حداقل سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک در سال 2024

سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک


سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک؛ انتخابی هوشمندانه با آینده‌ای روشن

آیا می‌دانید سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک از سریع‌ترین و بی‌دردسرترین روش‌‌های سرمایه‌گذاری در این کشور شناخته می‌شود؟ اقتصاد روبه‌توسعه، بازگشت سریع سرمایه، امنیت بالای سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت دائم و پاسپورت تنها بخشی از جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات ترکیه هستند.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در ترکیهفرصتی استثنایی برای افرادی است که به دنبال حفظ و رشد سرمایه، فعالیت در محیطی جذاب و پویا و بهره‌مندی از مزایای اقتصادی و اجتماعی این کشور هستند.

اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در املاک ترکیه هستید، در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

 سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک؛ انتخابی هوشمندانه با آینده‌ای روشن
سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

مزایای سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

آمارها نشان می‌دهند سرمایه‌گذاران ایرانی بعد از روسیه در جایگاه دوم خریداران ملک در ترکیه قرار دارند؛ اما شاید بپرسید دلیل این ‌همه استقبال چیست؟ در این باره باید بگوییم خرید ملک به عنوان بهترین روش سرمایه گذاری در ترکیه برای بسیاری از افراد شناخته شده و مزایای زیر را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد:

üارزان‌تر بودن قیمت ملک در ترکیه نسبت به سایر کشور‌ها همچون امارات و کشور‌های اروپایی

üبهره‌مندی از بیمه بهداشتی

üعدم نیاز به تسلط به زبان ترکی

üعدم نیاز به اثبات تمکن مالی

üامکان دسترسی به بازار اروپا و آسیا به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ترکیه

üپایین بودن ریسک سرمایه گذاری

üآب و هوای عالی و موقعیت جغرافیایی مناسب

üامکان اپلای به دانشگاه‌های ترکیه

üامکان افتتاح حساب بانکی در بانک‌های بین‌المللی سراسر دنیا

üرشد ۱۲ درصدی بازار املاک ترکیه و بازگشت سریع سرمایه

üدسترسی به بهترین امکانات زندگی

üتجارت در فضای باز اقتصادی بدون وجود تحریم‌ها

üامکان کار در ترکیه

üبرخورداری از حقوق اجتماعی بالا همانند شهروندان ترک

üاجاره ملک و کسب درآمد ارزی

üحفظ تابعیت قبلی

üامکان دریافت اقامت و پاسپورت ترکیه (با اعتبار ۱۰ساله و تمدید مادام‌العمر)

üامکان سفر به ۱۴۸ کشور دنیا با پاسپورت ترکیه

üموقعیت استراتژیک ترکیه در تقاطع آسیا و اروپا

üسیستم آموزشی قوی

مزایای سرمایه گذاری در-ترکیه با خرید ملک
سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

معایب سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک مانند هر کشور دیگری علاوه بر مزایای قابل توجه، از معایبی نیز برخوردار است. در مورد معایب سرمایه گذاری در ترکیه باید بدانید شامل موارد زیر هستند.

محدودیت‌‌های اتباع خارجی مانند عدم امکان خرید ملک در برخی مناطق ترکیه

کمتر بودن نرخ تولید ناخالص داخلی ترکیه به نسبت بسیاری از کشور‌های اروپایی

افزایش نرخ مالیات

احتمال ازدست‌رفتن ارزش سرمایه به دلیل کاهش ارزی لیر در برابر دلار و یورو

فساد اداری و ناعدالتی در ترکیه

امکان ازدست‌رفتن سرمایه با خرید ملک نامناسب

معایب سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک
سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

دریافت اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک

آیا با شرایط و الزامات دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک آشنایی دارید؟ شما به‌وسیله سرمایه گذاری در املاک ترکیه می‌توانید با مبالغ مختلف به اقامت موقت و شهروندی این کشور دست پیدا کنید که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت موقت ترکیه با خرید ملک

حداقل هزینه سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک حدود ۲۰۰ هزار دلار است که به شما این امکان را می‌دهد که کارت اقامت موقت ترکیه را برای خود و خانواده‌تان (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال) برای ۱ الی ۲ سال دریافت کنید.

شما با رعایت شرایط لازم، می‌توانید بعد از ۵ سال برای اخذ اقامت دائم درخواست دهید؛ البته در این شرایط پاسپورت ترکیه به شما داده نخواهد شد.

اخذ اقامت دائم ترکیه با خرید ملک

اگر قصد شما از سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور است، باید مجموعه ارزش یک یا چند ملکی که در ترکیه خریداری می‌کنید حدود ۴۰۰ هزار دلار باشد.

در این صورت بعد از ۳ ماه می‌توانید پاسپورت و شهروندی ترکیه را دریافت کنید. پاسپورت ترکیه یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌‌های جهان بوده و در رتبه ۳۵ قرار دارد.

شرایط سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

برای اینکه بتوانید از طریق خرید ملک، به اقامت موقت یا دائم ترکیه دست پیدا کنید، باید به یک سری شرایط و قوانین توجه داشته باشید که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

üبرای اخذ اقامت، مبلغ پرداختی شما برای خرید ملک مدنظر نبوده و آنچه که اهمیت دارد ارزش واقعی و کارشناسی شده ملک است که توسط کارشناسان هیئت بازرسی و نظارت ملک در ترکیه تعیین می‌شود.

üاگر ملک موردنظر با وام خریداری شود یا به هر علتی مشمول رهن باشد، ارزش رهن یا وام از ارزش درج شده در نظرسنجی ارزیابی کسر شده و مبلغ باقی‌مانده در نظر گرفته می‌شود.

üاگر قصد سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک را دارید، باید بدانید تا ۳ سال حق فروش ملک را ندارید و این تعهد در سند مالکیت یا قرارداد فروش محضری ملک ثبت می‌شود.

üقیمت خرید ملک باید حتماً از طریق انتقال بانکی به فروشنده پرداخت شود.

üگواهی خرید ملک باید از سوی وزارت محیط زیست و شهرسازی ترکیه مورد تأیید قرار گیرد.

üملک موردنظر نباید در مناطق ممنوعه این کشور بوده و باید حتماً آن را از یک شهروند ترک خریداری کنید.

پیش از اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک، بهتر است شرایط و بودجه خود را مورد بررسی قرار داده و اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید امن و مطمئن است. در این باره مشاوران کاربلد ما در مجموعه افدل گروپ می‌توانند شما را همراهی کرده و بهترین انتخاب‌ها را به شما پیشنهاد دهند.

شرایط سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک
سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

امنیت سرمایه گذاری در املاک ترکیه

امنیت سرمایه گذاری در کشور ترکیه برای کسانی که به دنبال مهاجرت به این کشور هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. جالب است بدانید به منظور افزایش امنیت سرمایه گذاری در این کشور بین دولت ایران و ترکیه توافق‌نامه‌های دوجانبه تجاری امضا شده است.

این توافق‌نامه‌ها شامل توافق‌نامه ارتقا و حفاظت از سرمایه گذاری و توافق‌نامه جلوگیری دوگانه مالیاتی است که کمک می‌کنند افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک هستند بتوانند با اعتماد بیشتری در این مسیر قدم بردارند.

درواقع این توافق‌نامه‌ها به علت فراهم کردن شرایط ایده‌آل سرمایه گذاری و حفظ حقوق و امنیت مالی سرمایه گذاران، امنیت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف ترکیه را افزایش می‌دهند. با این وجود شما می‌توانید با خیالی آسوده و از مسیر‌های امن و مطمئن به خرید ملک در ترکیه و دیگر روش‌های سرمایه گذاری بپردازید.

نکات مهم سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

در حال حاضر خرید ملک در ترکیه یکی از گزینه‌های محبوب برای سرمایه گذاران خارجی است. اما لازم است پیش از ورود به این بازار جذاب و پویا از برخی نکات کلیدی اطلاع داشته باشید که به شرح زیر هستند:

üدر ابتدا بهتر است مناطقی که درحال‌رشد هستند را شناسایی کرده و سپس ملک موردنظرتان را خریداری کنید.

üحتماً به کیفیت ساختمان موردنظر توجه داشته باشید.

üبهتر است ملکی را خریداری کنید که قبلاً به فرد خارجی فروخته نشده باشد؛ زیرا در این صورت پروسه تحویل سند ممکن است زمان‌بر باشد.

üاگر قصد خرید املاک در حال ساخت را دارید، حتماً از اعتبار شرکت سازنده و تضمین کیفیت ساخت اطمینان حاصل کنید.

üپیش از امضای قرارداد خرید ملک، حتماً آن را به‌دقت مطالعه کرده و هر چیزی که ممکن است برای شما مهم باشد را در آن قید کنید.

üاطمینان حاصل کنید که قیمت ملک یا زمین موردنظرتان منطبق با ارزش واقعی آن باشد.

üدر این بخش از راهنمای سرمایه گذاری در ترکیه با خریدملک باید بدانید هر فرد خارجی می‌تواند تا حداکثر ۳۰ هکتار ملک در ترکیه خریداری کند.

üحتماً به هنگام سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک، ملکی را خریداری کنید که دارای سند شش‌دانگ و اسکان باشد تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

آخرین نکته این است که توصیه می‌شود در پروسه خرید ملک در ترکیه حتماً با مشاوران مجرب مشورت کنید. در این زمینه می‌توانید روی کمک مشاوران ما در مؤسسه افدل گروپ حساب باز کنید.

نکات مهم سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک
سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

یک سرمایه گذاری موفق را با افدل گروپ تجربه کنید!

درست است که سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک از مزایا و فرصت‌های ارزشمند بسیاری برای سرمایه گذاران برخوردار است؛ اما شما جهت تجربه یک سرمایه گذاری موفق و پرسود، باید نسبت به چالش‌ها و موضوعات مهم در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید.

از این رو ما در مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ آماده هستیم تا با تسلط کافی بر جدیدترین شرایط و سیاست‌های دولت ترکیه برای سرمایه گذاران خارجی در این مسیر شما را همراهی کرده تا از مسیر‌های امن و مطمئن به حفظ و ارتقای ارزش سرمایه خود در این کشور بپردازید.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ملک در ترکیه، شرایط و قوانین خرید ملک در ترکیه، امور مالیاتی و همچنین اخذ اقامت برای خود و خانواده‌تان از خدمات مشاوره تخصصی کارشناسان حرفه‌ای ما بهره‌مند شده و در کمترین زمان ممکن یک ملک اید‌ه‌آل در ترکیه خریداری کنید.

سخن پایانی

با توجه به شرایط اقتصادی مناسب، آینده روشن بازار املاک و مهاجرپذیری ترکیه، این کشور همواره یک مقصد موردتوجه برای سرمایه گذاران ایران و جهان بوده است. از این رو سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک به عنوان یک روش آسان و بی‌دردسر می‌تواند سودآوری بالا، امنیت سرمایه گذاری و از همه مهم‌تر تابعیت ترکیه را برای شما به ارمغان بیاورد.

از آنجایی داشتن دانش کافی در مورد سرمایه گذاری در کشور ترکیه امری ضروری است، ما در این مطلب به هرآنچه در زمینه سرمایه گذاری با خرید خانه در ترکیه اهمیت دارد پرداختیم.

سؤالات متداول

۱. راحت‌ترین روش برای سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

سرمایه‌گذاری با خرید ملک و ثبت شرکت از بهترین و آسان‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور هستند.

۲. آیا امکان دریافت تابعیت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد؟

بله شما می‌توانید با خرید ملکی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار و دارا بودن دیگر شرایط، تابعیت ترکیه را دریافت کنید.

۳. حداقل سرمایه گذاری در ترکیه برای خرید ملک چقدر است؟

اگر قصد اخذ اقامت موقت را دارید، باید حداقل ۲۰۰ هزار دلار هزینه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *