معرفی 20مورد از معروف‌ترین موزه های امارات+ آدرس و ساعت کاری

موزه های امارات

فهرست مطالب

با بهترین موزه های امارات آشنا شوید!

آیا موزه های امارات جذابیتی برای گردشگران و محققان دارند؟ تاریخ و فرهنگ امارات به همان اندازه جذاب است که برج‌ها و تفریحات لاکچری آن اهمیت دارند. پس اگر می‌خواهید با فرهنگ و تاریخ این کشور آشنا شوید و در عین حال تفریح کنید، معرفیِ مهم‌ترین و زیباترین موزه های امارات و شهرهای دیگر امارات را از دست ندهید.

 

پادکست : موزه های دبی

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

موزه آینده دبی؛ خاص و اسرارآمیز

اگر واقعاً می‌خواهید تاریخ و فرهنگ دبی را کشف کنید، بازدید از موزه دبی باید در لیست کارهای شما در زمان سفر به دبی باشد. این موزه که یکی از بهترین موزه های امارات است، نمایشگاه‌های تاریخی مختلفی دارد که زندگی سنتی قبایل دبی را به تصویر می‌کشند.

شما در این موزه که به عنوان یکی از بهترین موزه های امارات شناخته می‌شود، فرصتی برای آشنایی با تاریخ غنی دبی به دست می‌آورید که برخلاف حالت مدرن امروزی آن است. بازدید از موزه دبی این تصور را ایجاد می‌کند که توسعه اجتماعی و رشد اقتصادی، یک سفر مداوم است.

موزه آینده دبی

موزه دبی در قلعه الفهیدی واقع شده و جالب است بدانید که تا سال 1896 منزل یک پادشاه معروف و قدرتمند بود. این موزه نه تنها مکانی برای دفاع بود، بلکه به عنوان زندان، پادگان و انبار اسلحه نیز استفاده می‌شد. مرحوم شیخ راشد بن سعید آل مکتوم، این قلعه محکم را در سال 1971 بازسازی کرد تا تاریخ مربوط به آن و شهر دبی را حفظ کند.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه اسلحه، جواهرات و ظروف دوران باستان
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:30 تا 20:30

جمعه‌ها: 14:30 تا 20:30

مدت زمان بازدید 1 ساعت و نیم تا 2 ساعت
قیمت بلیت 149 تا 300 درهم
آدرس بزرگراه شیخ زاید، سنتر دو

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

موزه لوور ابوظبی؛ با معماری خیره‌کننده

وقتی وارد موزه لوور ابوظبی می‌شوید، آزادی فرهنگ‌ها را مشاهده می‌کنید؛ چیزی که در جهان عرب بسیار کمیاب است! این موزه به عنوان یکی از معروف‌ترین موزه های امارات شناخته می‌شود و در جزیره سعدیات واقع شده است. امکان ندارد که کسی بعد از مهاجرت به امارات از این موزه جذاب دیدن نکرده باشد.

آثار این موزه، تاریخ، فرهنگ و جامعه ابوظبی را از دوران باستان تا معاصر به نمایش می‌گذارند. 9200 متر مربع گالری برای بازدید در موزه لوور ابوظبی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک گالری دائمی و یک گالری موقت اشاره کرد. این موزه امارات با الهام از موزه‌های برجسته فرانسه ساخته شده است.

موزه لوور ابوظبی که در کنار هم قرار گرفتن تمدن‌های مختلف را در یک فضا به نمایش می‌گذارد، شباهت‌ها و تبادلات تجربی مشترک بشری را به تصویر می‌کشد که فراتر از جغرافیا، ملیت و تاریخ هستند. برای اینکه عظمت موزه لوور ابوظبی را دقیق‌تر ببینید، توصیه می‌شود در اطراف آن کایاک سواری کنید.

موزه لوور ابوظبی

معماری گنبد این مکان تاریخی در ابوظبی به‌گونه‌ای طراحی شده که به نظر می‌رسد در بالای موزه شناور است. با وجود اینکه در ظاهر بی وزن به نظر می‌رسد، وزن گنبد آن حدود 7500 تن است! این وزن تقریباً برابر با برج ایفل در پاریس است! به همین دلیل این موزه جزو بهترین موزه های امارات محسوب می‌شود.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه پرتره‌ها و آثار شاهکار جهانی
ساعات بازدید شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه: 10:00 تا 20:00

پنجشنبه و جمعه: 10:00 تا 22:00

دوشنبه: تعطیل

مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 63 درهم
آدرس جزیره سعدیات ابوظبی

موزه تمدن اسلامی شارجه؛ نمایشی از فرهنگ اسلامی

شارجه یکی از مناسب ترین و بهترین شهرهای امارات برای تحصیل شما یا فرزندانتان است. موزه تمدن اسلامی یکی از بهترین موزه های امارات است که در امتداد ساحل و یکی از بازارهای این شهر واقع شده است. موزه تمدن اسلامی شارجه به شما امکان می‌دهد تا عمیقاً در ریشه‌های فرهنگ عربی و اسلامی جستجو کرده و اطلاعات کسب کنید.

با اضافه شدن نمایشگاه‌ها در دو طبقه، بازدیدکنندگان با آیین‌های مذهبی، مصنوعات، منسوجات و موارد دیگر آشنا می‌شوند. گالری‌های طبقه همکف، زوایای مختلفی از مسلمانان، دستاوردهای علمی آنها در نجوم و ریاضیات، مناسک و اهمیت حج را به نمایش می‌گذارند.

گالری‌های طبقه فوقانی دارای تاریخ زمانی 1400 سال هنر و آثار باستانی فرهنگ اسلامی هستند؛ همچنین نمایشگاه‌های طبقه فوقانی را صنایع چوبی، سرامیک، خشت، شیشه، سفال، جواهرات، منسوجات و صنایع دستی با منبت کاری نقره، طلا و برنج تشکیل می‌دهند.

مجموعه‌ای از سکه‌های مختلف مانند: دینارها و درهم‌های نقره از دوران عباسیان و امویان از آثار برجسته این موزه به شمار می‌روند؛ بنابراین این موزه را می‌توان یکی از کامل‌ترین موزه های امارات دانست.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه سکه‌ها، صنایع چوبی، جواهرات، سفال، منسوجات و…
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 20:00

جمعه: 16:00 تا 20:00

مدت زمان بازدید 2 تا 3 ساعت
قیمت بلیت 10 تا 30 درهم
آدرس کورنیش شارجه

موزه ملی خودرو امارات؛ نمایش لوکس‌ترین اتومبیل‌ها

موزه ملی اتومبیل در امارات، ساختمانی زیبا در 45 کیلومتری جنوب ابوظبی است که مجموعه‌ای غنی از خودروها را به نمایش می‌گذارد. این موزه، مجموعه خصوصی خودروهای شیخ حمد بن حمدان آل نهیان است و یکی از جذاب‌ترین موزه های امارات محسوب می‌شود.

در مجموع 200 وسیله نقلیه از جمله مدل‌های آفرود، خودروهای کلاسیک آمریکایی و نمونه‌های دیگر در این موزه وجود دارند. مرسدس بنز 1885 که یکی از قدیمی‌ترین خودروهای جهان است، در کنار بزرگ‌ترین کامیون جهان و جدیدترین شاسی‌بلندهای شیشه‌ای در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند.

موزه ملی خودرو امارات

مجموعه جذاب مرسدس 500 SELs که در سال 1983 توسط شیخ در هفت رنگ برای افراد ضعیف خریداری شد، نقطه برجسته این مکان است. موزه‌ای که در برنامه Top Gears بی‌بی‌سی نمایش داده می‌شود، مکانی جالب برای توقف در هنگام راه رفتن به واحه لیوا است.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه قدیمی‌ترین خودروهای جهان، بزرگ‌ترین کامیون جهان و جدیدترین شاسی‌بلندهای شیشه‌ای
ساعات بازدید هر روز: 10:00 تا 18:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 50 درهم
آدرس 45 کیلومتری جنوب ابوظبی

موزه اتحاد دبی؛ سفری به تاریخ کشور امارات

موزه اتحاد که یکی از معروف‌ترین موزه های امارات به شمار می‌رود، در جاده جمیرا واقع شده است. این موزه که خانه اتحادیه نیز نامیده می‌شود، مکانی است که داستان شکل گیری امارات متحده عربیِ امروزی را بازگو می‌کند.

این موزه که توسط اداره فرهنگ و هنر دبی اداره می‌شود، میراث و سنت‌های دبی و کل کشور را جمع آوری، حفظ و به نمایش می‌گذارد. موزه اتحاد دبی در مجموع 8 غرفه دارد که هر کدام داستانی متفاوت از امارات را به تصویر می‌کشند. پس زمانی که سفر یا مهاجرت به دبی را در برنامه های خود دارید، حتماٌ از این موزه جذاب دیدن کنید.

امکانات موجود در موزه اتحاد دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سالن نمایشگاه
  • اتاق ملاقات
  • مرکز آموزش
  • رستوران
  • کتابخانه
  • باغ
  • کافه
مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه آثار مربوط به تاریخ امارات
ساعات بازدید هر روز: 10:00 تا 20:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 25 درهم
آدرس برج خلیفه دبی

موزه کاخ العین ابوظبی؛ داستان زندگی حاکم معروف

این موزه در زمان‌های گذشته، خانه شیخ زاید بن سلطان آل نهیان و خانواده‌اش بوده است. این بنا در سال 1910 برای خانواده آل نهیان ساخته و در سال 1966 به یکی از موزه های امارات جهت بازدید عموم تبدیل شد.

موزه کاخ العین ابوظبی

موزه کاخ العین ابوظبی اطلاعاتی در رابطه با خانواده این حاکم معروف و همچنین گشت و گذار در اتاق‌ها و باغ‌های خصوصی سابق آنها را ارائه می‌دهد. این موزه در خیابان العین واقع شده است و می‌توان از آن به صورت رایگان بازدید کرد.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه منزل و وسایل خانه قدیمی شیخ زاید بن سلطان آل نهیان
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:30 تا 19:30

جمعه: 15:00 تا 19:30

دوشنبه‌ها: تعطیل

مدت زمان بازدید 1:30 تا 2 ساعت
قیمت بلیت رایگان
آدرس ابوظبی، خیابان العین

موزه علوم شارجه؛ تفریحی علمی و جذاب برای کودکان

موزه علوم از بهترین موزه‌های شارجه محسوب می‌شود که به دلیل نمایشگاه‌های جذاب و آزمایش‌های عملی خود در زمینه آیرودینامیک، فیزیک و فیزیولوژی در میان علوم دیگر بسیار محبوب است. این موزه در آوریل 1997 افتتاح شد تا یک موزه تعاملی و سرگرم کننده در مورد علم مختلف باشد.

موزه علوم شارجه از بهترین موزه های امارات برای کودکان است که تورهای علمی مدارس در اینجا سازماندهی می‌شوند. نمایشگاه برق موزه علوم شارجه به عنوان یک جاذبه دیدنی شناخته می‌شود. این موزه در نزدیکی شرکت رسانه‌ای شارجه و در منطقه العبار واقع شده است.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه نمایشگاه‌های جذاب و آزمایش‌های عملی در زمینه آیرودینامیک، فیزیک و فیزیولوژی
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 20:00

جمعه: 4:00 تا 20:00

مدت زمان بازدید 1:30 تا 2:30 ساعت
قیمت بلیت 5 تا 10 درهم
آدرس منطقه العبار شارجه

خانه سعید آل مکتوم؛ آشنایی با معروف‌ترین خاندان دبی

خانه سعید آل مکتوم در سال 1896 و در منطقه آل شیندقا ساخته شد. این مکان تا سال 1958 محل سکونت خاندان حاکم آل مکتوم بود؛ این شخص پادشاه وقت دبی در آن زمان بود. این خانه از نظر استراتژیک در قسمت بالای نهر دبی واقع شده که آن را در موقعیت بین دیره و بَر دبی و مشرف به خلیج فارس قرار داده است.

این خانه شاهد تولد فرزندان و نوه‌های این حاکم معروف دبی بوده و همچنین به عنوان نماد گردشگری در تمام طول سال پذیرای بازدیدکنندگان است. در حال حاضر می‌توان گفت این خانه یکی از موزه های امارات به شمار می‌آید.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه خانه و وسایل قدیمی خاندان آل مکتوم
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 20:30

جمعه: 15:00 تا 20:30

مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 3 درهم
آدرس منطقه الفهیدی دبی

موزه زنان بیت البنات؛ تلاشی برای حذف کلیشه‌های جنسیتی

این موزه در امارات توسط پروفسور رفیع غباش در تلاش برای حذف کلیشه‌ها در مورد زنان در جهان عرب و حفظ تاریخ و دستاوردهای آنها به ویژه در تاریخ امارات ایجاد شده است. موزه بیت البنات که یکی از جالب‌ترین موزه های امارات است، در دهه 1950 تأسیس شد.

موزه زنان بیت البنات

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه آثار مربوط به زنان و دستاوردهای زنان اماراتی
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 19:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 10 تا 20 درهم
آدرس بازار قدیمی طلا در دیره

موزه شتر دبی؛ نمادی از فرهنگ و تاریخ امارات

این موزه که زمانی بیت الرکاب نام داشت، اهمیت شتر را در فرهنگ و تاریخ امارات متحده عربی ثابت می‌کند. موزه شتر در دهه 1940 در منطقه الشینداغا دبی ساخته شد. این نمایشگاه در مورد انواع مختلف شتر، آناتومی، ویژگی‌ها و نحوه مراقبت از آنها و موارد دیگر بحث می‌کند. موزه شتر دبی یکی از موزه های امارات است که هزینه ورودی ندارد.

اگر به دنبال پاسخی جذاب و ایده آل برای این سؤال می گردید که سوغاتی از دبی چی بخریم، بهتر است در سفر بعدی خود به شهر زیبای دبی از این موزه دیدن کنید.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه آثاری درباره شتر و اهمیت آن در فرهنگ و تاریخ امارات
ساعات بازدید یکشنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 14:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت رایگان
آدرس خیابان بلدیه دبی

موزه باستان شناسی شارجه؛ سفری به دوران باستان

موزه باستان شناسی شارجه، مکانی است که گردشگران می‌توانند از طریق آثار باستان شناسی حفظ شده، در مورد تاریخ شارجه اطلاعات کسب کنند. با بخش‌های مختلف موزه‌ها از جمله عصر حجر، عصر برنز، عصر آهن و عربستان بزرگ در این موزه به گذشته‌های دور برگردید.

مهم‌ترین ویژگی‌های موزه باستان شناسی شارجه، گنبد سرامیکی، مجسمه شتر، لگام طلایی و شانه عاج است که در داخل یک کاسه آلابستر قرار گرفته‌اند. این مکان به خوبی طراحی شده و یکی از شگفت‌انگیزترین موزه های امارات برای بازدید عموم و در عین حال سرگرم کردن کودکان محسوب می‌شود.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه آثار باستانی قدیمی
ساعات بازدید دوشنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 20:00

جمعه: 16:00 تا 20:00

شنبه و یکشنبه: 8:00 تا 20:00

مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 5 تا 10 درهم
آدرس الشرق شارجه

موزه خوشنویسی شارجه؛ بازدید از دست‌نوشته‌های تاریخی

موزه خوشنویسی شارجه خانه آثار هنری و مکتوب هنرمندان سراسر جهان است. این نمایشگاه به طور منظم میزبان نمایشگاه‌های خوشنویسی است که هنر خوشنویسی عربی را به جهانیان معرفی می‌کند و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین موزه های امارات شناخته می‌شود.

موزه خوشنویسی شارجه

این موزه در سال 2002 تأسیس شد و یکی از جاذبه‌های دیدنی در اینجا، نقاشی‌های الکوفه با فونت سنتی کوفی است.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه آثار باستانی قدیمی
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 20:00

جمعه: 16:00 تا 20:00

مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 7 درهم
آدرس میدان خوشنویسی شارجه

موزه میراث شارجه؛ آینه‌ای از فرهنگ امارات

موزه میراث شارجه یکی از موزه‌ های معروف امارات است که در سال 2005 در منطقه هریتیج افتتاح شد. این موزه پس از بازسازی در سال 2012 در بیت سعید الطویل الشمسی بازگشایی شد. این موزه، فرهنگ غنی ساکنان شارجه را نشان می‌دهد؛ همچنین نشان دهنده آداب و رسوم و سنت‌های ریشه دار مردم امارات است.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه آثار فرهنگی امارات
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 20:00

جمعه: 16:00 تا 20:00

مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 7 درهم
آدرس منطقه قلب شارجه

موزه قهوه دبی؛ تاریخ امارات با طعم قهوه

موزه قهوه اولین موزه در امارات است که به قهوه اختصاص داده شده است و جزو جذاب‌ترین موزه های امارات شناخته می‌شود. این موزه در روز جهانی قهوه در سال 2014 افتتاح شد. این موزه که در منطقه الفهیدی قرار دارد، تکنیک‌های مختلف برشته کردن و دم کردن را به همراه مجموعه بزرگی از کتاب‌ها در مورد تاریخ قهوه به نمایش می‌گذارد.

موزه قهوه دبی

موزه قهوه دبی یک سالن استراحت دارد که می‌توانید یک فنجان قهوه داغ میل کنید و همچنین یک فروشگاه هدیه برای خرید سوغاتی امارات برای دوستانتان دارد. موزه قهوه دبی مانند برخی دیگر از موزه های امارات روزهای جمعه تعطیل است.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه تکنیک‌های مختلف برشته کردن و دم کردن قهوه، مجموعه بزرگی از کتاب‌ها در مورد تاریخ قهوه
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 9:00 تا 17:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت رایگان
آدرس منطقه الفهیدی دبی

موزه مروارید دبی؛ مرواریدی در دل شهر دبی

این موزه که در سال 2003 تأسیس شد، میزبان بزرگ‌ترین مجموعه مرواریدهای آب شور جهان است و تاریخ و سنت مرواریدسازی در امارات را جشن می‌گیرد. این موزه، غواصان و ملوانان مروارید را گرامی می‌دارد و دارای مجموعه بزرگی از تجهیزات و نقشه‌هایی است که برای برداشت این مرواریدها استفاده می‌شوند.

موزه مروارید دبی یکی از محبوب‌ترین موزه های امارات است که توسط سلطان الاویس فقید تأسیس شد. بازدید از این موزه تنها با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است و گروه‌های با حداکثر 10 نفر می‌توانند به طور هم‌زمان از این موزه بازدید کنند.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه بزرگ‌ترین مجموعه مرواریدهای آب شور جهان
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 18:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 10 تا 20 درهم
آدرس محله دیره دبی

موزه تاریخ طبیعی شارجه؛ گشت و گذاری در طبیعت

این موزه در امارات بر مستندسازی گیاهان و جانوران صحرای عربستان تمرکز دارد. موزه تاریخ طبیعی شارجه به عنوان یکی از موزه های امارات در سال 1997 تأسیس شد و از آن زمان مرکز حیات وحش عرب، باغ وحشی برای حیوانات خانگی برای کودکان و باغ‌های گیاه‌شناسی زیبا را معرفی کرد که می‌توانید در آن قدم بزنید و از طبیعت لذت ببرید.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه گونه‌های جذاب گیاهان و جانوران
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 9:00 تا 17:30

جمعه: 14:00 تا 17:30

مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 15 درهم
آدرس خیابان ضید، نزدیک فرودگاه بین‌المللی شارجه

موزه تصاویر متحرک دبی؛ جاذبه‌ای تاریخی از دل تصاویر خصوصی

این موزه مجموعه خصوصی تاجر برجسته آقای اکرم نیک ناس را در خود جای داده و در ساختمان MCN Hive واقع شده است. این مجموعه آثار هنری جذابی دارد؛ جالب است بدانید که برخی از آثار این موزه جذاب حتی به دهه 1730 می‌رسد.

موزه تصاویر متحرک دبی

موزه تصاویر متحرک دبی در سال 2011 تأسیس شد و ساعت کاری آن هر روز (به استثنای جمعه‌ها) از 11 صبح تا بعد از ظهر است. این موزه در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین موزه های امارات متحده عربی شناخته می‌شود. هزینه ورودی برای دانشجویانی که مدرک شناسایی ارائه می‌کنند، هزینه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه مجموعه خصوصی تاجر برجسته آقای اکرم نیک ناس
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 9:00 تا 18:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 20 تا 30 درهم
آدرس دبی مال

موزه پلیس دبی؛ آشنایی با دستاوردهای پلیس

موزه پلیس دبی دستاوردهای نیروی پلیس این کشور را به تصویر می‌کشد و هم اکنون یکی از موزه های امارات است. این موزه در سال 1987 افتتاح شد و تاریخچه نیروی پلیس را از زمان آغاز به کار آن در سال 1956 ردیابی می‌کند.

سالن‌های نمایشگاهی زیادی در این موزه وجود دارند که مجموعه‌ای از اسلحه را به نمایش می‌گذارند؛ حتی اولین آرم پلیس دبی نیز در این موزه به چشم می‌خورد. قبل از اینکه اجازه ورود به موزه پلیس دبی را پیدا کنید، باید فرم آنلاین پلیس دبی را کامل کرده باشید.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه اسلحه و دستاوردهای پلیس دبی
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 14:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت رایگان
آدرس Al Mulla Plaza دبی

موزه العقایلی دبی؛ نگاهی به آثار مبارک العقایلی  

مبارک العقایلی شاعر پرکار اماراتی بود و این موزه در امارات یادبود زندگی و آثار او است. این موزه در سال 1923 و در اقامتگاه دو طبقه سابق وی ساخته شده است. در این موزه جذاب، نسخه‌های خطی، آثار دست نویس و اطلاعات زیادی از زندگی او وجود دارند.

این موزه که در سال 2010 بازسازی شد، در بنی یاس دیره واقع شده است و یکی از محبوب‌ترین موزه های امارات و بهترین جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه نسخه‌های خطی، آثار دست نویس و اطلاعات زیادی از زندگی مبارک العقایلی
ساعات بازدید یکشنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 14:00
مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت رایگان
آدرس بنی یاس دیره در دبی

موزه دریانوردی شارجه؛ سفری به اعماق اقیانوس‌ها

شارجه دارای تاریخ شگفت انگیزی از تجارت، ماهیگیری و مروارید است. این موزه در امارات قصد دارد تا داستان‌های دریایی منطقه را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارد. این موزه ابتدا در منطقه هریتیج و در سال 2003 افتتاح شد؛ اما در سال 2009 به منطقه آل خان منتقل شد.

موزه دریانوردی شارجه

این موزه بر فرهنگ کشتی دریانوردی امارات متحده عربی تمرکز دارد. مروارید باستانی، یکی از قدیمی‌ترین مرواریدهای جهان، در این مکان وجود دارد. همین مروارید کمیاب سبب شده تا این موزه به یکی از بهترین موزه های امارات متحده عربی تبدیل شود.

مهم‌ترین اشیای قیمتی این موزه مروارید باستانی
ساعات بازدید شنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 20:00

جمعه: 16:00 تا 22:00

مدت زمان بازدید 1 تا 2 ساعت
قیمت بلیت 5 تا 10 درهم
آدرس منطقه آل خان شارجه

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

افدل گروپ؛ بهترین انتخاب برای مهاجرت شما

آیا قصد سفر یا مهاجرت به یکی از شهرهای امارات را دارید؟ آمار مهاجرت به امارات در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است؛ اما تا چه اندازه با ملزومات سفر به دبی و شرایط اخذ ویزای امارات آشنایی دارید؟ اینجاست که نیاز به دریافت مشاوره تخصصی بیشتر از هر زمان دیگری مشخص می‌شود.

افدل گروپ با تکیه بر سابقه درخشان و تخصص کارشناسان باتجربه خود، بهترین مشاوره‌ها را به شما ارائه می‌دهد و مسیر مهاجرت به دبی و شهرهای دیگر امارات را برای شما هموار می‌کند.

شما می‌توانید جدیدترین اطلاعات و اخبار را درباره شیوه‌های مختلف دریافت اقامت امارات برای ایرانیان از جمله: ثبت شرکت در دبی یا خرید ملک در دبی از تیم افدل بخواهید.

 

سخن آخر

شاید تا به حال حتی اسم موزه های امارات را هم نشنیده باشید؛ اما این موزه‌ها یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور امارات هستند. در این مقاله تعدادی از بهترین موزه های امارات را به همراه اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار دادیم. در سفر بعدی خود به دبی، از این موزه‌های جذاب و تاریخی هم دیدن کنید.

 

سؤالات متداول

  1. موزه ملی اتومبیل امارات در کدام شهر است؟

ابوظبی

  1. موزه های امارات بیشتر در کدام شهرها قرار دارند؟

دبی، ابوظبی و شارجه

  1. قیمت بلیت موزه لوور ابوظبی چقدر است؟

63 درهم

  1. کدام یک از موزه های امارات رایگان هستند؟

موزه کاخ العین ابوظبی، موزه شتر دبی، موزه قهوه دبی، موزه پلیس دبی و موزه العقایلی دبی

  1. در چه ساعاتی می‌توان از موزه ملی خودرو امارات بازدید کرد؟

هر روز از ساعت 10:00 تا 18:00

سایر مقالات:

فصل مناسب سفر به امارات+ 10تفریح جذاب در اولین سفر به امارات
جدیدترین لیست نمایشگاه های امارات 2024 + زمان برگزاری
26 مورد از جذاب‌ترین تفریحات امارات در 4 شهر محبوب آن!

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *