شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان در 2024 + بررسی 15 مزیت


شرایط زندگی در امارات در سال 2024

شرایط زندگی در امارات در سال 2023

زندگی در امارات متحده عربی تجربه‌ای متفاوت را برای شما فراهم می‌کند؛ زیرا به یکی از رقبای سرسخت کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا برای مهاجرت تبدیل شده است. مهاجرت به امارات تا آنجا محبوبیت پیدا کرده که شهر دبی به یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای زندگی در کنار شهرهای لندن و نیویورک قرار گرفته است.

امارات نقش مهمی را در تجارت بین المللی و گردشگری ایفا می کند. در برخی از شهرهای این کشور مانند دبی و ابوظبی، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در زیرساخت‌ها انجام شده است و آسمان‌خراش‌ها و هتل‌های مجللی در این شهرها ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل درخواست برای اقامت امارات روزبه‌روز در حال افزایش است.

در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان، مزایا و معایب آن و همچنین شرایط زندگی در شهرهای محبوب آن آشنا کنیم. با این اطلاعات مفید می توانید بهترین تصمیم را درباره مهاجرت خود به کشور امارات بگیرید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویدیو : شرایط زندگی در امارات

**

پادکست : زندگی در امارات

مزایای زندگی در امارات متحده عربی

اگر شما در حوزه تخصصی خود عالی هستید و به شغلی با درآمد مناسب نیاز دارید که با شرایط شما مطابقت داشته و آینده شغلی عالی داشته باشد، زندگی، کار و تحصیل در امارات می تواند گزینه عالی برای شما باشد. اگر همیشه آرزوی زندگی در مکانی زیبا در کنار دریا را داشته اید، امارات مقصد شماست.

مزایای زندگی در امارات متحده عربی

در این کشور می توانید رویای زندگی خود در یک شهر ساحلی مجلل را محقق کنید. با این حال، قبل از تصمیم گیری نهایی خود، باید مزایا و معایب زندگی در امارات را به عنوان یک مهاجر به دقت مطالعه کنید. مزایای زندگی امارات شامل موارد زیر می‌شوند. این مزایا از جمله دلایل محکم افزایش آمار خیره کننده مهاجرت و زندگی در امارات محسوب می شوند.

فرصت های شغلی متعدد

کار در امارات فقط کسب درآمد نیست؛ همچنین می تواند راهی عالی برای پیشبرد سریع حرفه شما باشد و راه را برای فرصت های جدید و مسئولیت‌های بیشتر هموار کند. ابوظبی و دبی دارای اقتصاد تجاری پر رونقی هستند و همیشه برای پیشبرد نوآوری و فناوری خود به نیروهای جدید انگلیسی زبان نیاز دارند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

درآمد معاف از مالیات

حقوق در امارات معاف از مالیات است و این موضوع یک مزیت مهم زندگی در امارات محسوب می‌شود. تا جایی که می توانید صرفه جویی و پس انداز کنید؛ زیرا این مزیت معاف از مالیات درآمدها باعث می‌شود تا با چند سال کار در این کشور، وضعیت مالی شما بهبود پیدا کرده و به بازنشستگی راحت شما کمک کند.

داشتن مراکز حمل و نقل بین المللی

مزایای زندگی در امارات متحده عربی

جمعیت بین المللی دبی و ابوظبی حکم می کند که فرودگاه‌های بزرگ در امارات برای ارتباطات حمل و نقل راه اندازی شوند. برای مثال، فرودگاه بین المللی دبی، سومین فرودگاه شلوغ جهان از نظر ترافیک مسافری است و پروازها به تقریباً تمام مقاصد گردشگری تنها 5 تا 6 ساعت فاصله دارند.

شما می توانید تعطیلات خود را به یونان یا گوا سفر کنید و هیچکدام هزینه و زمان زیادی برای شما نخواهند داشت. دسترسی به مناطق مختلف دیگر مانند خاور دور و استرالیا هم از دیگر مزایای زندگی در امارات و افزایش تمایل مهاجرت به دبی و امارات محسوب می‌شوند.

بالا بودن امنیت اجتماعی و سیاسی

داشتن احساس امنیت هنگام نقل مکان به کشور و فرهنگ جدید بسیار مهم است. خبر خوب این است که کشور امارات، امن ترین مکان در خاورمیانه برای گردشگران و شهروندان است. قوانین سختگیرانه امارات به این معنی است که میزان جرم و جنایت آن تقریباً وجود ندارد؛ به همین دلیل شرایط زندگی در امارات متحده عربی برای مهاجرت به همراه خانواده بسیار مناسب است.

اقتصاد قوی و باثبات

اقتصاد امارات

امارات متحده عربی اقتصاد خود را از نفت به صنایع مختلف فناوری و گردشگری سوق داده است؛ بنابراین اقتصاد امارات به سرعت در حال رشد و قابل اعتماد با یک ارز با ثبات است. دبی و امارات در حال حاضر یک مرکز جهانی برای تجارت و امور مالی بین المللی هستند و همین موضوع، سرمایه گذاران و افراد جویای مشاغل پردرآمد را به این کشور می کشاند.

استانداردهای آموزشی بالا

نقل مکان به همراه خانواده یا برنامه ریزی برای بچه دار شدن در یک کشور جدید می توانند موضوعات نگران کننده‌ای برای مهاجران باشند. امارات صدها مدرسه بین‌المللی با فعالیت‌های فوق برنامه متعدد، فرصت‌های تحصیل به دو زبان و… را دارد؛ بنابراین دریافت اقامت دبی و امارات برای خانواده نیز گزینه بسیار مناسبی است.

فرهنگ رو به رشد

جمعیت چندفرهنگی امارات

جمعیت چندفرهنگی امارات به این معنی است که شهروندان و گردشگران نه تنها با فرهنگ‌ها، مذاهب و زبان‌های مختلف خاورمیانه، بلکه با فرهنگ‌های سراسر جهان در ارتباط هستند. به همین دلیل شما می توانید هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و با فردی جدید و متفاوت ملاقات کنید.

بدون نیاز به مدرک زبان

برخلاف کشورهای دیگر جهان، برای زندگی در امارات نیازی به تسلط به زبان دیگری ندارید. البته آشنایی با زبان عربی گاهی اوقات می تواند یک مزیت باشد؛ اما احتمالاً با اقامت در امارات متحده عربی آن را یاد خواهید گرفت. به هر حال نیازی به مدرک زبان یا یادگیری زبان هایی مانند انگلیسی و… ندارید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

کیفیت بالای زندگی

اگر جایی وجود داشته باشد که به طور مداوم در رتبه بندی‌های شهرهای مرفه دنیا در صدر بسیاری از شهرهای معروف جهان بماند، آن دبی است. امکانات پیشرفته زندگی و درآمد مناسب سبب شده‌اند تا کیفیت زندگی در امارات بالا بوده و شهروندان از رفاه بسیار خوبی برخوردار باشند.

قوانین مناسب

شما می توانید با داشتن مجوز مشروبات الکلی بنوشید، هر چه می خواهید بپوشید و هر کاری می‌خواهید انجام دهید؛ به این شرط که به دیگران آسیب نزنید و مطابق قوانین زندگی در امارات عمل کنید. توجه به این قوانین ساده به افزایش امنیت شما در این کشور کمک زیادی می کند.

ساختمان‌ها و آسمان خراش‌های زیبا

اجاره ملک در امارات

اقتصاد کنونی امارات، خرید ملک در دبی و شهرهای دیگر را مقرون به صرفه‌تر از قبل کرده است؛ با این حال، نرخ اجاره ملک در امارات به طور قابل توجهی گران است. البته برخی از کارفرمایان با پرداخت مقداری از اجاره بها یا پرداخت ودیعه به شما کمک می‌کنند؛ اما همچنان سکونت در ساختمان‌های لاکچری امارات برای برخی بسیار گران است.

مراکز خرید لوکس

اگر به لطف کسب درآمد معاف از مالیات، تمام پول خود را پس انداز نمی کنید، می‌توانید از خرید کردن در مراکز خرید لوکس در امارات لذت ببرید. خرید کردن برای بسیاری از کسانی که زندگی در امارات متحده عربی را انتخاب کرده‌اند، یک تفریح جذاب و لاکچری به شمار می‌رود.

حمایت از مهاجران

تعداد زیادی از مهاجران سراسر جهان در امارات متحده عربی زندگی می‌کنند و دولت از آن‌ها حمایت می‌کند. در صورتی که شرایط زندگی و تحصیل در امارات را داشته باشید یا برای دریافت ویزای کاری امارات اقدام کنید، دولت امارات شما را حمایت می‌کند؛ تنها باید شرایط و قوانین مهاجرتی این کشور را بدانید.

امکان دریافت ویزای 5 تا 10 ساله

ویزای طلایی امارات

امارات متحده عربی کاملاً مترقی است و اخیراً سیاست‌های جدیدی را برای آسان‌تر کردن مهاجرت و اقامت طولانی ‌مدت ارائه کرده است. دولت فدرال امارات یک ویزای اقامت 5 تا 10 ساله (ویزای طلایی امارات) را برای سرمایه گذاران بین المللی و متخصصان در زمینه های پزشکی، تحقیقاتی، علمی و فنی تعیین کرده است.

ویزای طلایی امارات (گلدن ویزا) برای اعضای خانواده نیز قابل صدور است. از این روی می‌توانید برای دریافت اقامت و زندگی در امارات به همراه خانواده خود اقدام کنید.

100% مالکیت برای شرکت‌های خارجی

اجازه مالکیت 100 درصد شرکت ها در امارات به مهاجران داده می‌شود. این در حالی است که قبلاً شرکت‌های خارج از مناطق آزاد باید شریک محلی با حداقل 51 درصد مالکیت را با خود همراه می‌کردند. این مزیت مهم به رونق بسیار بالای راه اندازی کسب و کارهای نوپا یا قدیمی کمک زیادی کرده است.

معایب زندگی در امارات متحده عربی

معایب زندگی در امارات

درک اینکه چرا مهاجران زندگی در دبی و امارات را به بسیاری از گزینه‌های دیگر ترجیح می‌دهند، سخت نیست. یکی از مواردی که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود، معایب زندگی در امارات است. با نگاهی دقیق‌تر به این موضوع می‌توان معایب زیر را برای زندگی مردم امارات بیان کرد.

گرمای شدید در تابستان

باید این موضوع را در نظر داشت که تابستان‌های امارات چقدر گرم هستند. اگرچه تحمل آب و هوای زمستانی با میانگین دمای 20 تا 25 درجه سانتی گراد راحت است؛ اما در ماه‌های تابستان گرمای شدید هوا به طور متوسط بین 35 تا 40 درجه سانتی گراد یا بیشتر متغیر است.

البته امارات یک کشور پیشرفته است که با استفاده از سیستم‌های پیشرفته تهویه و خنک کننده‌ها به صورت منطقه‌ای، تدابیری برای کاهش گرمای شدید اندیشیده است.

هزینه بالای زندگی

زیرساخت‌های عالی، امنیت بالا و کیفیت عالی زندگی امارات بهایی دارد؛ زیرا  اجاره مسکن و هزینه‌های اولیه دیگر در این کشور بالا هستند. البته باید این را هم در نظر بگیرید که با وجود بالا بودن هزینه زندگی در امارات، امکانات رفاهی، وضعیت اقتصادی، فرصت‌های شغلی متعدد و کیفیت زندگی در این کشور ایده‌آل هستند.

ترافیک شدید در شهرهای بزرگ

جمعیت شهرهایی مانند دبی و ابوظبی در چند دهه گذشته به شدت افزایش یافته و با سرعت ثابتی در حال رشد است. این موضوع در کنار این واقعیت که مردم ترجیح می‌دهند به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با وسایل نقلیه شخصی خود رانندگی کنند، منجر به ترافیک شدید در ساعات شلوغ روز شده است.

سختیِ پیدا کردن شغل مناسب

پیدا کردن شغل مناسب یکی از مهم‌ترین شرایط کار و زندگی در امارات محسوب می‌شود. با توجه به اینکه مردم از سراسر جهان می‌خواهند به امارات نقل مکان کنند، رقابت برای یافتن شغل بسیار بالا است. به احتمال زیاد هزاران متقاضی برای هر موقعیت شغلی با هم رقابت می‌کنند که همین امر باعث می‌شود تا پیدا کردن شغل مناسب برای افراد جویای کار دشوار باشد.

یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن شغل متناسب با مهارت‌ها و دانش شما، پیگیری از طریق سایت‌های کاریابی در امارات است؛ در این سایت‌ها می‌توانید فرصت‌های شغلی متعدد و متنوعی را بر اساس شرایط خود پیدا کنید.

ردیف مزایای زندگی در امارات معایب زندگی در امارات
1 فرصت‌های شغلی متعدد گرمای شدید در تابستان
2 درآمد معاف از مالیات هزینه بالای زندگی
3 داشتن مراکز حمل و نقل بین‌المللی ترافیک شدید در شهرهای بزرگ
4 بالا بودن امنیت اجتماعی و سیاسی سختیِ پیدا کردن شغل مناسب
5 اقتصاد قوی و باثبات
6 استانداردهای آموزشی بالا
7 فرهنگ رو به رشد
8 بدون نیاز به مدرک زبان
9 کیفیت بالای زندگی
10 قوانین مناسب
11 ساختمان‌ها و آسمان خراش‌های زیبا
12 مراکز خرید لوکس
13 حمایت از مهاجران
14 امکان دریافت ویزای 5 تا 10 ساله
15 100% مالکیت برای شرکت‌های خارجی

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سؤالات متداول

  1. مهم‌ترین مزایای زندگی در امارات کدام‌اند؟

اقتصاد قوی و با ثبات، فرصت‌های شغلی متعدد، کیفیت عالی زندگی و امنیت بالا

  1. چرا امنیت اجتماعی در امارات بالاست؟

به دلیل قوانین سختگیرانه‌ای که در این کشور وجود دارند.

  1. تحصیل در امارات به چه زبان‌هایی امکان پذیر است؟

عربی و انگلیسی

  1. آیا هزینه اجاره ملک در امارات بالا است؟

به طور کلی بله، البته هزینه اجاره به نوع ملک و موقعیت مکانی آن نیز بستگی دارد.

  1. چگونه یک شغل مناسب در امارات پیدا کنم؟

از طریق سایت‌های کاریابی در امارات

اقامت در امارات و اجاره مسکن

اقامت در امارات و اجاره مسکن

قیمت اجاره مسکن در امارات متحده عربی در سال‌های اخیر تثبیت شده است؛ اما همچنان بیشترین هزینه شما برای اقامت محسوب می‌شود. اگرچه بسیاری از شرکت‌ها، هزینه‌ای را به مسکن کارمندان خود اختصاص می‌دهند و در کاهش هزینه‌های زندگی در امارات به آن‌ها کمک می‌کنند.

برای اجاره مسکن در امارات به ویزای اقامت نیاز دارید. هنگامی که قرارداد اجاره را امضا می‌کنید، به ویزا، گذرنامه، اسناد مربوط به آدرس و درآمد از کارفرمای خود نیاز خواهید داشت.

استاندارد مسکن در امارات بالا است و شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. آپارتمان‌ها معمولاً دارای امکانات مشترکی مانند: سالن بدنسازی، سونا و استخر هستند. ویلاهای لاکچری اغلب دارای امکاناتی مانند: مرکز پزشکی، زمین تنیس و رستوران نیز هستند.

آپارتمان‌ها برای زندگی در امارات به صورت مبله و غیر مبله اجاره داده می‌شوند؛ بنابراین در صورت اجاره مسکن به صورت غیر مبله باید هزینه وسایل منزل را هم در نظر بگیرید. اجاره مسکن در امارات معمولاً یک‌ساله است که 12 ماه اجاره کامل را از قبل باید پرداخت کنید.

تحصیل در کشور امارات

تحصیل در کشور امارات

تحصیل یکی از موارد مهم در بررسی شرایط زندگی در امارات متحده عربی است. فرزند مهاجران مجاز به تحصیل در مدارس دولتی امارات هستند؛ اما بر خلاف مردم بومی، هزینه مدرسه از مهاجران دریافت می‌شود. این نکته همراه با این واقعیت است که تدریس در مدارس دولتی به زبان عربی انجام می‌شود و همین مسئله والدین را به فکر ثبت نام فرزند خود در مدارس بین‌المللی می‌اندازد.

تحصیل در مدارس خصوصی امارات گران است. شما باید برای هزینه‌های مدرسه، همراه با تمام هزینه‌های اضافی مانند: لباس، کتاب‌های درسی، رفت و آمد و فعالیت‌های فوق برنامه بودجه اختصاص دهید؛ این موضوع خرج زندگی در امارات را بالا می‌برد.

هزینه بالای آموزش در مراکز بین‌المللی امارات متحده عربی، بسیاری از والدین را به سمت آموزش در منزل سوق داده است. اگر می‌دانید که مدت زیادی در این کشور نمی‌مانید، این نیز گزینه خوبی است. انتخاب این روش بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود که با دردسرهای ثبت نام در مدرسه روبرو شوید.

از آنجایی که آموزش در خانه رواج بیشتری پیدا می‌کند، گروه‌های حمایتی زیادی برای کمک به والدین راه اندازی شده‌اند. این روش، شرایط اقامت در امارات برای ایرانیان را راحت‌تر می‌کند. امکانات رفاهی امارات تأثیر زیادی بر آموزش و کیفیت سیستم آن داشته اند.

خدمات درمانی در امارات

برای دریافت ویزای اقامت امارات متحده عربی، مهاجران باید یک ارزیابی سلامت را بگذرانند. امارات متحده عربی دارای زیرساخت‌های بهداشتی عالی و امکانات پزشکی مدرن است. هر دو نوع خدمات دولتی و خصوصی برای مهاجران در دسترس هستند؛ اما اکثر مهاجران بیمارستان‌های خصوصی را انتخاب می‌کنند که کارکنان پزشکی در آن به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

مراقبت‌های بهداشتی خصوصی در امارات گران هستند و داشتن بیمه پزشکی ضروری است. در ابوظبی برای دریافت ویزای اقامت به بیمه درمانی نیاز دارید. طبق قانون، شرکت‌های ابوظبی و دبی باید برای کارکنان مهاجر بیمه پزشکی ارائه کنند؛ بنابراین نیازی به نگرانی در مورد بیمه برای زندگی در امارات نیست.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

تکنولوژی و ارتباطات در امارات

ارتباطات یکی دیگر از موارد مهم در بررسی شرایط زندگی در امارات محسوب می‌شوند. بیشتر شبکه‌های بین‌المللی  برای تلفن‌های همراه در امارات، قراردادهای رومینگ دارند؛ اما قرارداد تلفن همراه شما گران است. پس از دریافت ویزای اقامت امارات و حساب بانکی می‌توانید برای قرارداد خود اقدام کنید. سرویس‌های پرداخت در هنگام ورود سریع‌تر سازماندهی می‌شوند.

انتخاب ارائه دهنده خدمات مخابراتی نسبتاً ساده است؛ دو شرکت اصلی Du و Etisalat وجود دارند که بر بازار تسلط دارند و بیشتر ساختمان‌های مسکونی برای دریافت خدمات به یکی از آنها متصل هستند. هر دو شرکت، بسته‌هایی برای اینترنت، کابل و تلفن ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید به بیشتر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی در امارات از جمله: فیس بوک، لینکدین و توییتر دسترسی داشته باشید. سرویس‌های پیام‌رسانی فوری مانند واتس‌اپ به طور گسترده استفاده می‌شوند؛ اما محدود شده‌اند و اسکایپ در امارات متحده عربی مجاز نیست.

هزینه زندگی در امارات

هزینه زندگی در امارات

هزینه زندگی در ابوظبی و دبی بالاست؛ زیرا این دو شهر جزو گران‌ترین شهرهای منطقه خلیج فارس هستند. علی رغم شرایط مالیاتی مطلوب، میانگین هزینه زندگی در امارات ممکن است افزایش پیدا کند؛ زیرا برخی از مهاجران نمی‌توانند از کالاهای تجملی دست بکشند.

دو مورد از مهم‌ترین هزینه‌های شما در کشور امارات محل اقامت و تحصیل هستند؛ اجاره بها می‌تواند تقریباً نیمی از حقوق شما را ببلعد و والدین معمولاً هزینه‌های گزافی را برای مدارس بین‌المللی می‌پردازند؛ زیرا بعید است فرزندان آنها در مدارس دولتی درس بخوانند.

خورد و خوراک و سایر کالاهای خانگی قیمت مناسبی دارند؛ اما پوشاک و محصولات وارداتی ممکن است گران باشند. غذاهای ارگانیک و برندهای غربی نیز گران هستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید هزینه‌ها را کاهش دهید، از امتحان کردن کالاهای اماراتی نترسید.

حمل و نقل در امارات

قیمت بنزین در امارات ارزان است و ممکن است متوجه شوید که می‌توانید ماشینی لوکس‌تر از آنچه که می‌توانید، بخرید! شرایط جاده‌ها و خیابان‌های امارات خوب است و شهرها با آزادراه‌های چند خطه به هم متصل شده‌اند؛ بنابراین رفت و آمد و زندگی در امارات امن است.

مقررات راهنمایی و رانندگی این کشور سختگیرانه هستند و یک سیاست برای منع نوشیدن مشروبات الکلی و رانندگی به طور هم‌زمان وجود دارد. شما می‌توانید با گواهینامه بین‌المللی رانندگی کنید؛ اما اگر قصد دریافت اقامت دارید، به گواهینامه محلی نیز نیاز دارید.

امارات متحده عربی با دمای بسیار گرم برای عابران پیاده یا دوچرخه سواران چندان مناسب نیست. همچنین در شهرهای بزرگ می‌توانید اتوبوس یا تاکسی بگیرید. خدمات اوبر نیز در دسترس هستند و سیستم متروی دبی سریع، کارآمد و ارزان است.

امارات متحده عربی قطب اصلی سفرهای هوایی است و شهر دبی یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان را دارد. بسیاری از خطوط هوایی بین‌المللی، خدمات روزانه به امارات را ارائه می‌دهند و این کشور را به پایگاهی عالی برای مهاجرانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند سفر کنند.

اگر قصد دارید تا ماشین شخصی خود را در سفرتان به امارات متحده عربی برانید، دریافت گواهینامه در دبی را در برنامه های خود قرار دهید.

سؤالات خود را از کارشناسان افدل گروپ بپرسید!

زندگی در کشور امارات

شرایط زندگی و کار در دبی و شهرهای دیگر امارات همواره در حال تغییر هستند؛ بنابراین قبل از تصمیم و اقدام به زندگی در امارات باید از تمامی شرایط اطلاع داشته باشید تا بعداً با مشکلات پیش بینی نشده مواجه نشوید.

پس اگر می‌خواهید از جدیدترین قوانین مربوط به زندگی در کشور امارات مطلع شوید، چه راهی بهتر از مشورت با کارشناسان باتجربه! کارشناسان افدل گروپ با داشتن سابقه درخشان در زمینه مهاجرت به امارات متحده عربی، شما را در این راه یاری می‌کنند و راهنمای راه شما هستند.

مشاوره‌های ما در زمینه‌های مختلف بخصوص روش‌های دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در امارات، ثبت شرکت در دبی، خرید ملک و… هستند؛ پس هر سؤالی در زمینه مهاجرت به کشور امارات دارید، همین الان با ما تماس بگیرید تا شما را بر اساس شرایط شخصی و خانوادگی که دارید، راهنمایی کنیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

در پایان

زندگی در امارات چگونه است؟ این سؤال برای هر کسی که قصد مهاجرت به کشور امارات را دارد، پیش می‌آید. آشنایی با قوانین و شرایط زندگی مردم امارات می‌تواند در تصمیم گیری شما برای دریافت اقامت و مهاجرت به همراه خانواده تأثیر زیادی داشته باشد و آینده شما و خانواده تان را دستخوش تغییرات چشمگیری کند.

تلاش ما در این مقاله بر این بود که شما را با واقعیت زندگی در امارات آشنا کنیم تا با دیدی بازتر نسبت به مهاجرت خود اقدام کنید. اگر سؤالی دارید که در این مقاله به جواب آن نرسیده‌اید، اینستاگرام افدل گروپ یکی از راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما است؛ پس با ما در ارتباط باشید.

 

سؤالات متداول

  1. هزینه زندگی در کدام شهر امارات بیشتر است؟

دبی و ابوظبی

  1. آیا مهاجران در امارات از بیمه درمانی برخوردار هستند؟

بله داشتن بیمه درمانی برای مهاجرانی خارجی نیز اجباری است و معمولاً از طرف کارفرماها صادر می‌شود.

  1. هزینه اجاره مشکن در امارات به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع ملک و موقعیت مکانی آن

  1. آیا هزینه تحصیل در امارات بالاست؟

با توجه به اینکه در مدارس دولتی به زبان عربی تدریس می‌شود، مهاجران بیشتر مدارس بین‌المللی را انتخاب می‌کنند؛ این مدارس به زبان انگلیسی تدریس کرده و هزینه آن‌ها بالاست.

  1. پرداخت اجاره بهای مسکن در امارات چگونه است؟

معمولاً اجاره 12 ماه قبل از سکونت در ملک و به صورت یکجا باید پرداخت شود.

 

سایر مقالات:

دیتافلو چیست؟ انجام خدمات دیتا فلو { مدارک و شرایط 2024 }
شرایط زندگی در دبی برای ایرانیان در 2024 { هزینه- مزایا- معایب}
معرفی 10+ سایت کاریابی در امارات برای ایرانیان- قوانین 2024

 

38 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *