شرایط زندگی در دبی برای ایرانیان در 2024 { هزینه- مزایا- معایب}

شرایط زندگی در دبی

جدیدترین شرایط زندگی در دبی برای ایرانیان

شرایط اقامت و زندگی در دبی چگونه است؟ این سؤال بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت به دبی را دارند. در صورتی که شهر پر زرق و برق دبی را برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید، باید از تمامی شرایط مهاجرت و دریافت اقامت، هزینه‌های زندگی و نکات مهم درباره کار در دبی آشنایی داشته باشید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید که زندگی در دبی چگونه است، مزایا و معایب آن چیست و چرا بسیاری از مهاجران زندگی در این شهر را به شهرهای دیگر امارات متحده عربی ترجیح می‌دهند.

جدیدترین شرایط زندگی در دبی

 

ویدیو : شرایط زندگی در دبی

***

پادکست : مزایا و معایب زندگی در دبی

 

مزایا و معایب زندگی در دبی

مانند هر جای دیگری در جهان، زندگی در شهر دبی دارای مزایا و معایبی است. دبی به عنوان بهترین مقصد در جهان برای کسب درآمد شناخته می‌شود و بدون شک این امر یکی از موضوعات مهمی محسوب می‌شود که ذهن بسیاری از مهاجران را به خود مشغول کرده است.

دلایل شما برای مهاجرت به امارات هر چه که باشد، لازم است تا شناخت دقیقی از شهر دبی برای زندگی و کار داشته باشید. همچنین برای اینکه دبی بهترین انتخاب برای شما باشد، باید با مزایا و معایبی که می‌توانید از محل سکونت جدید خود انتظار داشته باشید، آشنا شوید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مزایای زندگی در دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • فرصت‌های شغلی متعدد
  • اقتصاد بدون مالیات بر درآمد
  • فرصت‌های مناسب برای تحصیل
  • زندگی اجتماعی متنوع
  • پروازهای بین‌المللی
  • اهمیت دادن به زبان انگلیسی
  • استاندارد بالای زندگی
  • هزینه‌های پایین حمل و نقل
  • پذیرش ادیان دیگر

موقعیت جغرافیایی مناسب

آب و هوای دبی برای 8 ماه از سال بسیار مناسب است؛ آسمان آبی و صاف بیشتر از گرمای هوا به چشم می‌آید و آب‌های گرم دریای زیبای آن برای تفریح در نزدیکی شما هستند. زندگی در دبی به این معنی است که آب و هوا و امکانات رفاهی را برای گذراندن بیشتر وقت خود در بیرون از منزل و زیر نور آفتاب خواهید داشت.

موقعیت جغرافیای مناسب دبی

 

فرصت‌های شغلی متعدد

بسیاری از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در دبی حضور دارند و فرصت‌های شغلی زیادی را برای مهاجران فراهم می‌کنند. دبی دارای تعداد زیادی شرکت بین‌المللی و فرصت سرمایه گذاری در امارات از شرکت‌های جهانی است؛ به این معنی که فرصت‌های شغلی متنوعی از املاک و مستغلات و بانکداری گرفته تا گردشگری و تجارت وجود دارند.

اقتصاد بدون مالیات بر درآمد

هر درآمدی که در دبی کسب می‌کنید، مشمول مالیات نمی‌شود؛ این مزیت بدان معنا است که درآمد سالانه شما تحت تأثیر کسری مالیات قرار نمی‌گیرد. این موضوع یکی از دلایل اصلی افرادی است که به دنبال فرصت‌های شغلی برای زندگی و کار در دبی هستند؛ زیرا پتانسیل کسب درآمد بسیار بیشتر از سایر مناطق خاورمیانه است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

فرصت‌های مناسب برای تحصیل

استانداردهای آموزشی برای مدارس بین‌المللی در دبی بسیار پیشرفته هستند. بسیاری از مدارس به سیستم آموزشی بریتانیا، با برنامه درسی ملی انگلستان که در مدارس ابتدایی تدریس می‌شود و مدارک IGCSE و A- Level که در سطح ارشد ارائه می‌شوند، پایبند هستند؛ بنابراین سیستم آموزشی امارات از کیفیت فوق العاده ای نسبت به ایران برخوردار است.

برای کسانی که اقامت و زندگی در دبی را با خانواده خود انتخاب می‌کنند، تفاوت زیادی با توجه به استانداردهای آموزشی انگلستان وجود ندارد. شایان ذکر است که افراد غیر شهروند دبی باید هزینه تحصیل در مدارس خصوصی و دولتی را پرداخت کنند.

فرصت های مناسب برای تحصیل

 

زندگی اجتماعی متنوع

زندگی اجتماعی در دبی متنوع و استثنایی است. بسیاری از مهاجران به یک باشگاه ساحلی خصوصی می‌پیوندند و ساعات غیرکاری خود را با لذت بردن از همه امکاناتی که ارائه می‌شوند، سپری می‌کنند. همچنین کلوب‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های بسیار متنوعی برای لذت بردن از بعدازظهرها در دسترس هستند.

پروازهای بین‌المللی

یکی دیگر از دلایل مهم مناسب بودن شرایط زندگی در دبی، ارائه خدمات بین‌المللی فرودگاه آن است. دبی در طول سال‌های اخیر به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه دسترسی به کشورهای مختلف دست پیدا کرده است و فرودگاه بین‌المللی آن، پروازهایی را به بیشتر نقاط جهان ارائه می‌دهد.

امارات اغلب به عنوان مقصدی برای بسیاری از پروازهای بین‌المللی از اروپا به آسیا و استرالیا استفاده می‌شود که آن را به یک انتخاب عالی برای جاذبه‌های گردشگری تبدیل می‌کند.

اهمیت دادن به زبان انگلیسی

باوجوداینکه عربی زبان رسمی برای زندگی در امارات است، اما زبان انگلیسی به طور گسترده در دبی صحبت می‌شود. مهاجران می‌توانند از طریق علائم، منوها و مدارکی که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند، به راحتی راه خود را پیدا کنند؛ از این رو زندگی در دبی برای مهاجرانی که به زبان بین‌المللی انگلیسی مسلط هستند، راحت است.

به همین دلیل است که آموزش زبان در دبی همواره یک موضوع مهم و دغدغه خانواده های مهاجر به حساب می آید و تعداد آموزشگا های زبان در این شهر به زبان های مختلف زیاد است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

استاندارد بالای زندگی

استانداردهای زندگی در دبی بسیار بالا هستند؛ زیرا میزان جرم و جنایت بسیار کم و امکان خرید است بدون مالیات فراهم شده است. دبی با جمعیت کلی 3.3 میلیون نفر، حدود 52000 میلیونر و میلیاردر دارد که در این منطقه زندگی و کار می‌کنند.

این تمرکز بالای ثروت به این معنی است که جرم و جنایت پایین نگه داشته می‌شود و فروشگاه‌ها و مؤسسات با کیفیت بالا به وفور یافت می‌شوند.

هزینه‌های پایین حمل و نقل

هزینه استفاده از خودرو در دبی به دلیل قیمت فوق‌العاده ارزان بنزین پایین است. کرایه تاکسی‌ها نیز ارزان است و دولت نیز سرمایه گذاری عمده‌ای در جهت بهبود حمل و نقل عمومی انجام داده است؛ بنابراین در زمان اقامت دبی با مشکل حمل و نقل مواجه نخواهید شد.

هزینه های پایین حمل و نقل

 

پذیرش ادیان دیگر

در حالی که اسلام دین رسمی در دبی است، امارات نسبت به نحوه زندگی در دبی و عقاید دیگران بسیار مدارا می‌کند؛ بنابراین دبی یکی از بهترین شهرها برای زندگی از نظر اعمال حکومت اسلامی در زندگی روزمره است. مهاجران می‌توانند در دبی مشروبات الکلی بخرند و در ماه رمضان وقتی روز هستند، بخورند و بنوشند.

معایب زندگی در دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نیاز به اخذ مجوز برای انجام هر کاری در دبی
  • هزینه بالای اجاره منزل
  • گرمای شدید هوا در تابستان

نیاز به اخذ مجوز برای انجام هر کاری در دبی

دبی می‌تواند یک سردرد بوروکراتیک برای مهاجران باشد و زندگی دبی می‌تواند برای برخی دشوار باشد؛ به خصوص زمانی که برای اولین بار وارد این شهر می‌شوند. برای انجام بسیاری از کارها و زندگی در امارت به مجوز نیاز دارید؛ از جمله این مجوزها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجوز کار
  • گواهینامه رانندگی
  • مجوز خرید مشروبات الکلی

هزینه بالای اجاره منزل

متوسط اجاره یک آپارتمان یک‌خوابه در دبی حدود 60000 درهم است؛ این قیمت در مقایسه با هزینه اجاره همان آپارتمان در شهری مانند لندن کمتر است؛ اما باز هم مبلغ بالایی محسوب می‌شود. این در حالی است که اجاره بها برای یک آپارتمان سه‌خوابه در دبی به طور متوسط حدود 80000 درهم است.

زندگی در دبی می‌تواند برای بسیاری از افراد گران باشد، حتی اگر معاف از مالیات باشید؛ زیرا هزینه‌های اجاره و خرید ملک در دبی بالا است.

هزینه بالای اجاره منزل در دبی

 

گرمای شدید هوا در تابستان

البته دبی در بیشتر فصول سال دارای آب و هوای خوبی است؛ با این حال این شهر در طول ماه‌های تابستان، گرما شدید و آزاردهنده‌ای دارد. آب و هوای با حداکثر 41 درجه سانتی گراد در تابستان و 30 درجه در ماه‌های جولای و آگوست، کار و زندگی در دبی را دشوار می‌کند.

البته شهر دبی به تازگی از سیستم‌های جدید و پیشرفته خنک کننده هوا استفاده می‌کند که این سیستم توانسته تا حد زیادی از گرمای طاقت فرسای این شهر کم کند. شاید بتوان گفت که تفاوت زندگی دبی با ترکیه در همین آب و هوا باشد.

به طور کلی مزایا و معایب زندگی در شهر دبی را در جدول زیر به طور خلاصه مشاهده می‌کنید.

مزایای زندگی در دبی معایب زندگی در دبی
موقعیت جغرافیایی مناسب

فرصت‌های شغلی متعدد

اقتصاد بدون مالیات بر درآمد

فرصت‌های مناسب برای تحصیل

زندگی اجتماعی متنوع

پروازهای بین المللی

اهمیت دادن به زبان انگلیسی

استاندارد بالای زندگی

هزینه‌های پایین حمل و نقل

پذیرش ادیان دیگر

نیاز به اخذ مجوز برای انجام هر کاری در دبی

هزینه بالای اجاره منزل

گرمای شدید هوا در تابستان

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سؤالات متداول

  1. مهم‌ترین مزایای زندگی در دبی چیست؟

فرصت‌های شغلی متعدد، اقتصاد بدون مالیات بر درآمد، استاندارد بالای زندگی و هزینه‌های پایین حمل و نقل

  1. هزینه اجاره ملک در دبی چقدر است؟

بستگی به منطقه و متراژ خانه دارد؛ اما به طور کلی هزینه اجاره خانه در دبی بالاست.

  1. آیا هزینه حمل و نقل در دبی بالاست؟

خیر هزینه حمل و نقل شهر دبی پایین است.

  1. آب و هوای دبی چگونه است؟

گرم و شرجی و گرمای آن در فصل تابستان شدید است.

  1. سطح سیستم آموزشی دبی چگونه است؟

سیستم آموزشی امارات از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

“در مورد مهاجرت به ترکیه بیشتر بخوانید”

 

فرصت‌های شغلی و میزان درآمد در دبی

برای کسانی که می‌خواهند شغل خود را ارتقا دهند، حقوق معاف از مالیات دریافت کنند و در یکی از هیجان‌انگیزترین و پر جنب و جوش‌ترین شهرهای جهان زندگی کنند، دبی بهترین مکان برای مهاجرت و اقامت امارات است.

فعالیت در شغل مربوط به تخصص شما در دبی می‌تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد؛ بنابراین می‌توان گفت که توجه به شرایط کار و زندگی در دبی یکی از مهم‌ترین نکات در زمان مهاجرت شما به امارات متحده عربی است.

مهاجرانی که برای مدت طولانی به دبی نقل مکان می‌کنند، می‌توانند به طور قانونی حقوق خود را بدون مالیات بر درآمد دریافت کنند. عدم تعریف مالیات بر درآمد در دبی برای بسیاری از متخصصان امری مهم است.

شاید بتوان گفت که در حال حاضر، روزهای سخت توسعه اقتصادی امارت به پایان رسیده‌اند و فرصت‌های شغلی مناسبی برای مهاجران فراهم شده است. دبی با هدف کاهش وابستگی به نفت و ایجاد استقلال و تنوع بیشتر در اقتصاد خود به یکی از قوی‌ترین قطب‌های فناوری و نوآوری جهانی تبدیل شده است.

دبی دارای زیرساخت‌ها و ارتباطات عالی است و دولت کارهای زیادی برای تبلیغ دبی به عنوان مقصدی عالی برای استعدادهای جهانی و استارت آپ‌ها انجام می‌دهد.

دانستن اینکه چه حرفه‌هایی در حال حاضر و احتمالاً در آینده می‌توانند آینده ساز و درآمدزا باشند، در پیدا کردن شغل مناسب در دبی به شما کمک قابل توجهی کند؛ بنابراین جدای از سختی‌های زندگی در دبی، این شهر بهترین مکان برای کار در امارات محسوب می‌شود.

فرصت های شغلی و میزان درآمئ در دبی

 

مالیات و اقتصاد دبی

به شما توصیه می‌کنیم که برای تسهیل پرداخت‌ها یک حساب بانکی در دبی باز کنید. دبی به دلیل سیستم بانکی باثبات خود شناخته شده و بانک‌های مختلفی را برای انتخاب ارائه می‌دهد.

همچنین مهم است که در مورد سیستم مالیاتی در دبی بدانید؛ زیرا ممکن است تفاوت‌هایی با ایران وجود داشته باشد. از این رو توجه به قوانین مالیاتی برای زندگی در دبی مهم است.

اگر یک حساب بانکی در دبی باز کنید، چندین گزینه برای شما وجود دارد. شما می‌توانید یک بانک محلی که در دبی مستقر است یا یک بانک بین‌المللی که در دبی نیز شعبه دارد را انتخاب کنید. یک بانک محلی ممکن است دانش بهتری از بازار و قوانین محلی ارائه دهد؛ در حالی که یک بانک بین‌المللی ممکن است پایگاه و شبکه مشتریان گسترده‌تری داشته باشد.

هزینه زندگی در دبی

وقتی صحبت از هزینه زندگی در دبی می‌شود، باز هم خبرهای خوب و بد در این زمینه وجود دارند. هزینه اقامت می‌تواند تا 65000 درهم در سال برای یک آپارتمان اجاره‌ای مناسب در یک مکان خوب باشد و در بسیاری از موارد این مبلغ باید از قبل پرداخت شود.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید ملکی در دبی بخرید، ممکن است مجبور باشید سال‌ها منتظر بمانید تا یک آپارتمان یا ویلای خارج از طرح تکمیل شود یا برای فروش مجدد ملک، با دلار معامله کنید. با این حال، اگر در حال حاضر ملکی در دبی دارید و می‌خواهید آن را اجاره بدهید، خبر خوب این است که به راحتی می‌توانید بازدهی بین 8 تا 11 درصد را به دست آورید.

به غیر از محل اقامت، هزینه‌های دیگری که باید از آنها آگاه باشید شامل هزینه‌های تحصیل می‌شوند. در حالی که قانونی وجود دارد که نرخ تورم سالانه شهریه مدارس را بین 16 تا 20 درصد محدود می‌کند؛ اما باز هم مدارس راه‌های مختلفی را برای افزایش هزینه‌های تحصیل پیدا می‌کنند و این تورم به 80 درصد در سال هم می‌رسد.

هزینه‌های اصلی زندگی دبی که به تهیه مواد غذایی مربوط می‌شوند، بالا است. البته هزینه سوخت در امارات مقرون به صرفه است و هزینه‌های خودرو نیز در مقایسه با ایران به‌صرفه‌تر است.

حتی با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده در دبی (با نرخ 5 درصد که یکی از کمترین نرخ‌ها در جهان است) هزینه‌های خرید روزانه در دبی بسیار مناسب هستند.

هزینه زندگی در دبی

 

مراقبت‌های بهداشتی در دبی

از زمان تصویب بیمه درمانی اجباری در دبی، برای زندگی در دبی باید بیمه داشته باشید. بیمه درمانی معتبر برای دریافت ویزای امارات ضروری است. این قانون بخشی از برنامه دبی برای تبدیل شدن به یکی از پیشرفته‌ترین کشورها از نظر مراقبت‌های بهداشتی، کیفیت و مقرون به‌صرفه‌بودن آن برای همه شهروندان است.

بیمه پزشکی و هزینه مراقبت‌های بهداشتی در دبی بالا است؛ اما این نکته را در نظر بگیرید که کیفیتی که دریافت می‌کنید، استثنایی است.

جدیدترین تغییرات در قوانین زندگی در دبی

در سال 2020، امارات متحده عربی چندین تغییر در قوانین حاکم بر این کشور و با هدف ارتقای جایگاه اقتصادی و اجتماعی آن اعمال کرد. در اینجا تغییراتی که بیشترین تأثیر را بر مهاجران می‌گذارند، بررسی شده‌اند:

  • قتل‌های ناموسی و آزار و اذیت زنان مجازات سنگینی دارد.
  • نوشیدن الکل بدون مجوز قانونی است.
  • زندگی مشترک خارج از ازدواج دیگر غیرقانونی نیست.
  • مهاجران در امارات می‌توانند از قانون کشور خود در مورد طلاق و ارث پیروی کنند.
  • سرمایه گذاران خارجی می‌توانند به طور کامل مالک شرکت‌های خود باشند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

حمل و نقل عمومی در دبی

رفت و آمد در یک کلان شهر بزرگ و مدرن برای کسانی که رانندگی را دوست ندارند یا با آن در یک کشور خارجی احساس راحتی نمی‌کنند، در ابتدا یک چالش است. دبی در حال برنامه ریزی برای تبدیل شدن به هوشمندترین شهر جهان از نظر حمل و نقل عمومی است.

مدتی طول می‌کشد تا به مسیرها، شیوه‌های حمل و نقل و نحوه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی عادت کنید. با این حال، پس از آشنایی با آن، اقامت و زندگی در دبی و همچنین گشت و گذار در شهر آسان‌تر خواهد شد.

در این شهر متروهای بدون راننده، تاکسی‌های تسلا و اتوبوس‌های خودران در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند؛ بنابراین رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی در دبی می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهند از دردسرهای رانندگی دوری کنند.

حمل و نقل در دبی

 

پیدا کردن خانه در دبی

هزینه اجاره ملک در دبی به طور قابل توجهی بالا است. علاوه بر این، ممکن است از شما انتظار برود که اجاره یک سال را از قبل پرداخت کنید. این موضوع می‌تواند برای بسیاری از مهاجران امارت دشوار باشد و برخی از کارفرمایان در این زمینه به آنها کمک می‌کنند.

در صورت امکان تا زمانی که می‌توانید در محل اقامت موقت خود در دبی بمانید تا زمان زیادی برای آشنایی با مناطق مختلف مسکونی داشته باشید؛ به این ترتیب می‌توانید مورد مناسب با نیاز، سلیقه و میزان بودجه خود را پیدا کنید.

مناطق مختلفی برای اقامت و زندگی در دبی هستند که هزینه‌های متفاوتی دارند. قبل از اینکه بخواهید نسبت به اجاره ملک در دبی اقدام کنید، لازم است بدانید که کدام منطقه برای شما مناسب است.

بهترین مناطق برای زندگی در دبی عبارت‌اند از:

  • Emirates Hills
  • Business Bay
  • Arabian Ranches
  • Mirdif
نام منطقه مزایای زندگی در آن
Emirates Hills نزدیک‌ترین منطقه به شهر

مناسب برای زندگی به همراه خانواده

Business Bay اولین انتخاب برای تاجران علاقه‌مند به زندگی در دبی

از گران‌ترین مناطق برای زندگی

Arabian Ranches محبوب‌ترین منطقه برای مهاجران کشورهای غربی

محیطی آرام با درختان سرسبز و ویلاهای خوش آب و هوا

Mirdif واقع در نزدیکی فرودگاه

دارای واحدهای ویلایی و آپارتمانی

منطقه‌ای آرام و دلنشین

بهترین مناطق برای زندگی در دبی

تکنولوژی‌های پیشرفته در دبی

دبی با دگرگونی شدید در زمینه تکنولوژی توانسته تا خود را به سطح سایر نقاط برتر جهان برساند. از سال 2013، ابتکار دبی هوشمند، شهر را به یک مرکز هوشمند تبدیل کرده است؛ به این ترتیب تجربه زندگی در دبی می‌تواند تجربه زندگی در بهترین شهرهای جهان را برای شما تداعی کند.

شهر دبی با تمرکز بر حذف کاغذ برای انجام بسیاری از امور، توسعه فناوری هوش مصنوعی، حمایت از استارتاپ‌ها و تلاش برای تبدیل شدن به شادترین شهر جهان در حال رقابت با کشورهای پیشرفته جهان بوده و در این راه به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در دبی به کار گرفته می‌شوند، برای دومین شهر بزرگ امارات متحده عربی بسیار مناسب هستند. همین تکنولوژی‌های محبوب سبب شده‌اند تا شرایط زندگی در دبی نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر مناسب و ایده آل باشد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که کشور امارات متحده عربی در بین 35 کشور مبتکر رتبه بندی شده در جهان قرار دارد و این دستاورد برای کشورهای خاورمیانه بسیار مهم است.

مسئله قابل توجه دیگری که در رابطه با شهر دبی وجود دارد، این است که از روبات‌ها به عنوان سوارکار استفاده می‌کند. شتر دوانی در دبی به همان اندازه محبوبیت دارد که فوتبال در بریتانیا محبوب است. با این حال، با توجه به اندازه شترها، فقط کودکان می‌توانند در مسابقه آنها شرکت کنند.

همین امر باعث به وجود آمدن شرایط ناگواری شده که کودکان به طور غیرقانونی به کشور قاچاق می‌شوند تا به عنوان سوارکار خدمت کنند. به عنوان یک راه حل، دبی برای رقابت در مسابقات شتر دوانی از ربات‌هایی به اندازه یک کودک استفاده می‌کند که قیمت آن‌ها بین 1200 تا 40000 درهم متغیر است.

دریافت مشاوره تخصصی برای مهاجرت به دبی

برای زندگی در دبی چقدر پول لازم است؟ مناطق خوب برای زندگی در دبی کدام‌اند؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤالات باید با کارشناسان حقوقی باتجربه مشورت کنید تا از شرایط زندگی دبی و هزینه‌های آن مطلع شوید.

در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا زندگی در دبی برای شما مناسب است یا خیر. برای شروع برنامه ریزی برای مهاجرت خود به امارات با کارشناسان ما در افدل گروپ تماس بگیرید تا مشاوره‌های لازم را درباره جدیدترین شرایط و حداقل هزینه زندگی در دبی از ما دریافت کنید.

شما می‌توانید تمامی سؤالات خود را در زمینه‌های ثبت شرکت در دبی و سرمایه گذاری در دبی از ما بپرسید. شاید شما هم یکی از افراد واجد شرایط ویزای طلایی امارات باشید و امکان دریافت اقامت بلند مدت برای زندگی در دبی برای شما نیز فراهم باشد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

در آخر

چگونه می‌توان در دبی زندگی کرد؟ در این مقاله سعی کردیم تا جواب کاملی برای این سؤال مهم در اختیار شما قرار دهیم. به همین دلیل مهم‌ترین نکات در رابطه با تجربیات زندگی در دبی، مزایا و معایب آن و مواردی را که قبل از مهاجرت به امارات بدانید، بررسی کردیم.

در صورتی که باز هم با سؤالی مواجه شدید، می‌توانید روی مشاوره‌های تخصصی تیم حرفه‌ای افدل گروپ حساب کنید. همچنین می‌توانید به اینستاگرام ما مراجعه کرده و آخرین اخبار مربوط به امارات را به صورت روزانه از ما بشنوید.

دریافت مشاوره تخصصی برای مهاجرت به دبی

 

سؤالات متداول

  1. میزان درآمد و هزینه زندگی در دبی چقدر است؟

به همان نسبت که هزینه زندگی دبی زیاد است، میزان درآمد شهروندان هم بالاست.

  1. آیا داشتن بیمه درمانی در دبی اجباری است؟

بله داشتن بیمه درمانی برای همه شهروندان ضروری است.

  1. مناطق خوب برای زندگی در دبی کدام‌اند؟

Emirates Hills، Business Bay، Arabian Ranches و Mirdif

  1. آیا هزینه سوخت در دبی بالاست؟

خیر به طور کلی هزینه سوخت در امارات کم است.

  1. آیا ثبت شرکت در امارات و دبی با مالکیت صددرصد امکان پذیر است؟

بله طبق قانون جدید امارات، ثبت شرکت در این کشور با مالکیت 100% انجام می‌شود.

سایر مقالات:

راهنمای جامع دریافت ویزای طلایی امارات 2024 + هزینه و قوانین
7 فرصت سرمایه گذاری در امارات 2024 ( بررسی مزایا و معایب)
دیتافلو چیست؟ انجام خدمات دیتا فلو { مدارک و شرایط 2024 }

 

12 دیدگاه

  • سلام‌ من قصد خزید ملک در دبی رو دارم. آیا موسسه شما در این زمینه مشاوره ای دارن؟

  • زندگی تو دبی یعنی زندگی تو یکی از لوکس ترین شهرهای جهان

  • هزینه های زندگی درسته بالاست ولی درآمد مردم هم بالاست و آرامش دارن

  • اگه کسی سرمایه داشته باشه، دبی واقعا شهر خوبی برای زندگیه

  • من و همسرم و دو تا بچه‌هام تصمیم داریم از راه سرمایه گذاری بریم دبی. چطور میتونم ازتون مشاوره تخصصی بگیرم؟

  • مطالب خوبی بود
    من خودم خیلی دبی میرم و دوس دارم برم اونجا زندگی کنم چون واقعا آرامش واقعی رو میشه حس کرد اونجا

  • به نظر من با این هزینه هایی که تو ایران داریم و با این درآمد ریالی
    اصلا بصرفه نیست
    کیفیت زندگی هم که بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *