل‌های دبی می‌توانید به راحتی به این مجموعه تفریحی دسترسی داشته باشید. کودک شما می‌تواند در این آکواریوم با زیباترین و بزرگ‌ترین موجودات دریایی آشنا شده و با پنگوئن‌ها و لاک پشت‌های بامزه بازی کند.

در واقع می‌توان گفت آکواریوم زیر آب دبی در بین دیگر تفریحات دبی برای کودکان جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و همواره به والدین توصیه می‌شود. اگر به دنبال تفریحی جذاب در کنار آموزنده بودن هستید، فرزندان خود را به این مجموعه ببرید.

اگر می‌خواهید فرزندتان خاطرت قشنگ و به‌یادماندنی از سفر به دبی داشته باشد، آکواریوم زیر آب دبی اولین جایی است که باید در بین تفریحات دبی برای کودکان آن را انتخاب کنید. مطمئن باشید دیدن این آکواریوم چه برای خودتان و چه فرزندتان تجربه تکرار نشدنی خواهد بود.

این مرکز در روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب و پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب میزبان گردشگران است و یکی از بهترین تفریحات زندگی شبانه در دبی هم به حساب می آید.

قیمت بلیت این مرکز به عنوان یکی از تفریحات دبی برای کودکان جهت بازدید از باغ وحش زیر آب ۲۰۰ درهم و غواصی و شنا ۳۷۰ درهم است.

آدرس: خیابان المرکز المالی، دبی مال، طبقه همکف و طبقه دوم

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

صحرا گردی با سافاری

اگر کودک شما عاشق هیجان و ماجراجویی است، چه تفریحی بهتر از کمپینگ و کویر گردی با سافاری؟ صحرا گردی با خودرو‌های سافاری از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین تفریحات دبی برای کودکان است که تمام اعضای خانواده را دور هم جمع می‌کند.

در این تفریح جذاب کودکان می‌توانند از سواری با خودرو‌های شاسی بلند در پستی و بلند‌های بیابان‌های دبی لذت برده و حسابی انرژي خود را تخلیه کنند. البته نگران نباشید این کار با رعایت کلیه نکات ایمنی انجام می‌شود. در تور‌های سافاری تفریحات بسیاری در اختیار شما قرار می‌گیرند که هریک حال و هوای خاص خود را دارند.

از این تفریحات می‌توان به شتر سواری، لندکروز سواری، تماشای حیات وحش کویر، اسکی روی شن‌های بیابان، سواری به‌وسیله چهارچرخ‌های صحرایی، سرگرمی‌ سنتی تانور،ا نقاشی حنا، دهکده وادی و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید همراه فرزند خود ساعت‌ها در صحرا‌های دبی به ماشین سواری پرداخته و خاطره‌ای لذت‌بخش بسازید.

بهترین زمان سفر به دبی برای تجربه تور‌های سافاری فصل زمستان یا اواسط آبان تا بهمن ماه است. تور‌های سافاری از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر برگزار می‌شوند.

هزینه این تفریحات در دبی از ۱۴۰ الی ۱۹۵ درهم است که می‌توان گفت در بین دیگر تفریحات دبی برای کودکان با توجه به جذابیت‌های آن قیمت مناسبی دارد.

صحراگردی با سافاری در دبی

 

بازی با دلفین‌ها در دلفیناریوم دبی

اگر فرزند شما عاشق تفریحات آبی و سر خوردن از سرسره‌های بلند است، دلفیناریوم دبی می‌تواند در بین تفریحات دبی برای کودکان بهترین گزینه باشد. حضور موجودات دوست داشتنی و بامزه‌ای همچون دلفین‌ها این مکان را به یکی از جذاب‌ترین تفریحات آبی در دبی برای کودکان تبدیل کرده است.

دلفیناریوم جزو تفریحاتی است که تمامی‌ افرادی که به حیات وحش و زندگی دلفین‌ها علاقه‌مند هستند، عاشق آن می‌شوند. شما در این مجموعه می‌توانید علاوه بر تماشای بازیگوشی‌های دلفین‌ها از فک‌ها و سرگرمی‌‌های آبی طنز نیز دیدن کنید. حالب است بدانید با صرف هزینه می‌توانید شاهد شنای فرزند خود در کنار دلفین‌ها باشید.

از دیگر تفریحات دبی برای کودکان در این مرکز می‌توان به سینما چند بعدی، سالن برگزاری جشن تولد، نمایش پرندگان، فروشگاه خرید سوغاتی، استودیو عکاسی، رستوران و غیره اشاره کرد. ساعت بازدید از دلفین‌ها در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح شروع شده و حدوداً ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.

علاوه بر این بازدید از پرندگان نیز در روز‌های شنبه تا دوشنبه به مدت نیم ساعت در سه سانس از ۱۲ ظهر تا ۷ شب ادامه دارد.

قیمت این تفریح جذاب نسبت به دیگر تفریحات دبی برای کودکان ارزان‌تر بوده و حدود ۳۰ درهم است.

آدرس: ام حریر، کریک پارک

 

سؤالات متداول

۱. شهر مشاغل در دبی کجاست؟

کیدزانیا یکی از بهترین تفریحات دبی برای کودکان است که در آن شغل‌های مختلف شبیه‌سازی شده‌اند.

۲. محدودیت سنی ورود به پیست اسکی دبی چند سال است؟

کودکان بالای ۳ سال می‌توانند از پیست اسکی دبی استفاده کنند.

۳. بهترین تفریحات آبی دبی برای کودکان کدام‌اند؟

از تفریحات آبی دبی می‌توان به پارک وایلد وادی، دلفیناریوم و آکواریوم آبی دبی اشاره کرد.

۴. آیا دبی مال جایی برای تفریح کودکان دارد؟

بله شهر بازی کیدزانیا در دبی مال قرار دارد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

لذت سفر به دبی با افدل گروپ

حال که متوجه شدید در دبی چه جذابیت‌ها و تفریحات متنوع و زیبایی در انتظار کودک شما است، می‌توانید با خیال راحت به همراه خانواده به دبی سفر کرده و لحظات بی‌نظیری را در آنجا تجربه کنید. اگر در مورد سفر به دبی و مهاجرت به آن شناخت کافی ندارید، لازم است از مشاوران باتجربه در این حوزه کمک بگیرید.

مشاوران مجرب تیم افدل گروپ با برخورداری از سال‌ها تجربه در حوزه دریافت اقامت دبی می‌توانند به کلیه سؤالات و ابهامات شما در زمینه هزینه زندگی در دبی، سرمایه گذاری در دبی، استخدامی‌ در دبی، ویزای امارات، کاریابی در امارات و… طبق جدیدترین قوانین کشور امارات پاسخ داده و شما را راهنمایی کنند.

علاوه بر این اگر قصد دارید برای گذراندن تعطیلات و تجربه تفریحات جذاب دبی به این شهر سفر کنید، لازم است در ابتدا به اخذ ویزای توریستی دبی اقدام کنید. اگر تجربه‌ای درمورد اخذ این ویزا ندارید، اصلاً لازم نیست نگران باشید؛ زیرا مشاوران افدل گروپ در کنار شما هستند تا در کمترین زمان بتوانید بار سفر بسته و به دبی سفر کنید.

به‌منظور آگاهی از جدیدترین اخبار و شرایط اقامت و مهاجرت به دبی، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه اینستاگرام افدل گروپ سر بزنید؛ زیرا اطلاع از اخبار و اطلاعات جدید می تواند در برنامه ریزی بهتر سفر به شما کمک کند و دریافت مشاوره هم بهترین روش برای برنامه ریزی دقیق جهت مهاجرت به دبی یا حتی سفری چند روزه برای تعطیلات است.

سفر به دبی با افدل گروپ

 

کلام آخر

سرگرم کردن کودکان در سفر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. اگر قصد سفر به دبی به همراه فرزندتان را دارید؛ باید بدانید در این شهر مدرن جذابیت‌های بسیاری از جمله شهر بازی، پارک‌های آبی، پیست اسکی و غیره برای سرگرم کردن بچه‌‌ها در نظر گرفته شده‌اند که کودکان شما می‌توانند لحظات شاد و زیبایی را در آن‌ها تجربه کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین تفریحات دبی برای کودکان آشنا کنیم تا بتوانید در روز‌های سفر به عروس شهر‌های جهان، بدون نگرانی از بابت فرزندتان به تفریح و استراحت بپردازید. لطفاً نظرات و تجربیات خود را درمورد تفریحات کودکانه دبی با ما در میان بگذارید.

 

سایر مقالات:

17 مورد از محله های دبی – شرایط زندگی و قیمت خونه و ملک
بهترین منطقه دبی برای زندگی و خرید ملک در 2023 + شرایط
مناطق معروف دبی – 12 منطقه عالی و لاکچری دبی + آدرس

 

 

19 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *