صادرات برای شرکت های دبی+15موردکالای صادراتی ایران به امارات

صادرات برای شرکت های دبی

صادرات برای شرکت های دبی


واردات و صادرات برای شرکت های دبی

آیا از شرایط واردات و صادرات برای شرکت های دبی خبر دارید؟ از آنجایی که دبی اقتصاد خود را متنوع می‌کند و به سرمایه‌گذاری هنگفت در بخش‌های غیرنفتی خود ادامه می‌دهد، تولید به یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های امارات تبدیل شده است.

هزینه‌های عملیاتی پایین و بخش تجاری پر رونق باعث رشد این صنعت می‌شود. از طرف دیگر به دلیل نیاز روزافزون جامعه به اقلام مختلف، صادرات به دبی هم رونق زیادی پیدا کرده است. با ما همراه شوید تا شما را با مهم‌ترین نکات درباره واردات و همچنین صادرات برای شرکت های دبی آشنا شوید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دلایل انتخاب دبی برای تجارت

سرمایه‌گذاران خارجی به دنبال کسب سود در امارات متحده عربی و به ویژه در دبی می‌توانند در مورد بخش واردات و صادرات که یکی از زمینه های پربار است، تصمیم بگیرند. دسترسی آسان به بازارهای سراسر جهان و استفاده از سیستم مالیاتی در بخش تجارت، بازرگانانی را که می‌خواهند در یک بخش سودآور رشد کنند، جذب می‌کند.

همچنین شما می‌توانید از طریق راه‌اندازی تجارت جدید در امارات برای مهاجرت به دبی اقدام کنید؛ اما قبل از هر چیز باید با یک مشاور صادرات به دبی مشورت کنید تا در زمینه واردات و همچنین صادرات برای شرکت های دبی شما را راهنمایی کند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

صادرات در دبی

امارات متحده عربی یکی از اعضای سازمان تجارت جهانی است و شریک تجاری مهمی برای تقریباً 32 کشور در سراسر جهان محسوب می‌شود. کالاهای اصلی صادراتی شامل گاز طبیعی و نفت خام و همچنین مواد غذایی و محصولاتی هستند که مجدداً صادر خواهند شد.

دبی همچنین فلزاتی مانند آلومینیوم یا مس را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. شرکای اصلی صادرات کشور امارات هم ژاپن، کره جنوبی، تایلند، هند و ایران هستند. از این رو صادرات برای شرکت های دبی یک تجارت پرسود به حساب می‌آید.

واردات در دبی

عمده محصولات وارداتی دبی ماشین‌آلات، مواد غذایی، مواد شیمیایی و تجهیزات حمل‌ونقل هستند. دبی و امارات انواع مختلفی از فلزات و منسوجات را از کشور چین و مواد پلاستیکی، پنبه، پارچه، ماشین‌آلات و ابزار و… را از کشوری مانند هند وارد می‌کند.

در میان کالاهای اصلی وارداتی، جواهرات و طلا نیز به چشم می‌آیند. دیگر شرکای واردات آمریکا، ژاپن و آلمان هستند. تجهیزات الکترونیکی، فلزات گران‌بها، مبلمان و وسایل دکوری، مواد شیمیایی معدنی، کفش، مواد معدنی، پوشاک، چرم، موتور، محصولات سرامیکی، مشروبات الکلی و لبنیات نیز بخشی از کالاهای وارداتی امارات هستند.

صادرات کالا از ایران به امارات متحده عربی هم در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری را تجربه کرده است؛ به طوری که در حال حاضر واردات و همچنین صادرات برای شرکت های دبی رونق زیادی دارد. صادرات حلزون به دبی هم به تازگی رونق زیادی یافته است.

لیست کالاهای صادراتی ایران به امارات را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

خشکبار آهن حلزون
فولاد میوه سبزیجات
سرب ماهی زعفران
فرش و گلیم مشتقات نفتی و سوخت‌های فسیلی سنگ‌ها و فلزات گران‌بها
صنایع دستی محصولات کشاورزی عسل طبیعی

به منظور تشویق و تداوم تجارت در دبی و سایر شهرهای امارات، نمایندگان امارات تعدادی توافقنامه تجارت آزاد امضا کرده‌اند که تعرفه‌های قابل اجرا بر تجارت کالا بین کشورها را محدود می‌کنند. دبی دائماً در تلاش است تا فعالیت‌های واردات و صادرات برای شرکت های دبی را تا حد امکان ساده کند و معاهده‌های مالیات مضاعف نیز در این شهر اجرا می‌شوند.

واردات و صادرات به دلایل زیر در امارات متحده عربی یک بخش پر رونق است:

  • یکی از بهترین کشورها برای راه‌اندازی کسب‌وکار جدید و ثبت شرکت است.
  • از نظر استراتژیک بین آسیا، اروپا و قاره آفریقا قرار دارد.
  • موقعیت مرکزی آن امکان سفر آسان به هر نقطه در سراسر جهان را فراهم می‌کند.
  • در سطح جهانی از طریق مسیرهای هوایی و آبی به خوبی متصل است.
  • این منطقه موقعیت عالی را ارائه می‌دهد که هماهنگی و تجارت یکپارچه با کشورهای شرق و همچنین غرب را امکان‌پذیر می‌کند.

مجوز واردات و صادرات برای شرکت های دبی

شرکت‌های صادرات و واردات باید برای دریافت مجوز تجارت و ثبت شرکت صادرات واردات در دبی اقدام کنند. برای انجام این کار، باید به وزارت توسعه اقتصادی (DED) درخواست دهید. تجارت واردات و صادرات به مجوز تجاری نیاز دارد و به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) ثبت خواهد شد.

مجوز واردات و صادرات برای شرکت های دبی
صادرات برای شرکت های دبی

هزینه مجوز واردات و صادرات امارات

مهم‌ترین بخش در راهنمای صادرات به دبی، برآورد هزینه‌های دریافت مجوز و هزینه‌های جانبی دیگر است. در اینجا هزینه دریافت مجوز واردات و صادرات در دبی برای چند شهر امارات آورده شده است:

  • دبی: حدود 24000 درهم
  • شارجه: حدود 23000 درهم
  • عجمان: حدود 24000 درهم
  • رأس‌الخیمه: حدود 20000 درهم

توجه داشته باشید که این ارقام مورد بحث برای هزینه‌های مجوز صادرات برای شرکت های دبی مقادیر تخمینی و بسته به نیازهای تجاری خاص و فعالیت‌های عملیاتی شما متفاوت هستند. هزینه‌ مجوز واردات و صادرات دبی به منطقه‌ای بستگی دارد که فرد از آنجا تجارت را انجام می‌دهد.

مدارک مورد نیاز مجوز واردات و صادرات دبی

ارائه یک سری مدارک در شرایط و مراحل صادرات پرسود به دبی مطرح شده‌اند و شما باید این مدارک را به طور دقیق و کامل ارائه دهید. مدارک زیر را برای درخواست مجوز بازرگانی واردات و صادرات در دبی ارائه دهید:

  • گزینه‌های نام تجاری
  • نوع فعالیت تجاری
  • کپی پاسپورت کلیه سهام‌داران
  • کپی ویزای اقامت امارات
  • اگر شریک در ویزای بازدید باشد، کپی مهر ورود یا صفحه ویزا
  • کپی پاسپورت و شناسه اماراتی

نحوه دریافت مجوز صادرات واردات در دبی

نحوه درخواست مجوز تجارت واردات و صادرات برای شرکت های دبی شامل مراحل زیر است:

  • فعالیت تجاری خود را از لیست فعالیت های DED انتخاب کنید.
  • فرم حقوقی (ساختار تجاری) را انتخاب کنید: شکل قانونی کسب‌وکار شما باید با فعالیت‌های انجام شده شرکت مطابقت داشته باشد. در این صورت شرکت با مسئولیت محدود خواهد بود.
  • نام تجاری را انتخاب و تأییدیه آن را از DED دریافت کنید: شما باید حداقل 3 گزینه نام برای کسب‌وکار خود ارسال کنید.
  • برای تأیید اولیه از DED درخواست دهید: این تأییدیه نشان می‌دهد که دولت امارات مخالفتی با ایجاد کسب‌وکار شما در امارات ندارد. برای ادامه مراحل بعدی، دریافت این تأییدیه مهم است.
  • قرارداد MOA یا LSA را تهیه و امضا کنید: شرکا باید برای امضای تفاهم‌نامه انجمن (MOA) یا قرارداد نمایندگی خدمات محلی (LSA) حضور داشته باشند.
  • یک مکان تجاری اجاره کنید: قرارداد اجاره دفتر یا مغازه و همچنین قرارداد اجاره باید ارائه شود.
  • در صورت وجود تأییدیه های اضافی دریافت کنید: این مرحله به فعالیت تجاری شما بستگی دارد.
  • هزینه ها را پرداخت کنید: کوپن پرداخت برای شما صادر می‌شود.
  • مجوز تجارت را دریافت کنید: این مرحله را می‌توان در مراکز خدمات DED یا به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت DED انجام داد.
نحوه دریافت مجوز صادرات واردات در دبی
صادرات برای شرکت های دبی

لجستیک در دبی

این یک واقعیت شناخته شده است که دبی حمل‌ونقل جاده‌ای، هوایی و دریایی عالی دارد و دارای بزرگ‌ترین مراکز لجستیکی در مقیاس بین‌المللی است. از این رو می‌توان فهمید که چرا صادرات برای شرکت های دبی تا این اندازه رونق یافته است.

بازرگانان داخلی و خارجی که با فعالیت‌های تجاری سروکار دارند، می‌توانند از ساختار حمل‌ونقل مدرن و بسیار توسعه یافته‌ای بهره‌مند شوند که مشارکت‌های بین‌المللی را تسهیل می‌کند. یادآور می‌شویم که تولید ناخالص داخلی دبی توسط بخش واردات و صادرات در حدود 30 درصد حفظ می‌شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

افدل گروپ؛ نامی مطمئن برای شروع تجارت در دبی

حتی اگر بهترین شرکت صادرات و واردات در دبی باشید، باز هم به مشاوره تخصصی نیاز دارید تا کسب‌وکارتان را توسعه دهید. کارشناسان ما در افدل گروپ با سابقه درخشان و اطلاعات به‌روزی که دارند، به شما کمک می‌کنند تا ثبت شرکت در دبی را برای شروع تجارت خود انجام دهید.

مشاوران ما با اطلاع از صفر تا صد صادرات ایران به دبی و آشنایی با بهترین کالاها برای صادرات امارات به ایران، بهترین مشاور صادرات برای شرکت های دبی محسوب می‌شوند.

مشاوره‌های تخصصی تیم ما تنها به ثبت شرکت ختم نمی‌شوند؛ شما می‌توانید در زمینه سرمایه گذاری در امارات، خرید ملک در دبی، کاریابی در امارات، راه اندازی کسب و کار در دبی و… از ما مشاوره دریافت و موفقیت خود را تضمین کنید.

برای اطلاع از هزینه زندگی در دبی، شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا، اقامت کادر درمان در دبی و مزایای ویزای طلایی امارات با ما تماس بگیرید تا جدیدترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. با افدل می‌توانید آینده خود را بسازید!

افدل گروپ؛ نامی مطمئن برای شروع تجارت در دبی
صادرات برای شرکت های دبی

سخن آخر

فرقی نمی‌کند که صادرات خشکبار به دبی را انتخاب کنید یا بخواهید برای شروع کسب‌وکار خود به دبی بروید؛ در هر صورت می‌توانید با مطالعه راهنمای صادرات برای شرکت های دبی و مشاوره‌های تخصصی افدل گروپ به هر آنچه که در نظر دارید، برسید.

حتی اگر صادرات ترشی به دبی را برای فعالیت خود انتخاب کنید، باید مجور واردات و صادرات را از به وزارت توسعه اقتصادی (DED) دریافت کنید تا بتوانید در امارات فعالیت داشته باشید. برای دریافت مجوز صادرات برای شرکت های دبی هم باید یک سری مدارک را ارائه داده و مراحل خاصی را طی کنید که در این مطلب آن‌ها را توضیح دادیم.

سؤالات متداول

  1. هزینه مجوز واردات صادرات دبی چقدر است؟

حدود 24 هزار درهم

  1. چه کالاهایی را به امارات صادر کنیم؟

زعفران، فرش و گلیم، حلزون، سرب، فولاد، آهن، عسل، مواد غذایی، صنایع دستی، محصولات کشاورزی و…

  1. مجوز صادرات برای شرکت های دبی را از کدام سازمان بگیرم؟

وزارت توسعه اقتصادی (DED)

سایر مقالات:

5 استراتژی جذاب برای بازاریابی شرکت های دبی + نکات طلایی
تمدید لایسنس شرکت در دبی + 4 مورد از انواع لایسنس های تجاری
9 استراتژی جذب مشتری از دبی و بازاریابی در امارات + نکات مهم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *