راهنمای جامع دریافت ویزای طلایی امارات 2024 + هزینه و قوانین

ویزای طلایی امارات

هر آنچه که باید درباره ویزای طلایی امارات بدانید!

شرایط اخذ ویزای طلایی امارات چیست و چه مزایایی برای دارندگان آن دارد؟ احتمالاً تا به حال درباره ویزای طلایی یا گلدن ویزا برای دریافت اقامت امارات شنیده باشید. این ویزا به صورت بلند مدت صادر شده و مزایای انحصاری زیای را برای دارندگان آن فراهم می‌کند.

در صورتی که قصد مهاجرت به امارات را دارید و می‌خواهید بدانید که آیا مشمول شرایط گرفتن ویزای طلایی امارات هستید یا خیر، با ما همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین نکات در این زمینه آشنا کنیم. شاید شما هم یکی از افراد واجد شرایط گلدن ویزای امارات باشید و بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت خود را بگیرید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویدیو : نکات مهم اخذ ویزای طلایی امارات

***

 

پادکست : ویزای طلایی امارات

 

 

ویزای طلایی امارات چیست؟

گلدن ویزا یک ویزای اقامت طولانی مدت است که به استعدادهای خارجی اجازه می‌دهد تا به مدت 5 تا 10 سال در امارات متحده عربی زندگی، کار یا تحصیل کنند. این طرح اقامت طلایی قابل تمدید است و برای دسته‌های خاصی از سرمایه گذاران گرفته تا افراد با استعدادهای استثنایی در نظر گرفته شده است.

اقامت طلایی امارات برای جذب سرمایه گذاری و تخصص‌های خارجی در امارات طراحی شده است. این نوع ویزا چندین مزیت را برای کسانی که قصد مهاجرت به دبی و امارات را دارند، ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین مزایای ویزای طلایی امارات، توانایی زندگی و کار در امارات، دسترسی به آموزش و مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا و توانایی حمایت از اعضای خانواده برای ویزای اقامت هستند. مدت ویزای طلایی حداکثر 10 سال بوده و پس از آن قابل تمدید است.

ویزای طلایی امارات چیست

 

مزایای ویزای طلایی امارات

ویزا طلایی امارات برای اولین بار در سال 2019 مطرح شد؛ اما در حال حاضر واجد شرایط بودن برای این نوع ویزا به مشاغل بیشتری اختصاص داده شده است. به علاوه، گلدن ویزا دارای مزایای بیشتری برای اعضای خانواده فرد متقاضی است.

مزایای انحصاری که دارندگان گلدن ویزای امارات از آن‌ها برخوردار هستند، شامل موارد زیر می‌شوند که هر کدام به طور کامل در ادامه توضیح داده شده‌اند.

مزایای طلایی امارات

 

اخذ ویزای اقامت طولانی مدت و قابل تمدید

هر کسی که موفق به دریافت ویزای طلایی برای خود و خانواده‌اش شود، ویزای اقامت دبی و امارات را به صورت 5 یا ۱۰ ساله دارد؛ این در حالی است که ویزای اقامت کشور امارات به طور استاندارد هر 2 تا 3 سال یک بار نیاز به تمدید دارد. لازم به ذکر است که بعد از اتمام مهلت گلدن ویزا می‌توانید آن را تمدید کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

توانایی اسپانسری از اعضای خانواده

ویزای طلایی امارات به دارنده آن اجازه می‌دهد تا از اعضای خانواده خود از جمله همسر و فرزندان (بدون در نظر گرفتن سن افراد تحت تکفل) حمایت مالی کند. همچنین در صورتی که دارنده اصلی گلدن ویزای امارات در طول مدت ویزا فوت کند، اعضای خانواده او مجاز به زندگی در امارات تا زمان پایان یافتن مهلت ویزا هستند.

توجه داشته باشید که دارنده ویزای طلایی در بسیاری از موارد حتی می‌تواند اسپانسر والدین خود نیز باشد؛ بدون اینکه این کار به پرداخت سپرده اضافی نیاز داشته باشد. البته اسپانسر شدن برای والدین در امارات دارای شرایط ویژه‌ای است که باید از آن‌ها اطلاع کامل داشته باشید.

توانایی اسپانسری اعضای خانواده

 

بدون نیاز به اسپانسر

شما برای دریافت ویزای طلایی امارات به هیچ کس به عنوان اسپانسر نیاز ندارید. تنها کافی است که شرایط دریافت این نوع ویزا را داشته باشید و در یکی از دسته بندی‌های تعیین شده برای افراد واجد شرایط گلدن ویزای امارات متحده عربی باشید.

ویزای ورود به مدت 6 ماه

زمانی که شما واجد شرایط دریافت ویزا طلایی امارات باشید، ویزایی ۶ ماهه برای شما صادر می‌شود که به وسیله آن می‌توانید وارد خاک این کشور شوید. علاوه بر این، داشتن این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا چند بار به منظور پیشبرد صدور اقامت خود به امارات سفر کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

امکان کار در امارات و حمایت از کارگران خانگی

دارندگان ویزای طلایی امارات متحده عربی می‌توانند برای تمام مدت اقامت خود در این کشور زندگی، کار و تحصیل کنند؛ در این مدت شما می‌توانید کسب و کار مورد نظر خود را دنبال کرده و برای افراد دیگر نیز کارآفرینی کنید. بهترین مشاغل امارات در حوزه های گردشگری، پتروشیمی و تکنولوژی هستند.

همچنین می‌توانید با شرکت‌های داخلی و خارجی نیز همکاری داشته باشید. برخلاف ویزای معمولی مربوط به اقامت امارات، گلدن ویزا امارات به دارندگان این اجازه را می‌دهد تا بدون کار در مدت طولانی در این کشور بمانند.

امکان کار در امارات

 

امکان ماندن در خارج از امارات برای مدت طولانی

این امکان برای دارندگان ویزای طلایی دبی و امارات وجود دارد که مدت زمان زیادی را در خارج از امارات سپری کنند؛ بدون اینکه اعتبار ویزای آن‌ها به خطر بیفتد. این در حالی است که در قوانین مربوط به ویزای امارات، ویزای شما با گذراندن بیش از 6 ماه خارج از حوزه قضایی لغو خواهد شد.

بسته‌های انحصاری مراقبت‌های بهداشتی

وزارت بهداشت امارات اعلام کرده که دارندگان ویزای طلایی امارات واجد شرایط دریافت بسته‌های ویژه مراقبت‌های بهداشتی و بیمه درمانی خواهند بود. این طرح‌های بیمه درمانی انحصاری از 2400 درهم شروع می‌شوند و در 3 سطح مختلف تقسیم بندی شده‌اند.

این طرح‌های بیمه درمانی که برای دارندگان گلدن ویزای امارات متحده عربی و خانواده آنها که در حال حاضر طرح بیمه سلامت ندارند، در دسترس هستند و مشمول تمدید سالانه خواهند بود. لازم به ذکر است که امکانات موجود در سیستم بهداشت امارات سبب شده تا کیفیت زندگی و بهداشت عمومی در این کشور عالی باشد؛ با ویزای طلایی به همه آنها دسترسی خواهید داشت.

با توجه به مزایای ذکر شده برای گلدن ویزا می‌توان گفت که ویزای طلایی امارات برای ایرانیان از بهترین گزینه‌های مهاجرت به امارات محسوب می‌شود.

بسته های انحصاری مراقبت های بهداشتی

 

مراحل درخواست ویزای طلایی امارات

به طور کلی روند درخواست ویزای طلایی امارات در مقایسه با فرایند اخذ ویزاهای دیگر ساده‌تر است. کل فرایند به صورت آنلاین انجام می‌شود و شما در عرض 30 روز پاسخ درخواست خود را دریافت خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر شما با این روند، مراحل مختلف درخواست گلدن ویزا را به ترتیب توضیح داده‌ایم.

مراحل دریافت ویزای طلایی

 

مرحله 1: دسته بندی یا سرمایه خود را انتخاب کنید

اولین قدم برای ثبت نام ویزای طلایی امارات این است که بدانید شما جزو کدام دسته بندی افراد واجد شرایط قرار دارید. بسته به دسته بندی انتخابی شما، باید سرمایه گذاری قابل توجهی انجام دهید یا توصیه نامه‌ها و گواهی‌ها را جمع آوری کنید.

برای مثال اگر سرمایه گذاری در دبی را انتخاب می‌کنید، باید حداقل میزان سرمایه گذاری برای دریافت گلدن ویزا را در اختیار داشته و مطابق با شرایط ویژه تعیین شده برای این روش اقدام کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

مرحله 2: درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید

شما می‌توانید از طریق سایت ثبت نام ویزای طلایی امارات به درخواست اخذ ویزا دسترسی داشته باشید. اگر این اولین بار است که برای ویزا درخواست می‌دهید، روی دکمه‌ای که مربوط به درخواست شما برای ویزا طلایی است، کلیک می‌کنید تا درخواست شما ثبت و بررسی شود.

این کار، شما را مستقیماً به برنامه آنلاینی هدایت می‌کند که در آنجا اطلاعات لازم را در فرم مربوطه پر می‌کنید. این فرم‌ها شامل اطلاعات پاسپورت، حرفه و سایر اطلاعات مربوط به دسته بندی است که برای آن درخواست داده‌اید.

در مرحله بعد، تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست خود را آپلود می‌کنید. این مدارک ممکن است شامل: کپی پاسپورت، مدرک سرمایه گذاری، مدارک دانشگاهی، قراردادهای کاری، صورت‌حساب‌های بانکی، بیمه نامه‌های درمانی و موارد دیگر باشند.

مرحله 3: هزینه درخواست ویزا را پرداخت کنید

قبل از ارسال رسمی درخواست ویزای طلایی امارات، باید هزینه آن را پرداخت کنید. بهتر است تا این هزینه را به صورت ایمن و با کارت اعتباری آنلاین پرداخت کنید. هزینه ویزا می‌تواند بنا به صلاحدید دولت تغییر کند؛ اما این مبلغ در حال حاضر 150 درهم است و به اینکه از کجا و برای کدام دسته درخواست می‌دهید، بستگی دارد.

مرحله 4: منتظر تأیید درخواست خود باشید

زمان پردازش و تأیید درخواست ویزای گلدن امارات حدود 30 روز و بسته به تعداد درخواست‌هایی است که باید پردازش شوند. شما یک تأییدیه به صورت الکترونیکی با اطلاعات مراحل بعدی دریافت اجازه اقامت خود دریافت خواهید کرد.

 

پرسش و پاسخ ویزای طلایی امارات

سؤالات متداول

  1. گلدن ویزای امارات برای چند سال صادر می‌شود؟

5 تا 10 سال

  1. آیا با گلدن ویزا می‌توان در امارات کار کرد؟

بله حتی امکان حمایت از کارگران خانگی هم وجود دارد.

  1. ویزای ورود به امارات چند ماهه صادر می‌شود؟

6 ماهه

  1. هزینه درخواست ویزای طلایی امارات چقدر است؟

150 درهم

  1. جواب درخواست گلدن ویزا چند روز طول می‌کشد؟

معمولاً 30 روز

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

افراد واجد شرایط اخذ ویزای طلایی امارات

آیا شما واجد شرایط گلدن ویزای دبی و امارات هستید؟ شاید بسیاری از ایرانیان تصور کنند که سرمایه گذاری در امارات تنها روش دریافت ویزای گلدن امارات است. اگر شما هم این گونه تصور می‌کنید، بهتر است بدانید که افراد واجد شرایط این ویزا دارای دسته بندی‌های مختلف برای گروه‌های گوناگون هستند.

برای اخذ گلدن ویزای امارات باید جزو یکی از دسته بندی‌های ذکر شده در جدول زیر باشید.

سرمایه گذاران کارآفرینان
پزشکان و دانشمندان مخترعین
مدیران اجرایی قهرمانان خط مقدم
ورزشکاران متخصصان مهندسی و علوم
دانش آموزان و دانشجویان ممتاز پیشگامان امور بشردوستانه
افراد خلاق در زمینه فرهنگ و هنر

 

شرایط لازم برای گلدن ویزای امارات بستگی به نوع اقامت شما اعم از سرمایه گذاری در امارات، استعدادهای درخشان، کارآفرینی و… است. در ادامه به بررسی دسته بندی‌های مختلف افراد واجد شرایط ویزای طلایی امارات برای ایرانیان می‌پردازیم تا دید بهتری برای انتخاب داشته باشید.

سرمایه گذاران

اگر روش سرمایه گذاری را برای اخذ اقامت و زندگی در دبی انتخاب می‌کنید، ممکن است بتوانید ویزای طلایی ۱۰ساله امارات را بدون اسپانسر دریافت کنید. البته این ویزا شاید برای یک دوره صادر شود و شرایط خاصی دارد که هر کسی نمی‌تواند آن شرایط را داشته باشد.

شرط اول، ارائه نامه‌ای از یک صندوق سرمایه گذاری معتبر در امارات است که ثابت کند سرمایه شما حداقل 2 میلیون درهم است. البته به جای این نامه می‌توانید با ارائه جواز تجاری معتبر یا پروانه صنعتی و تفاهم نامه مبنی برا اینکه سرمایه شما کمتر از 2 میلیون درهم نیست هم اقدام کنید.

ارائه نامه‌ای از اداره مالیات فدرال نیز مبنی بر اینکه سرمایه گذار حداقل 250000 درهم در سال را به دولت پرداخت می‌کند هم یکی دیگر از شرط‌های لازم برای سرمایه گذاران علاقه‌مند به دریافت ویزای طلایی امارات محسوب می‌شود.

در آخر باید این نکته را در نظر بگیرید که مدارک مربوط به بیمه درمانی خود و خانواده‌تان (در صورتی که به همراه خانواده مهاجرت می‌کنید) را ارائه بدهید.

 

توجه داشته باشید که مالکیت سرمایه که برای سرمایه گذاری در نظر دارید باید به طور کامل متعلق به شما بوده و نباید به صورت وام باشد.

 

اگر قصد خرید ملک در دبی و سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات را دارید، ممکن است ویزای گلدن به مدت 5 سال برای شما صادر شود. این نوع ویزا هم بدون نیاز به اسپانسر صادر می‌شود و به ارائه نامه‌ای از دپارتمان زمین امارات مبنی بر داشتن املاک به ارزش حداقل 2 میلیون درهم نیاز دارد.

چنانچه خرید ملک خود را از طریق دریافت وام از بانک‌های محلی خاص انجام داده‌اید، سرمایه گذاری شما باید مورد تأیید نهادهای محلی ذی‌ صلاح قرار بگیرد. به این ترتیب می‌توانید مشمول اخذ ویزای طلایی امارات شوید.

ویزای طلایی امارات برای سرمایه گذاران

 

کارآفرینان

با یک پروژه اقتصادی که ماهیت فنی یا پروژه‌ای آینده‌نگری دارد و بر پایه نوآوری و ریسک طراحی شده است نیز می‌توان برای دریافت ویزای طلایی ۵ساله امارات امیدوار بود؛ اگر شما یک کارآفرین هستید، باید یک تأییدیه برای درخواست گلدن ویزا داشته باشید.

تأییدیه شما برای اخذ ویزای طلایی امارات باید از یکی از موارد زیر صادر شود:

  • یک حسابرس در امارات که ثابت کند ارزش پروژه شما حداقل 500000 درهم است.
  • یک انکوباتور کسب و کار معتبر در امارات که فعالیت پیشنهادی شما را در امارات راه اندازی کند.
  • دریافت تأییدیه از مقامات امارات برای اینکه ثابت شود که ماهیت این پروژه آینده‌نگر یا فنی است.

پزشکان و دانشمندان

کسانی که استعداد برجسته‌ای دارند نیز از کاندیداهای دریافت ویزای طلایی امارات هستند. در صورتی که پزشک یا دانشمند هستید، می‌توانید بعد از رعایت شرایط مربوطه نسبت به اخذ ویزای طلایی 10 ساله امارات اقدام کنید. قبل از اقدام حتماً از شرایط اقامت کادر درمان در دبی مطلع شوید.

شرط دریافت گلدن ویزا برای پزشکان این است که نامه تأییدیه وزارت بهداشت و پیشگیری کشور امارات برای فعالیت در حرفه پزشکی را دریافت کنید.

همچنین دانشمندان باید توصیه نامه‌ای از شورای دانشمندان کشور امارات یا یک نامه از دبیرخانه مدال محمد بن راشد برای عالی علمی دریافت کنند. این توصیه نامه ثابت می‌کند که مدال برتری علمی به متقاضی اعطا شده است.

پزشکان به دریافت مدرک گود استندینگ هم نیاز دارند؛ این مدرک برای تأیید حسن انجام کار و توسط سازمان نظام پزشکی صادر می‌شود. این مدرک ثابت می‌کند که افراد عضو سازمان نظام پزشکی (پزشکان و پرستاران) هیچ گونه سوءپیشینه‌ای ندارند.

مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت مدرک گود استندینگ عبارت‌اند از:

  • اسکن پاسپورت
  • دانشنامه تحصیلی
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • گواهی سلامت
  • کارت عضویت نظام

این مدرک معمولاً از مراجع پزشکی مانند: نظام پزشکی، نظام پرستاری، انجمن علوم آزمایشگاهی و انجمن رادیولوژی صادر می‌شود و اعتبار 6 ماهه دارد.

 

پزشکانی که قصد مهاجرت به کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارند، باید علاوه بر ارائه مدرک گود استندینگ خود، در آزمون‌های DHA یا پرومتریک هم شرکت کنند.

ویزای طلایی امارات برای پزشکان و دانشمندان

 

مخترعین

در صورتی که یک اختراع معتبر دارید، می‌توانید درخواست خود را برای گرفتن ویزای طلایی امارات ثبت کنید و نسبت به دریافت آن امیدوار باشید. در این صورت دریافت توصیه نامه‌ای از وزارت اقتصاد ضروری است که ثابت کند ثبت اختراع شما ارزش افزوده‌ای را برای اقتصاد کشور به همراه دارد.

مدیران اجرایی

مدیران اجرایی نیز یکی دیگر از کاندیداهای اخذ ویزای طلایی امارات هستند. شرط گرفتن این نوع ویزا برای مدیران اجرایی، ارائه کپی مدرک دانشگاهی است که به تأیید وزارت آموزش و پرورش رسیده باشد. حداقل مقطع در نظر گرفته شده برای این شرط لیسانس است.

همچنین باید یک نامه مربوط به سابقه کار خود به مدت حداقل 5 سال را که به همان موقعیت شغلی مربوط باشد، ارائه بدهید. ارائه یک گواهی حقوق حداقل 50000 درهم و قرارداد کاری معتبر هم برای مدیران اجرایی الزامی است.

افراد خلاق در زمینه فرهنگ و هنر

اگر در حوزه‌های هنری یا فرهنگی فعالیت دارید، می‌توانید با داشتن آثار درخشان و منحصربه‌فرد نسبت به دریافت ویزای طلایی امارات اقدام کنید. دولت امارات به افراد خلاق در زمینه هنر و فرهنگ توجه ویژه‌ای دارد و امکان درخواست ویزای طلایی را برای آن‌ها فراهم کرده است؛ بنابراین فرهنگ امارات هم یک راه عالی برای دریافت گلدن ویزا است.

در این صورت شما به یک تأییدیه از اداره فرهنگ و هنر امارات نیاز دارید تا فعالیت و ارزش آثار شما را در حوزه تخصصی‌تان بررسی و تأیید کرده باشد. بعد از دریافت ویزای خود می‌توانید برای کار در دبی و امارات در حوزه تخصصی خود اقدام کنید.

خدمات و لینک‌های مرتبط با افراد خلاق در زمینه فرهنگ و هنر عبارت‌اند از:

  • درخواست اعتبار با استعداد خلاق (ویزای فرهنگی) از دبی کالچر
  • دریافت توصیه نامه برای درخواست ویزای طلایی از وزارت فرهنگ و جوانان
  • دریافت گواهی تأیید برای افراد خلاق از اداره فرهنگ و گردشگری ابوظبی

ویزای طلایی امارات برای افراد خلاق

 

ورزشکاران

فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی و کسب مقام در مسابقات جهانی می‌تواند شانس شما را برای گرفتن ویزای طلایی امارات بالا ببرد. اگر چنین شرایطی دارید باید یک توصیه نامه از اداره کل ورزش یا یکی از شوراهای ورزشی را دریافت کرده تا مورد تأیید قرار بگیرید.

متخصصان مهندسی و علوم

حوزه‌های مهندسی و علوم از کاندیداهای دیگری هستند که می‌توانند برای دریافت گلدن ویزای کشور امارات امیدوار باشند. در صورتی که در این زمینه‌ها تحصیل و فعالیت کرده‌اید، باید کپی مدرک لیسانس یا فوق لیسانس خود را که توسط وزارت آموزش و پرورش تأیید شده باشد را به همراه قرارداد کار خود ارائه بدهید.

موضوعات مرتبط با حوزه‌های مهندسی و علوم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هوش مصنوعی
  • مهندسی نرم‌افزار
  • کلان داده
  • مهندسی رایانه
  • مهندس الکترونیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی
  • اپیدمیولوژی و ویروس‌ها

ثبت شرکت در امارات یکی از روش‌های محبوب برای پیدا کردن کار در کشور امارات است که افراد فعال در حوزه مهندسی و علوم می‌توانند بعد از دریافت ویزای طلایی امارات نسبت به انجام آن اقدام کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

دانش آموزان و دانشجویان ممتاز

در صورتی که جزو دانش آموزان دبیرستانی ممتاز با حداقل نمره 95% از مدارس دولتی یا خصوصی هستید، می‌توانید برای دریافت ویزای طلایی ۵ساله امارات بدون اسپانسر درخواست بدهید. اعطای این ویزا به شما مشروط به دریافت یک توصیه نامه از وزارت آموزش و پرورش است.

در صورت ثبت نام شما در کالج یا رشته‌هایی که به بیش از 5 سال اقامت نیاز دارد، گلدن ویزای شما باید تمدید شود. ویزای طلایی امارات برای دانش آموزان مزایای زیادی را به دنبال دارد؛ زیرا سیستم آموزشی امارات پیشرفت چشمگیری داشته و از کیفیت بالایی برخوردار است.

این ویزا برای دانشجویان ممتاز دانشگاه هم صادر می‌شود و مدت زمان آن معمولاً 10 سال است. اگر رتبه A یا B را از وزارت آموزش و پرورش دریافت کرده باشید، می‌توانید برای ویزای طلایی درخواست بدهید. گلدن ویزا برای دانشجویان نیز بدون اسپانسر صادر می‌شود.

علاوه بر این، شما به ارائه یک توصیه نامه از دانشگاه یا سوابق تحصیلی معتبر یا گواهی فارغ‌التحصیلی معتبر نیاز دارید که ثابت کند معدل شما در دانشگاه‌های سطح A کمتر از 3.5 و دانشگاه‌های سطح B کمتر از 3.8 نیست؛ همچنین نباید بیش از 2 سال از فارغ‌التحصیلی شما گذشته باشد.

ممکن است به دانشجویان ممتازی که در دانشگاه‌های خارجی تحصیل کرده‌اند نیز ویزای طلایی امارات متحده عربی به صورت 10 ساله و بدون اسپانسر اعطا شود. این یک مزیت بسیار مهم برای دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در کشور امارات است؛ البته شرایط خاص خود را دارد.

شرایط اعطای ویزای طلایی امارات به دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های خارجی عبارت‌اند از:

  • دانشگاه بر اساس سیستم رتبه‌بندی که توسط وزارت آموزش و پرورش به رسمیت شناخته می‌شود، در بین 100 دانشگاه برتر در دنیا باشد.
  • بیشتر از 2 سال از فارغ‌التحصیلی فرد متقاضی نگذشته باشد.
  • معدل کل دانشجو کمتر از 3.5 نباشد.

ویزای طلایی امارات برای دانش آموزان

 

پیشگامان امور بشردوستانه

اگر از پیشگامان امور بشردوستانه هستید، می‌توانید برای دریافت گلدن ویزای 10 ساله امارات امیدوار باشید؛ البته این نکته را باید در نظر بگیرید که قرار گرفتن در لیست افراد واجد شرایط ویزای طلایی دشوار بوده و شرایط ویژه‌ای را نیاز دارد.

برای واجد شرایط بودن به عنوان پیشگام در کارهای بشردوستانه باید جزو یکی از گروه‌های زیر باشید:

  • کارمندان یا اعضای برجسته سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و داشتن سابقه حداقل 5 سال در این زمینه
  • افراد با سابقه دریافت جایزه قدردانی از یک سازمان بین‌المللی، منطقه‌ای یا محلی برای کارهای بشردوستانه
  • کارمندان و اعضای برجسته انجمن‌های مدنی و مؤسسات منافع عمومی با داشتن حداقل 5 سال سابقه کاری در این زمینه
  • سرمایه گذاران کمک‌های بشردوستانه با ارزش حمایت حداقل 2 میلیون درهم امارات یا معادل آن

قهرمانان خط مقدم

قهرمانان خط مقدم بهداشت که در بحران‌هایی مانند همه گیری کووید -19 تلاش فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند، ممکن است بتوانند که با توصیه یک مقام صالح، ویزای طلایی امارات را دریافت کنند. قهرمانان خط مقدم شامل: پرستاران، دستیاران پزشکی، داروسازان، تکنسین‌های آزمایشگاهی و سایر کادرهای مورد تأیید دفتر قهرمانان خط مقدم هستند.

هزینه گلدن ویزای امارات

شاید این بخش از مقاله، پاسخ سؤالات بسیاری از شما باشد؛ زیرا همواره هزینه بخش جدایی‌ناپذیر از کارهای مهاجرتی را شامل می‌شود و اطلاع از آن برای متقاضیان از اهمیت زیادی برخوردار است. هزینه ویزای طلایی امارات به عوامل مختلفی از جمله: نوع ویزا و شرایط بستگی دارد.

هزینه ویزای طلایی امارات بر اساس مدت زمان ویزا به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • هزینه ویزای 5 ساله امارات: به طور کلی اگر ویزای شما به صورت 5 ساله صادر شود، باید در مجموع 650 درهم پرداخت کنید؛ 150 درهم برای برای هزینه درخواست ویزا و 500 درهم دیگر برای برای مراحل مربوط به صدور ویزا است.
  • هزینه ویزای 10 ساله امارات: در صورتی که موفق به اخذ ویزای 10 ساله کشور امارات شوید، باید مبلغ 1150 درهم را برای ویزای خود بپردازید؛ 150 درهم از این مبلغ به هزینه درخواست ویزا و 1000 درهم آن به هزینه مراحل صدور آن اختصاص دارد.

البته توجه داشته باشید که این مبالغ مطابق با آخرین تغییرات ذکر شده‌اند و برای اطلاع از جدیدترین هزینه‌های مربوط به مهاجرت و اخذ انواع ویزا حتماً با کارشناسان حقوقی و شرکت‌های معتبر مشورت کنید.

هزینه گلدن ویزای امارات

 

مشاوره تخصصی درباره ویزای طلایی امارات

اکنون که با شرایط کلی اخذ ویزای طلایی امارات آشنا شدید، شاید کنجکاو باشید که بدانید آیا شما هم واجد شرایط دریافت این نوع ویزا هستید یا خیر. کارشناسان باتجربه ما در افدل گروپ می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند. آن‌ها بهترین راهکارها را مطابق با اهدافتان به شما پیشنهاد می‌کنند و تا دریافت اقامت کنار شما هستند.

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که واجد شرایط گرفتن ویزای طلایی امارات هستند و خودتان خبر ندارید! با یک مشاوره می‌توانید از این موضوع مطلع شوید و بهترین راه‌حل‌ها را دریافت کنید؛ زیرا هر لحظه ممکن است شرایط و قوانین تغییر کنند و برای اطلاع از جدیدترین شرایط با ما در تماس باشید.

شما همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره‌ تخصصی در زمینه‌های ثبت شرکت در دبی، خرید ملک، ویزای تحصیلی، ویزای کار و… نیز از خدمات ما بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید از جدیدترین پست‌های اینستاگرام افدل گروپ استفاده کنید.

سخن آخر

ویزای طلایی امارات محبوب‌ترین ویزایی است که در کشور امارات متحده عربی صادر می‌شود و در بین ایرانیان نیز طرفداران زیادی دارد. البته دریافت این نوع ویزا دشوار بوده و هر کسی موفق به اخذ آن نمی‌شود. دولت امارات شرایط و گروه‌های ویژه‌ای را برای دریافت گلدن ویزا تعیین کرده است.

در این مقاله به بررسی مزایا، مراحل درخواست ویزا طلایی و افراد واجد شرایط پرداختیم. اگر سؤالاتی پیرامون این موضوعات دارید یا می‌خواهید بدانید که نحوه دریافت ویزای طلایی امارات چگونه است، می‌توانید با کارشناسان ما در افدل گروپ تماس بگیرید.

مشاوره تخصصی برای دریافت گلدن ویزای امارات

 

 

سؤالات متداول

  1. حداقل سرمایه سرمایه‌گذاران برای ویزای طلایی باید چقدر باشد؟

2 میلیون درهم

  1. آیا دانش آموزام ممتاز می‌توانند بدون اسپانسر گلدن ویزا بگیرند؟

بله این امکان برای دانش آموزان و دانشجویان ممتاز فراهم شده است.

  1. مدت زمان ویزای طلایی امارات برای پزشکان چقدر است؟

10 سال

  1. هزینه دریافت ویزا طلایی امارات چقدر است؟

این هزینه به مدت زمان ویزای شما بستگی دارد؛ هزینه دریافت ویزای 5 ساله 650 درهم و 10 ساله 1150 درهم است.

  1. حداقل ارزش پروژه کارآفرینان برای اخذ گلدن ویزا باسد چقدر باشد؟

500000 درهم

سوالات متداول

 

سایر مقالات:

اقامت دبی برای ایرانیان ( 6 روش جذاب در 2023 ) + مشاوره رایگان
راهنمای جامع کار در امارات برای ایرانیان در 2023 + درآمد
خرید ملک در دبی و امارات { اقامت2023 } + قیمت آپارتمان

 

36 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *