خرید ملک در دبی و امارات { اقامت2024 } + قیمت آپارتمان

افدل گروپ دارای 3 کارشناس اختصاصی مشاوره جهت خرید ملک در دبی می باشد.

مستقر در امارات    10+ سال سابقه

مزایای خرید ملک در دبی
#

سرمایه گذاری بدون مالیات

 

#

دریافت ویزای طلایی امارات

#

روشی سریع برای دریافت اقامت امارات

خرید ملک در دبی

آیا می‌دانید که خرید ملک در دبی یکی از راه های اخذ اقامت امارات است؟ در این صورت با یک تیر دو نشان می‌زنید! هم اقامت امارات متحده را دریافت می‌کنید و هم از شر هزینه‌های اجاره ملک راحت خواهید شد. این نکته را هم فراموش نکنید که این روش یک نوع سرمایه گذاری در امارات محسوب می‌شود و منجر به دریافت ویزای طلایی این کشور خواهد شد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مشاوره رایگان با کارشناسان املاک

خرید ملک در دبی

راهنمای خرید ملک در دبی – آپدیت 31 تیر 1403

آیا می‌دانید که از طریق خرید ملک در دبی می‌توانید اقامت امارات را بگیرید؟ در این صورت با یک تیر دو نشان می‌زنید! به این معنی که هم اقامت کشور امارات متحده عربی را دریافت می‌کنید و هم از شر هزینه‌های اجاره ملک راحت می‌شوید. 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

شرایط خرید ملک در دبی چیست؟ حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک و دریافت اقامت دبی چقدر است؟ برای پاسخ به سؤالات مطرح شده پیرامون خرید ملک در شهر دبی و شرایطی که برای دریافت اقامت امارات متحده عربی وجود دارد، با مشاوران ما در افدل تماس بگیرید.

راهنمای خرید ملک در دبی

مزایای خرید ملک در دبی

به اعتقاد کارشناسان باتجربه املاک در دبی، کشور امارات در حال پیشروی به سوی موقعیتی ایده آل است که محدودیتی را برای سرمایه گذاران مهاجر ایجاد نکند و این موضوع منجر به افزایش بیشتر آمار سرمایه گذاری بخش املاک خواهد شد.

البته باید توجه داشته باشید که خرید و فروش ملک در دبی مانند هر کشور دیگری از قوانین خاص کشور امارات پیروی می‌کند و باید قبل از اقدام به خرید، این موارد را در نظر گرفت. با این وجود خرید ملک از دبی دارای مزایای زیادی است که در ادامه بررسی شده‌اند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دریافت ویزای طلایی امارات

گلدن ویزای امارات به عنوان بهترین ویزا برای اقامت بلندمدت این کشور، مناسب ترین روش برای دریافت اقامت 5 یا 10 ساله، سرمایه گذاری و کار است. شما با سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون درهم واجد شرایط اخذ ویزای طلایی امارات هستید که مدت اعتبار آن به شرایط و روش مهاجرت شما بستگی دارد.

سرمایه گذاری بدون مالیات

امارات متحده امکان سرمایه گذاری معاف از مالیات را برای مهاجران خارجی فراهم کرده است. خرید ملک در دبی برای اقامت، هرگز شما را با مالیات سالانه دارایی، مالیات بر درآمد، مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر درآمد اجاره یا مالیات بر ارزش افزوده درگیر نخواهد کرد.

اگرچه هیچ قوانین مالیاتی برای زندگی در دبی در نظر گرفته نشده؛ اما شما باید هزینه‌های شهرداری و هزینه‌های جانبی را به طور کامل پرداخت کنید.

سرمایه گذاری بدون مالیات

 

پایین بودن نرخ جرم و جنایت

شاید تعجب کنید اگر بدانید که امارات امن‌ترین کشور جهان است! دبی نه تنها بهترین شهر برای زندگی است؛ بلکه امن‌ترین کشور برای مهاجرت به همراه خانواده نیز محسوب می‌شود. جرم و خشونت در این شهر وجود ندارد و شما می‌توانید بدون هیچ ترسی در خیابان‌های این شهر راه بروید یا رانندگی کنید.

شاید به همین دلیل است که زندگی در امارات به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و بسیاری از مهاجران نیز خرید ملک در دبی و اقامت را برای مهاجرت خود و دریافت اقامت در این کشور پیشرفته به همراه خانواده انتخاب می‌کنند.

پایین بودن نرخ تورم

اقتصاد پیشرفته و فرصت‌های شغلی متعدد

 برنامه ریزی شهری دقیق و زیرساخت‌های فوق‌العاده اقتصادی، دبی را به یک شهر هوشمند و باورنکردنی برای زندگی تبدیل کرده است؛ بنابراین دریافت اقامت از طریق خرید ملک در دبی گزینه‌ای پرطرفدار در بین مهاجران محسوب می‌شود.

چرا سرمایه گذاران خارجی، مهاجرت به دبی را برای ساختن آینده خود انتخاب می‌کنند؟ اقتصاد سطح بالای امارات باعث شده تا این شهر فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند؛ بنابراین اقتصاد پیشرفته و فرصت‌های ایده‌آل کاری، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان به دبی هدایت کرده است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

امکان کسب درآمد دلاری

بعد از اینکه ملک خود را در دبی خریداری کردید، می‌توانید برای دریافت ویزای کار در دبی نیز اقدام کنید. در این صورت از روش‌های مختلف امکان کسب درآمد برای شما وجود دارد؛ بخصوص اگر بخواهید درآمد دلاری داشته و سود کسب و کار برای شما مهم باشد.

شما می توانید یک کسب و کار جدید و سودآور را شروع و به درآمدهای بسیار بالا به صورت دلاری فکر کنید. بسیاری از مهاجران پس از خرید ملک و دریافت اقامت به این درآمد دلاری می رسند. 

امکان کسب درآمد دلاری در دبی

امکان افتتاح حساب بانکی

اقامت دریافتی از طریق خرید ملک در دبی به شما اجازه می دهد تا یک حساب بانکی در امارات افتتاح کنید؛ از این رو شما می‌توانید مانند هر شهروندان اماراتی حساب بانکی و گردش مالی مناسب داشته باشید. افتتاح حساب بانکی در دبی برای فعالیت‌های کسب و کار و زندگی شما ضروری است.

روشی سریع برای دریافت اقامت امارات

مهم‌ترین بخش خرید ملک در دبی که دغدغه مهاجران خارجی محسوب می شود، دریافت اقامت کشور امارات متحده عربی است. شما با خرید ملک در شهر دبی می‌توانید اقامت امارات را به روشی سریع دریافت کرده و به دنبال فعالیت‌های مربوطه دیگر بروید.

روش سریع برای دریافت اقامت امارات

بدون محدودیت سنی

نداشتن محدودیت سنی یکی دیگر از مزایای خرید ملک در امارات است. شما هر سنی که داشته باشید، می‌توانید با در اختیار داشتن سرمایه کافی نسبت به خرید ملک در این کشور اقدام کرده و از مزایای آن برای خود و خانواده‌تان بهره‌مند شوید و سودآوری خوبی را تجربه کنید.

بدون نیاز به مدرک زبان

امارات یکی از کشورهای پیشرفته ای است که برای خرید ملک، ثبت شرکت یا هر نوع سرمایه گذاری دیگری به مدرک زبان نیاز ندارد. این موضوع یک مزیت بزرگ برای مهاجران خارجی جهت سرمایه گذاری است؛ زیرا می‌توانند بدون دردسرهای مربوط به یادگیری زبان و دریافت مدرک مربوطه نسبت به خرید خانه در دبی اقدام کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

معایب خرید ملک در دبی

اصلی‌ترین عیب روش خرید ملک برای سرمایه گذاری در امارات، هزینه بالای آن است؛ به این معنی که هر کسی قدرت خرید خانه در دبی را ندارد و اثبات تمکن مالی از شرایط مهمی است که در زمان خرید انواع ملک د دبی باید در نظر داشته باشید.

از معایب دیگر خرید خانه در دبی و گرفتن اقامت می‌توان به وجود کلاهبرداری‌های رایج در این زمینه اشاره کرد. برخی از افراد بدون در نظر گرفتن اعتبار و سابقه شرکت‌های مهاجرتی، کل سرمایه خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و پس از مدتی متوجه می‌شوند که نه ملکی در کار است و نه اقامت امارات!

نمونه‌هایی از کلاهبرداری‌های رایج در زمینه خرید یا پیش خرید ملک در دبی عبارت‌اند از:

  • فروش املاک و مستغلات با اسناد جعلی
  • فروش املاک با مشکلات محله‌ای
  • فروش ملک در نزدیکی مناطق نظامی
  • فروش ملک بدون اتمام وام آن

در این شرایط بهتر است در زمان مهاجرت به امارات و انتخاب روش خرید ملک برای دریافت اقامت خود و خانواده، یک شرکت معتبر را پیدا کنید؛ در این صورت است که متحمل ضرر نخواهید شد و درصد موفقیت خود را بالا خواهید برد. به علاوه لازم است تا با قوانین زندگی در امارات هم آشنایی کامل داشته باشید.

معایب خرید ملک در دبی

شرایط خرید ملک در دبی

خرید ملک در کنار روش ثبت شرکت در دبی، از محبوب‌ترین روش‌های دریافت اقامت کشور امارات متحده عربی برای ایرانیان است. البته در صورتی که می‌خواهید از این راه اقدام کنید، باید تمامی شرایط و قوانین خرید ملک در دبی را بشناسید.

اولین شرط برای خرید ملک در امارات متحده عربی، دریافت ویزای این کشور است و برای اخذ ویزای اقامت هم باید حداقل سرمایه شما 1 میلیون درهم باشد. همچنین املاک و مستغلات مد نظر شما برای خرید باید توسط دولت امارات متحده عربی تأیید شوند.

توجه داشته باشید که ویزای اقامت (Estate Investor) شما بعد از خرید ملک مورد بررسی قرار گرفته و پس از تأیید صادر می‌شود.

ویزای اقامتی که بعد از خرید ملک در امارات دریافت می‌کنید، حداکثر به مدت 3 سال قابل تمدید است؛ البته در شرایطی که مالکیت ملک مورد نظر متعلق به شما باشد و حداقل هر 180 روز یک بار باید به دبی سفر کنید تا ویزای شما باطل نشود.

غیبت طولانی مدت شما در این کشور ممکن است منجر به لغو ویزای شما شود؛ البته قوانین مدام در حال تغییر هستند و شما باید از جدیدترین قوانین اطلاع داشته و از مشاوران حقوقی متخصص کمک بگیرید. جالب است بدانید که تمامی امور مربوط به دولت از جمله اقامت مهاجران در یکی از ایالت‌های امارات انجام می‌شود.

دریافت ویزای امارات به این روش به معنای اجازه کار در دبی نیست! همچنین این را هم در نظر بگیرید که امکان دریافت اقامت دائم امارات با این روش وجود ندارد و ویزای شما باید هر 3 سال یک بار تمدید شود.

شرایط خرید ملک در دبی

مدارک لازم برای خرید ملک در امارات

پس از آشنایی با شرایط و قوانین خرید ملک در دبی، لازم است تا مدارک لازم را جهت خرید ملک موردنظرتان آماده کنید. مدارک لازم برای خرید املاک و مستغلات در امارات ممکن است با توجه به ملک مورد نظر شما متفاوت باشد و باید در زمان تعیین نوع ملک از شرایط و مدارک لازم برای خرید آن نیز مطلع شوید.

به طور کلی مدارک لازم برای خرید ملک در دبی و امارات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کپی و اصل پاسپورت خریدار
  • مدارک مربوط به حساب بانکی
  • گواهی پزشکی
  • گواهی ترخیص پلیس امارات
  • 3 قطعه عکس پاسپورتی
  • نامه ارزش اموال
  • مدارک بیمه درمانی
  • اسناد ثبت املاک
  • اثبات درآمد سالیانه خریدار

لیست بالا، مدارک موردنیاز شما مطابق با جدیدترین قوانین امارات و به صورت کلی نشان می دهد. قبل از اقدام به خرید ملک در امارات و دبی باید مدارک لازم را از کارشناسان سؤال کرده و طبق شرایط خودتان اقدام به آماده کردن آن‌ها بکنید.

شاید شما به تعدادی از این مدارک نیاز نداشته باشید یا لازم باشد تا مدارک اضافی را برای تکمیل درخواست خود و بر اساس شرایط شخصی که دارید، ارائه دهید.

مدارک لازم برای خرید ملک در دبی

مراحل قانونی خرید ملک در دبی

چه به دنبال خانه‌ای رویایی خود در دبی باشید یا بخواهید یک سرمایه گذاری پرسود در املاک و مستغلات انجام دهید، خرید ملک در دبی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. به طور کلی 4 مرحله قانونی اولیه خرید ملک در امارات و دبی وجود دارند که باید مطابق با آنها جلو بروید.

در این بخش جنبه‌های حقوقی را که برای آشنایی کامل با نحوه خرید ملک در دبی باید بدانید، به صورت زمان‌بندی شده بررسی خواهیم کرد.

مراحل قانونی خرید ملک در دبی

1. تنظیم قرارداد بین خریدار و فروشنده

هنگامی که ملک مناسب خود را پیدا کردید، اولین قدم این است که با فروشنده وارد مذاکره و تشریح شرایط فروش شوید. هنگام خرید ملک در دبی و امارات دو گزینه پیش روی خود دارید:

  • پرداخت نقدی
  • درخواست وام مسکن

البته این نکته را در نظر داشته باشید که درخواست وام مسکن برای مهاجران دشوار بوده و شرایط خاص خود را دارد؛ بنابراین تعداد کمی از مهاجران موفق به دریافت آن می‌شوند.

توانایی مذاکره شاید بزرگ‌ترین مزیت هنگام خرید ملک به صورت نقدی باشد. خریداران نقدی تصور بهتری از بودجه خود دارند؛ بنابراین می‌توانند با قیمت مناسب‌تری معامله کنند. 

شما می‌توانید این مرحله را بدون کمک مشاور املاک یا وکیل انجام دهید. هر آژانس املاک و مستغلات معتبر دبی یا شرکت‌های قانونی باید بقیه امور را انجام دهند.

هنگام موافقت با شرایط فروش، اطمینان حاصل کنید که هیچ ابهامی بین شما و فروشنده در مورد قیمت ملک در دبی، نحوه پرداخت یا هر مورد مهم دیگری وجود نداشته باشد. اطلاع از تفاوت خرید ملک در دبی با عمان هم می تواند در گرفتن تصمیم درست به شما کمک کند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

2. امضای قرارداد فروش

دومین مرحله قانونی در فرایند خرید ملک در دبی، امضای قرارداد فروش است که به عنوان یادداشت تفاهم (MOU) نیز شناخته می‌شود. MOU یا فرم F در دبی یکی از فرم‌های املاک RERA است و شما می‌توانید آن را در وب سایت رسمی اداره املاک دبی پیدا کنید. معمولاً مشاور املاک قرارداد را برای شما آماده می‌کند.

پس از آماده شدن قرارداد خرید ملک، خریدار و فروشنده باید آن را در دفتر ثبت امضا کنند. خریدار همچنین باید یک سپرده تضمینی استاندارد 10% از ملک را به متولی ثبت بپردازد که پس از نهایی شدن نقل و انتقال ملک برگردانده می‌شود.

3. درخواست گواهی عدم اعتراض

خریدار، فروشنده و مشاور املاک باید در یک دفتر معتبر مانند: املاک دبی، املاک عمار، املاک نخیل و… مذاکرات خود را به انجام برسانند. هدف از این جلسه، درخواست و پرداخت گواهی عدم اعتراض (NOC) برای انتقال مالکیت به خریدار است.

 NOC تنها در صورتی صادر می‌شود که هیچ گونه هزینه‌ای که مربوط به خدمات معوقی برای ملک شما است، وجود نداشته باشد.

4. انتقال مالکیت با DLD

هنگامی که گواهی NOC را دریافت کردید، آخرین مرحله قانونی خرید ملک در دبی، ملاقات با فروشنده در دفتر دپارتمان املاک دبی جهت اجرایی شدن انتقال است. برای عملی شدن انتقال ملک، قبل از مراجعه به دفتر DLD باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

  • چک قیمت ملک قابل پرداخت
  • اصل مدارک شناسایی خریدار و فروشنده
  • NOC اصلی صادر شده
  • قرارداد امضا شده

پس از انجام مراحل مختلف خرید ملک در شهر دبی و امارات متحده عربی، سند مالکیت به نام شما صادر می‌شود و شما رسماً صاحب ملک خود در شهر دبی خواهید شد.

سوالات متداول خرید ملک در دبی

سؤالات متداول

  1. حداقل سرمایه لازم برای دریافت اقامت با خرید ملک در دبی چقدر است؟

750 هزار درهم

  1. به چه روش‌هایی می‌توان در دبی ملک خرید؟

پرداخت نقدی و درخواست وام مسکن

  1. مدت زمان ویزای امارت با خرید ملک چقدر است؟

6 ماه تا حداکثر 1 سال

  1. مهم‌ترین مزایای خرید ملک در دبی کدام‌اند؟

سرمایه گذاری بدون مالیات و روشی سریع برای دریافت اقامت امارات

  1. آیا خرید ملک در دبی به مدرک زبان نیاز دارد؟

خیر برای سرمایه گذاری در شهر دبی از این روش به مدرک زبان نیاز ندارید.

هزینه خرید ملک در دبی

قیمت خرید خانه و آپارتمان در دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها، منطقه‌ای است که شما برای خرید ملک مورد نظر خود انتخاب می‌کنید. همچنین میزان متراژ و نوع ملک نیز بر قیمت تمام شده آن تأثیر دارند. هزینه‌های مختلف مربوط به خرید املاک در دبی در ادامه بررسی شده‌اند.

هزینه خرید ملک در دبی

هزینه‌های اولیه

بازار مسکن دبی یکی از قوی‌ترین مقررات جهان را برای سرمایه گذاری دارد که برای حمایت از خریداران و فروشندگان وضع شده اند. از این رو برای فرایند خرید ملک در دبی، هزینه‌های اولیه خاصی تعیین شده اند که علاوه بر هزینه ملک، باید توسط خریدار پرداخت شوند.

هزینه‌های اولیه برای خرید ملک در امارات بسته به نوع املاک (آماده یا خارج از طرح) و خریدار (مشاور املاک یا فروشنده) می‌توانند متفاوت باشند. علاوه بر این، اگر می‌خواهید تا خرید ملک خود را با وام مسکن انجام دهید، باید مبلغ وام مسکن در دبی را نیز در نظر بگیرید.

هزینه‌های ارائه خدمات

در کنار هزینه‌های اولیه، به عنوان صاحب املاک باید هزینه‌های جانبی مانند خدمات را در زمان محاسبه هزینه خرید خانه در دبی بشناسید. هزینه خدمات برای خرید آپارتمان در دبی یا ویلا طبق مساحت محاسبه می‌شود؛ پس خریدارانی که ملک بزرگ‌تری می خرند، احتمالاً هزینه بیشتری باید برای ملک خود بپردازند.

هزینه ارائه خدمات در دبی

هزینه‌های برق و آب (DEWA)

یکی دیگر از عواملی که مالکان تمایل دارند هنگام بررسی هزینه خرید ملک در دبی نادیده بگیرند، هزینه‌های DEWA است. DEWA نهاد حاکمیتی است که اتصالات برق و آب را برای تمام خانه‌های دبی مدیریت می‌کند.

بسته به منطقه‌ای که در آن قرار دارید و نوع ملکی که خریداری کرده‌اید، هزینه DEWA می‌تواند بین 2300 درهم برای یک آپارتمان یا 4000 درهم برای یک خانه ویلایی متفاوت باشد و این هزینه به متراژ ملک هم بستگی دارد. 

البته هزینه ها به مرور زمان تغییر می کنند و ممکن است اکنون که این محتوا را می خواهید، هزینه ها باز هم تغییر کرده باشند؛ بنابراین باید هزینه های جدید را مورد بررسی قرار دهید.

اجاره ملک در دبی

در کل روند و قوانین اجاره ملک در دبی در تمام شهرهای امارات متحده یکسان است؛ اما در مورد قانونی کردن قراردادها یا پرداخت سپرده‌ها، ممکن است تفاوت‌های جزئی وجود داشته باشد. حتماً اطلاعات مربوط به اجاره و خرید ملک در دبی را بررسی کرده و بعد اقدام کنید. 

اجاره ملک در دبی

مرحله اول: ورود به کشور

اولین قدم برای اجاره آپارتمان در امارات، حضور در این کشور برای پیگیری روند قانونی است. بسیاری از آپارتمان‌های دبی و امارات به صورت آنلاین فهرست شده‌اند؛ اما توصیه می‌شود تا زمانی که ملکی را شخصاً مشاهده نکرده‌اید، قرارداد اجاره را امضا نکنید.

اجاره معمولاً برای یک سال کامل است و عواملی مانند: ترافیک منطقه و گزینه‌های حمل‌ونقل عمومی نیز هنگام اجاره و خرید ملک در دبی مهم هستند.

مرحله دوم: جستجو به صورت آنلاین

می‌توانید پرس و جوی خود را با جستجوی آنلاین آغاز و از طریق بهترین سایت خرید ملک در دبی، گزینه مورد نظر خود را برای اجاره انتخاب کنید. حتی اگر تصاویر یک ملک عالی به نظر می‌رسند، باز هم توصیه می‌شود که از ملک شخصاً بازدید کنید.

ترافیک در سراسر امارات می‌تواند در بسیاری از مناطق بخصوص شهرهای دبی و ابوظبی سنگین باشد که بهتر است از نزدیک ترافیک منطقه مورد نظر خود را برای اجاره خانه یا آپارتمان ارزیابی کنید؛ زیرا این موضوع برای اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه مهم است.

مرحله سوم: استخدام یک مشاور املاک

بسیاری از مهاجران یک مشاور املاک استخدام می‌کنند تا در پیدا کردن ملک مسکونی و تجاری مورد نظرشان به آنها کمک کند. مطمئن شوید که اطلاعات مشاور املاک در سازمان تنظیم مقررات املاک (RERA) ثبت شده باشد. توجه داشته باشید که مشاور املاک مسئول رسیدگی به اسناد و قراردادها است.

مرحله چهارم: آماده کردن مدارک 

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره ملک در کشور امارات تقریباً شبیه به مدارک لازم برای خرید ملک در دبی هستند. مدارک ضروری برای اجاره ملک در دبی شامل موارد زیر می شوند:

  • پاسپورت معتبر
  • یک کپی از ویزای اقامت
  • گواهی ازدواج (در صورت لزوم)
  • قرارداد کار یا گواهی حقوق
  • صورت حساب بانکی

بهترین مناطق دبی برای خرید و اجاره ملک

در میان مناطق مختلف دبی، برخی از آن‌ها شرایط مناسب‌تری را برای اجاره و خرید ملک در دبی ارائه می دهند. اگر به دنبال بهترین و به‌صرفه‌ترین محله های دبی برای اجاره ملک یا خرید خانه و آپارتمان هستید، می‌توانید از طریق گزینه‌های معرفی شده در جدول زیر اقدام کنید.

خرید خانه ویلایی

دبی لند

داماک هیلز 2

الفرجان

جمیرا ویلیج سیرکل

دِ اسپرینگز

خرید آپارتمان

دبی سیلیکون اویسیس

دبی اسپورتس سیتی

جمیرا لیک تاورز

جمیرا ویلیج سیرکل

اجاره آپارتمان

دیره

بر دبی

جمیرا ویلیج سیرکل

 

مقایسه خرید ملک در امارات و کشورهای دیگر

قبل از اینکه برای خرید ملک در دبی و امارات اقدام کنید، باید هدف خود را از مهاجرت به این کشور مشخص کرده و بر اساس میزان سرمایه خود تصمیم گیری کنید. کشور امارات متحده عربی به دلیل برخورداری از امکانات مناسب زندگی، مزایای زیادی برای خرید ملک نسبت به کشورهای دیگر منطقه ارائه می دهد.

هر کشوری را برای خرید ملک و زندگی انتخاب می‌کنید، باید از نظر آب و هوا، امنیت، شرایط اقتصادی و فرصت‌های شغلی، میزان درآمد و فرهنگ آن بسنجید. امارات یکی از کشورهایی است که دارای آب و هوای شرجی و گرم است؛ اما امکانات پیشرفته این کشور سبب شده تا تحمل شرایط آب و هوایی راحت‌تر شود.

اقتصاد پیشرفته، بدون مالیات و تعداد زیاد فرصت‌های شغلی سبب شده تا امارات به یک کشور ایده‌آل برای کار و زندگی تبدیل شود؛ به طوری که نرخ سرمایه گذاری توسط مهاجران خارجی در این کشور بسیار بالا است. برای مثال، ثبت شرکت در امارات و انواع دیگر سرمایه گذاری‌ها در بین ایرانیان نیز افزایش زیادی یافته است.

این نکته را در نظر بگیرید که نرخ بیکاری در کشور امارات نزدیک به صفر است؛ یعنی این کشور برای مهاجرت کاری و همچنین خرید ملک در دبی یک گزینه ایده‌آل به حساب می‌آید.

همچنین اگر موفق به دریافت ویزای امارات متحده عربی شوید، می‌توانید بدون دردسر به بسیاری از کشورهای دیگر مهاجرت کنید؛ زیرا ویزای امارات متحده عربی ارزش بالایی دارد. با وجود مزایای ذکر شده برای مهاجرت به امارات این کشور یکی از بهترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری و خرید ملک محسوب می‌شود.

اگر قصد خرید ملک در دبی را دارید، می‌توانید شرایط کشور امارات را برای کار و زندگی به طور خلاصه در جدول زیر مشاهده کنید. همچنین آشنایی با تفاوت خرید ملک در دبی با بحرین کمک شایانی در این زمینه به شما می کند.

شرایط آب و هواییشرجی و بسیار گرم
امکانات شهری برای زندگی

در سطح عالی

میزان درآمد بالا

میزان امنیت

میزان جرم و جنایت نزدیک به صفر

امنیت بالای اجتماعی برای مهاجرت به همراه خانواده

فرهنگ و دیناسلام
شرایط اقتصادی

اقتصاد ایده آل و رو به رشد

نرخ بیکاری بسیار کم

دارای فرصت‌های شغلی متعدد

مقایسه خرید ملک در امارات

 

انواع خانه‌ها برای خرید در دبی

شرکت‌های سازنده املاک در دبی بر اساس متراژ و منطقه زمین، هدف و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارند، املاک مختلفی می‌سازند. باتوجه‌به اینکه امارات یکی از کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر محسوب می‌شود، خانه‌های متنوعی در آن وجود دارند.

شما مطابق با بودجه خود در دبی ملک می‌خرید؛ پس قبل از هر چیزی باید انواع املاک دبی را بشناسید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. می‌توان انواع خانه‌های دبی را این موارد دانست:

·       
ویلا

·       
آپارتمان

·       
هتل

·       
پنت
‌هاوس

·       
تاون
هاوس

مناطق ارزان در دبی برای خرید خانه

شما باید علاوه بر هزینه خرید خانه، هزینه‌های دیگری مانند حمل‌ونقل و خوراک را نیز در نظر بگیرید. پس اگر بودجه کمی دارید و می‌خواهید در مناطق ارزان‌قیمت دبی خانه بخرید، ما مناطق زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

·       

Serena

·       

International
City

·       

Production
City

هزینه زندگی در دبی

آشنایی با هزینه‌های زندگی کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید، می‌تواند شناخت بهتر و دقیق‌تری از آن‌جا به شما بدهد. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های مربوط به مسکن، خوراک، پوشاک، حمل و نقل و بهداشت در امارات می‌شوند و بسته به شرایط متفاوت هستند.

بهتر است بدانید که هزینه‌های تفریحی جزو هزینه‌های ضروری زندگی در دبی محسوب نمی‌شوند و برای بررسی هزینه ها باید موارد مهم تری از جمله مسکن، حمل و نقل و… را مورد بررسی قرار دهید.

زمانی که از هزینه‌های ضروری زندگی صحبت می‌کنیم، مسکن مهم‌ترین بخش آن است و بخش قابل توجهی از بودجه شما را به خود اختصاص خواهد داد. بعد از آن، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل نیز در دسته موارد پرهزینه قرار می‌گیرند.

به طور متوسط حدود 15% از هزینه‌های زندگی در دبی به مسکن و 15% به حمل و نقل و خوراک اختصاص پیدا می کند؛ از این رو مسکن بخش قابل توجهی از بودجه شما را می‌بلعد و باید برای خرید یا اجاره مسکن برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

هزینه مسکن در دبی

هزینه‌های مربوط به مسکن و خرید ملک در دبی به منطقه‌ای که برای زندگی انتخاب می‌کنید و خصوصیات ملک مورد نظر شما بستگی دارند. در جدول زیر می‌توانید هزینه مسکن در دبی را برای یک خانواده 4 نفره و به صورت تقریبی مشاهده کنید.

اجاره انواع آپارتمانهزینه
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر5528 درهم
آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر3687 درهم
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر10799 درهم
آپارتمان سه خوابه خارج از مرکز شهر7490 درهم

یکی از محبوب‌ترین مناطق دبی برای خرید ملک یا اجاره آن، جمیرا است. قیمت‌های اجاره مسکن در این منطقه گران است و اجاره و خرید اقامتگاه‌های آن با قیمت مشابهی انجام می‌شود. قیمت اجاره آپارتمان یک خوابه در جمیرا به طور تقریبی 5619 درهم در ماه است که این مقدار در مقایسه با بسیاری از مناطق دیگر دبی بالاست.

هزینه مسکن در دبی

هزینه حمل و نقل در دبی

هزینه سوخت در دبی ارزان است و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با اتومبیل شخصی خود رفت و آمد کنند. البته از طرف دیگر، ترافیک در دبی زیاد است و رفت و آمد را در ساعات اوج روز دشوار می‌کند و همین موضوع باعث تمایل بیشتر به استفاده از وسایل نقلیه عمومی خواهد شد.

در صورتی که مجبور به رفت و آمد روزانه هستید، حمل و نقل عمومی گزینه بهتر و سریع‌تری نسبت به وسیله نقلیه شخصی شما است. سیستم حمل و نقل عمومی دبی بسیار پیشرفته است؛ از این رو رفت و آمد در سطح شهر را برای ساکنان راحت‌تر می‌کند.

اگر اصرار به استفاده از اتومبیل شخصی خود دارید، هزینه خرید خودرو را هم به هزینه خرید ملک در دبی اضافه کنید. برای خرید اقساطی خودرو نیز باید حداقل 20% از قیمت اتومبیل را پرداخت کنید.

هزینه تحصیل در دبی

اگر به قصد تحصیل به دبی سفر می‌کنید یا می‌خواهید به همراه خانواده مهاجرت کنید، اطلاع از هزینه‌های تحصیل در دبی نیز می‌تواند در برآورد هزینه‌های کلی شما مؤثر باشد. بهتر است بدانید که هزینه‌های مربوط به تحصیل در کشور امارات بالاست و در کنار هزینه خرید ملک در دبی باید در نظر گرفته شوند.

هزینه تحصیل در مراکز خصوصی امارات بسیار بیشتر از مراکز دولتی است. پس در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، مراکز دولتی گزینه مناسب‌تری برای شما محسوب می‌شوند.

مطمئن‌ترین راه برای خرید ملک در دبی

سؤالات متعددی درباره خرید ملک تجاری در دبی یا اجاره خانه مطرح می‌شوند که باید جواب آن‌ها را از کارشناسان حقوقی باتجربه و متخصص دریافت کنید؛ چراکه شرایط و قوانین خرید ملک در دبی و امارات ممکن است تغییر کنند و شما اطلاعات کافی را درباره این تغییرات نداشته باشید.

افدل گروپ به عنوان بهترین شرکت که در زمینه خرید ملک، ثبت شرکت در امارات بدون کفیل، گردشگری امارات و اخذ پاسپورت دومینیکا فعالیت می‌کند، می‌تواند در این راه پر پیچ و خم به شما کمک کند. کارشناسان این مجموعه با تکیه بر سابقه درخشان خود نقش مهمی را در ارائه مشاوره به شما ایفا می‌کنند.

از این رو لازم است تا برای اطلاع از جدیدترین شرایط خرید ملک در دبی با کارشناسان ما تماس بگیرید. پس در صورتی که قصد مهاجرت به دبی از طریق خرید ملک را دارید، به پیج خرید ملک در دبی ما مراجعه کنید و از مشاوره‌های تخصصی ما بهره‌مند و از تفاوت خرید ملک در دبی با کانادا مطلع شوید.

در آخر

در این مقاله مزایا و معایب خرید ملک در دبی، شرایط، مدارک لازم، مراحل انجام و هزینه‌های ضروری زندگی را بررسی کردیم. شما می‌توانید علاوه بر سرمایه گذاری در دبی، اقامت امارات متحده عربی را دریافت کرده و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.

هر سؤالی پیرامون این موضوعات و همچنین تفاوت خرید ملک در دبی با عربستان داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما در افدل گروپ تماس گرفته و آخرین شرایط خرید ملک در دبی را از آن‌ها سؤال کنید.

مطمئن ترین راه برای خرید ملک در دبی
خرید ملک در دبی

سؤالات متداول

  1. کدام مناطق دبی برای اجاره و خرید ملک به صرفه هستند؟

جمیرا، دبی لند، داماک هیلز، الفرجان، دیره و…

  1. چند درصد از هزینه‌های زندگی در دبی به مسکن اختصاص دارد؟

حدوداً 15 درصد

  1. حداقل سرمایه برای اخذ ویزای طلایی با خرید ملک چقدر است؟

2 میلیون درهم

  1. قیمت اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر دبی چقدر است؟

حدوداً 5528 درهم

  1. آیا خرید ملک در دبی محدودیت سنی دارد؟

خیر بدون محدودیت سنی است.

مطمئن ترین راه برای خرید ملک در دبی

سایر مقالات:

شرایط کار در دبی برای ایرانیان در 2024- قوانین جدید + درآمد
اقامت دبی برای ایرانیان ( 6 روش جذاب در 2024 ) + مشاوره رایگان
راهنمای جامع کار در امارات برای ایرانیان در 2024 + درآمد

143 دیدگاه

    • تعدادی از مزایای این دو روش یکی هستن ولی خرید ملک یک سری مزایای مازاد رو هم داره

  • امارات رو برای خرید ملک پیشنهاد میکنبد یا کشوری مثل کانادا؟

  • خرید ملک مزیت زیاد داره برای اقامت ولی بودجه زیاد هم میخواد

  • خرید ملک در امارات بهتره یا یونان؟ من خیلی تعریف یونان رو شنیدم

    • یونان هم برای سرمایه گذاری مناسبه و بستگی به هدف و ترجیحات شما هم داره
      شما میتونید مقاله خرید ملک در یونان رو هم برای اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید

  • قیمت اجاره ها خیلی بالاست؟ من میخوام دفترکار اجاره کنم

    • بستگی به منطقه ای داره که برای خرید انتخاب میکنید
      باید منطقه موردنظرتون رو مشخص کنید و بر اساس بودجه ای که دارید، ملک مناسبی رو بهتون پیشنهاد میکنیم

  • ما که نمیتونیم ملک بخریم و کار هم به سختی پیدا میشه برامون

    • بله متاسفانه پیدا کردن کار خیلی سخت شده

  • واقعا امارات پیشرفت کرده و سرمایه گذاری توی این کشور سوداوره

  • به مشاوره خرید ملک و سرمایه گذاری در امارات نیاز دارم، چیکار باید بکنم؟

  • من یک آپارتمان دارم که میخوام بفروشمش چیکار کنم؟

    • برای مشاور با شماره های زیر در ارتباط باشید:
      97145583260
      971589318302

  • از تیم خوب افدل گروپ و آقای ایرانفر صمیمانه تشکر میکنم
    تیم حرفه ای و کاربلدی هستید خدا قوت

    • خواهش میکنم ما از شما متشکریم که به ما اعتماد کردید و ممنون از لطفتون

  • چه نوع ملکی برای خرید بهتره؟ خونه ویلایی، آپارتمان یا ملک تجاری؟

    • معمولا آپارتمان ها برای خرید و فروش گزینه های مناسب تری هستن اما باز هم به ترجیحات شما بستگی داره

  • یه سری از روش های سرمایه گذاری برای مهاجران محدودیت داره. خرید ملک خیلی بهتره

    • چون مزایای زیادی برای اقامت داره و ارزش ملک شما با توجه به بازار املاک این کشور روز به روز بیشتر میشه و یک سرمایه گذاری سودآوره

    • قوانین امارات نه چندان ساده و نه چندان پیچیده هستن و میشه گقت مقرراتش منطقیه

    • چون یک سرمایه گذاری بلندمدت محسوب میشه و مزایای زیادی داره

  • برای اقامت 10 ساله باید سرمایه مون خیلی زیاد باشه واقعا هر کسی نمیتونه

    • بله باید حتما شرایط لازم و سرمایه کافی رو داشته باشید

  • خرید خونه در دبی بهتره یا کشورهایی مثل ژاپن و کره؟ زندگی در کدوم کشورها برای ایرانی ها بهتره؟

  • برای خرید ملک حتما باید حساب بانکی در امارات داشته باشیم؟

    • برای اطلاع از شرایط جدید و دقیق با واتس اپ ما تماس بگیرید

  • سرمایه گذاری در عمان رو پیشنهاد میکنید یا امارات؟

    • وام بستگی به ارزش ملک شما داره و طبق قوانین تعیین میشه

  • خرید ملک چه مزایایی داره برای اقامت و ما نمیدونستیم! ولی سرمایه زیاد میخواد

    • بله اگه سرمایه کافی داشته باشید، بهترین گزینه ست

  • به نظر من در حال حاضر بهترین روش برای اقامت در امارات هست

  • املاک دبی خیلی گرون هستن متاسفانه. چه روش دیگه ای به جز خرید ملک رو پیشنهاد میدید؟

    • ثبت شرکت هم یک روش سریع و کم هزینه تر نسبت به خرید ملک هست که برای ایرانی ها مناسبه

  • خرید ملکم رو در دبی به تیم خوب افدل سپردم و خیلی راضی بودم. خدا قوت

    • از اعتماد و لطف شما سپاسگزاریم
      موفق باشید

    • بله شما میتونید املاک مناطق ارزان تر رو برای خرید ملک انتخاب کنید

  • اگه سرمایه دارید حتما ملک بخرید خیلی روش خوبیه برای گرفتن اقامت و ارزش ملکتون بعد از چند سال خیلی زیاد میشه

    • بله کاملا درسته
      ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

    • بستگی به بودجه و ترجیحات شما داره
      شما میتونید مشاوره تخصصی خرید ملک دریافت کنید یا با مطالعه مقاله بهترین منطقه دبی، محله مناسبی رو برای خرید ملک و زندگی انتخاب کنید

    • بله میشه آپارتمان های کوچیک رو در برخی مناطق خرید ولی اقامت بلندمدت رو نمیتونید بگیرید

  • فکر نمیکردم با سرمایه ای که دارم بتونم در دبی خونه بخرم. ممنون از مشاوره ها و راهنمایی های تیم خوب افدل خدا قوت

    • خوشحالیم که سرمایه گذاری که انجام دادید، موفقیت آمیز بوده
      سپاس از اعتمادتون

  • اگه سرمایه مون برای خرید ملک کم باشه، چه روش سرمایه گذاری رو پیشنهاد میکنید؟

    • روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارن و خرید ملک از همه بهتره. شما میتونید از ما مشاوره بگیرید تا مطابق با بودجه ای که دارید، ملک مناسبی رو بهتون پیشنهاد بدیم
      همچنین میتونید مقاله سرمایه گذاری در امارات متحده عربی رو مطالعه کنید تا با روش های دیگه هم آشنا بشید

    • شرایط و هزینه ممکنه تغییر کنن. با شماره واتس اپ ما تماس بگیرید تا جدیدترین شرایط و هزینه ها رو براتون توضیح بدیم و شما رو راهنمایی کنیم

    • بستگی به میزان سرمایه ای داره که شما برای خرید ملک در نظر گرفتین؛ اگه سرمایه تون بیشتر از حداقل تعیین شده برای ویزای طلایی باشه، میتونید گلدن ویزا رو بگیرید
      همچنین میتونید برای آشنایی با انواع این ویزاها، مقاله ویزای امارات متحده عربی رو مطالعه کنید

  • با این قیمت ها خرید ملک خیلی سخته و سرمایه زیادی لازم داره!

    • بله خرید ملک یک روش پرهزینه تر از روش های دیگه و از طرفی بهترین روش برای گرفتن ویزای بلندمدت قابل تمدید هست

  • به همه کسانی که در دبی ملک میخرن ویزای طلایی میدن؟

    • خیر باید قیمت ملکی که خریداری میکنید از حداقل تعیین شده برای گرفتن ویزای طلایی بیشتر باشه

    • قیمت ها به منطقه، متراژ و امکانات آپارتمان بستگی داره
      با ما تماس بگیرید تا با توجه به سرمایه ای که دارید، بهترین گزینه رو بهتون پیشنهاد بدیم

  • چرا الان همه خرید ملک رو برای مهاجرت به دبی توصیه میکنن؟

    • چون بهترین سرمایه گذاری با سود بلندمدت هست که میتونه اقامت طلایی رو هم براتون بگیره
      با مطالعه مقاله سرمایه گذاری در امارات میتونید با روش های دیگه هم آشنا بشید

  • میتونیم علاوه بر خرید ملک سرمایه گذاری دیگه ای رو هم به طور همزمان انجام بدیم؟

    • بله ولی باید شرایط شما برای سرمایه گذاری بررسی بشه و ویزای شما فقط برای یکی از سرمایه گذاری ها صادر میشه
      برای آشنایی با انواع سرمایه گذاری در امارات میتونید مطلب ما رو مطالعه کنید و برای بررسی شرایط با ما تماس بگیرید

    • نوع ملکی که شما برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنید به میزان بودجه و شرایط شما بستگی داره
      آپارتمان ها معمولا گزینه مناسبتری برای خرید هستن چون در آینده هم میتونید به راحتی این املاک رو بفروشید و دردسر کمتری داره

    • در حال حاضر فیورا در گلف ورد ارزان ترین منطقه دبی برای خرید ملک هست؛ ولی توصیه میکنیم که تنها به قیمت توجه نکنید و به امکانات منطقه برای زندگی، ارزش ملک در اون منطقه و موارد دیگه توجه داشته باشید
      شما میتونید از ما مشاوره بگیرید تا بهترین ملک رو با توجه به بودجه تون پیشنهاد بدیم

  • برای کسی که سرمایه خیلی کم داره خرید ملک امکان پذیره؟ هزینه های اجاره چطوریه؟

    • دبی مناطق و املاک متنوعی برای خرید داره و با یک مشاوره میتونید ملکی متناسب با شرایط پیدا کنید
      برای هزینه های اجاره هم میتونید مقاله اجاره ملک در دبی رو مطالعه کنید و با ما تماس بگیرید تا جدیدترین اطلاعات رو در اختیارتون قرار بدیم

  • بهترین کارشناسا برای افدل گروپ هستن واقعا از راهنمایی هاتون ممنونم

    • بله
      هم سود دلاری دارید
      هم از نوسانات ارز در امانید

    • بستگی به خیلی عوامل داره ولی در کل بله
      لطفا برای مشاوره ی تخصصی در واتس اپ پیام بدید

  • اگه شرایط سرمایه گذاری توی دبی رو دارین شک نکنید ملک عالبه

  • به نظرم خرید خونه بازی دو سر سوده، البته واسه کسی که عقلش برسه کجا خونه بخره

    • بله این نکته ی خیلی مهمیه
      مشاورین ما برای کمک به شما در بهترین تصمیم گیری در خدمتتون هستند

  • به تومن حداقل چقدری باید پول داشته باشیم برای خرید خونه تو دبی؟؟

  • به نظرتون اونجا هم ملک تجاری بخریم به صرفه تر نیس برای سرمایه گذاری؟

  • قطعا خرید ملک توی دبی سرمایه گذاری پر سودیه
    اینجور که خاور میانه جدید داره ظهور میکنه ارزش سرمایه گذاری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *