7 مورد از شبکه های اجتماعی فعال در دبی + درصد محبوبیت

شبکه های اجتماعی فعال در دبی

شبکه های اجتماعی فعال در دبی


شبکه های اجتماعی فعال در دبی

آیا می‌دانید که شبکه های اجتماعی فعال در دبی کدام‌اند؟ با افزایش 10 میلیون کاربر رسانه‌های اجتماعی در منطقه، کسب‌وکار شما باید فضا را از نظر روندهای کاربر، رفتارها، جمعیت شناسی و موارد دیگر درک کند تا با مخاطبان خود درگیر شود و بازگشت سرمایه شما را افزایش دهد. این موضوع یک نوع سرمایه گذاری در امارات محسوب می شود.

در این مقاله به بررسی آمار محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی فعال در دبی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند تا استراتژی مناسب خود را به دست آورید؛ پس ما را همراهی کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مخاطبان رسانه‌های اجتماعی در امارات چه کسانی هستند؟

وقتی کسب‌وکار شما می‌داند چه کسی احتمالاً از شما خرید می‌کند، به احتمال زیاد سعی خواهید کرد تا بفهمید چه چیزی برای آنها مهم است. ترجیحات آنها و جایی که این مخاطبان به راحتی در دسترس هستند تا با برند و محصولات شما درگیر شوند، به کانون اصلی شما تبدیل خواهد شد.

طبق گزارش‌های جامع Meltwater و We، 9.6 میلیون کاربر اینترنت در امارات متحده عربی وجود دارند که اکثر آنها حداقل به یکی از رسانه‌های اجتماعی دسترسی دارند. میانگین زمان صرف شده روزانه در شبکه‌های اجتماعی امارات 2 ساعت و 33 دقیقه است که ما معتقد هستیم برای کسب‌وکار شما تأثیرگذاری کافی دارد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

با چنین فرصت‌های بالقوه‌ای، چیزهای زیادی برای کشف در مورد اینکه چه کسانی کاربران شبکه های اجتماعی فعال در دبی هستند و چقدر با مخاطبان هدف شما همسو می‌شوند، وجود دارند. در نتیجه باید از شیوه های صحیح جذب مشتری از دبی آشنایی داشته باشید.

پنج دلیل اصلی برای استفاده مردم از اپلیکیشن های کاربردی در دبی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

دلیل محبوبیت شبکه‌های اجتماعی

میزان محبوبیت در بین کاربران

حفظ ارتباط با دوستان و خانواده

46.8%

پر کردن اوقات فراغت

33.8%

مطالعه اخبار

32.3%

خرید اینترنتی

30.4%

تماشا یا دنبال کردن ورزش

29.2%

 

شبکه های اجتماعی فعال در دبی به تفکیک پلتفرم

استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما تنها در صورتی می‌تواند درست پیش برود که بدانید کدام پلتفرم برای کسب‌وکار شما بهتر عمل می‌کند، نتایج را به ارمغان می‌آورد و اهداف منحصربه‌فرد شما را برای رسانه‌های اجتماعی برآورده می‌کند.

به همین دلیل ضروری است که بدانید سرمایه‌گذاری کسب‌وکار شما باید در کدام پلتفرم باشد. برای کمک به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در هر پلتفرم اتفاق می‌افتد، در اینجا برخی از آمارهای خاص وجود دارند تا به شما کمک کنند تلاش‌های خود را روی بهترین شبکه های اجتماعی فعال در دبی متمرکز کنید.

محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در امارات عبارت‌اند از:

·       اینستاگرام: 79.6%

·       فیس‌بوک: 78.7%

·       واتس‌اپ: 73.4%

·       تیک‌تاک: 67.4%

·       FB مسنجر: 63.2%

·       توییتر: 55%

·       لینکدین: 48.1%

·       تلگرام: 44.5%

شبکه های اجتماعی فعال در دبی به تفکیک پلتفرم

آینده شبکه های اجتماعی فعال در دبی

با وجود برخی محدودیت‌های اینترنتی امارات، یک رویکرد داده محور برای رسانه‌های اجتماعی همیشه می‌تواند نتایج محاسبه شده و منسجم‌تری را برای شما به ارمغان بیاورد. طبق آخرین گزارش‌ها، کسب‌وکارها باید بر روی استفاده از استراتژی تلفن همراه مبتنی بر افزایش استفاده از نوع دستگاه تمرکز کنند.

علاوه بر این، مقوله‌هایی مانند: اخبار، ورزش و سرگرمی دلیل تمایل مصرف‌کنندگان به این پلتفرم‌ها هستند؛ بنابراین شبکه های اجتماعی فعال در دبی را به کانون‌های دانش در حوزه تخصصی خود تبدیل کنید که به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کنند و ثمره‌ای برای فکر کردن به آنها می‌دهند.

این گزارش همچنین بر محبوبیت اینفلوئنسر مارکتینگ در منطقه، به ویژه در اینستاگرام و موج جدید تیک‌تاک برای تجارت، تأکید می‌کند. در حالی که یوتیوب همچنان یک پلتفرم با گسترده‌ترین پایگاه کاربر است و آن را به مکانی پرسود برای بازاریابان B2B و B2C تبدیل می‌کند.

استراتژی‌های بازاریابی مؤثر رسانه‌های اجتماعی امارات

برای استفاده مؤثر از رسانه‌های اجتماعی جهت توسعه و رشد کسب‌وکار شما در امارات، استراتژی‌های زیر را در نظر بگیرید. این راهکارها که جزو بازاریابی شرکت ها در دبی نیز هستند، باید بر اساس نوع تجارت و زمینه فعالیت شما تنظیم شوند.

اهداف راضحی را تعیین کنید

با ترسیم اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی فعال در دبی شروع کنید؛ خواه تقویت شناخت برند، به دست آوردن سرنخ، فروش بیشتر یا تقویت تعامل بهتر با مشتری باشد.

مخاطبان خود را بشناسید

تحقیقات جامعی در بازار انجام دهید تا بتوانید اطلاعات جمعیتی، ترجیحات و نحوه تعامل آنها با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را به دست آورید. یک برنامه محتوایی شامل پست‌های متنوع، متقاعدکننده و از نظر بصری جذاب ایجاد کنید که با مخاطبان مورد نظر شما هماهنگ شود.

مخاطبان خود را بشناسید

استراتژی را برای کاربران محلی سفارشی کنید

محتوا و رویکرد رسانه‌های اجتماعی خود را با تفاوت‌های ظریف فرهنگی و تمایلات زبانی مردم تطبیق دهید و از ارتباط مناسب با مخاطبان خود اطمینان حاصل کنید؛ زیرا کسانی که اقامت کشور امارات را دارند، با فرهنگ این کشور درگیر هستند و شیوه های بازاریابی بخصوصی برای جذب آن ها کاربرد دارد. همچنین باید به نظرات، پیام‌ها و پرسش‌ها به سرعت پاسخ دهید تا تعاملات معنادار و روابط مؤثر ایجاد کنید.

از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

با اینفلوئنسرهای مرتبط که با ارزش‌های برند شما همسو می‌شوند، شریک شوید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و اعتبار برند را افزایش دهید. همچنین به طور منظم معیارهای رسانه‌های اجتماعی را دنبال کنید تا اثربخشی کمپین‌های خود را اندازه‌گیری کنید و تنظیمات مبتنی بر داده را انجام دهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

شروع تجارت در دبی را به افدل بسپارید!

اگر قصد دارید کسب‌وکاری نوین را در دبی راه‌اندازی کنید و به اطلاعات کافی نیاز دارید، افدل گروپ بهترین انتخاب برای دریافت مشاوره است. با مشاوره‌های تخصصی تیم ما می‌توانید اطلاعات دقیقی از دریافت اقامت دبی از طریق ثبت شرکت کسب کنید؛ زیرا ثبت شرکت در دبی اولین مرحله شروع هر کسب‌وکار است.

مشاوران ما تمامی شرایط لازم برای مهاجرت به امارات از طریق ثبت شرکت را در اختیار شما قرار می‌دهند تا تصمیمی دست بگیرید و راهی مناسب را برای آشنایی با انواع ویزای دبی و اخذ اقامت امارات بر اساس شرایط خود انتخاب کنید.

مشاوره‌های تیم ما تنها به این حوزه ختم نمی‌شوند؛ شما می‌توانید برای اطلاع از جدیدترین شرایط دریافت ویزای طلایی امارات، پاسپورت دومینیکا، خرید ملک در دبی، سرمایه گذاری در امارات و… با ما تماس بگیرید و آینده خود و خانواده‌تان را تضمین کنید.

شروع تجارت در دبی را به افدل بسپارید!

سخن پایانی

آشنایی با محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشورهای مختلف به شما کمک می‌کند تا گام‌های مؤثری برای توسعه کسب‌وکارتان بردارید. پس اگر قصد راه‌اندازی تجارت و ثبت شرکت در امارات را دارید، باید اطلاعات دقیقی از شبکه های اجتماعی فعال در دبی و محبوب‌ترین آن‌ها برای کسب‌وکار خود داشته باشید و بعد از تجزیه‌وتحلیل صحیح، استراتژی مناسب را تنظیم کنید.

سؤالات متداول

1. محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی فعال در دبی کدام‌اند؟

اینستاگرام، فیس‌بوک و واتس‌اپ

2. یوتیوب برای چه کسانی در امارات مناسب‌تر است؟

بازاریابان B2B و B2C

3. محبوبیت توییتر در امارات چقدر است؟

حدود 55 درصد

 سایر مقالات:

سرمایه گذاری استان های کانادا-معرفی 12 منطقه سودآور
12 مزیت مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک برای ایرانیان
شرایط سیستم آموزشی امارات+ 5مدرسه ابتدایی ایرانی امارات

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *