تمدید لایسنس شرکت در دبی + 4 مورد از انواع لایسنس های تجاری

تمدید لایسنس شرکت در دبی

تمدید لایسنس شرکت در دبی


راهنمای جامع تمدید لایسنس شرکت در دبی

آیا می‌دانید تمدید لایسنس شرکت در دبی یکی از مهم‌ترین موضوعات بعد از ثبت شرکت در امارات است؟ لایسنس تجاری در دبی به صورت یک ‌ساله صادر شده و شما باید بعد از اتمام اعتبار آن برای تمدید مجوز خود اقدام کنید.

توجه داشته باشید که عدم تمدید لایسنس می‌تواند مشکلاتی نظیر پرداخت جریمه را برای شما به دنبال داشته باشد؛ البته لازم است در این زمینه با شناخت کامل اقدام کرده و از نحوه تمدید لایسنس در دبی، شرایط و هزینه‌ها به طور کامل اطلاع داشته باشید؛ از این رو از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

لایسنس دبی چیست؟

لایسنس یا مجوز تجاری یک ابزار ضروری برای فعالیت هر نوع کسب و کاری در دبی محسوب می‌شود. درواقع این نوع مجوز که توسط دولت دبی صادر می‌شود تأییدیه‌ای قانونی برای فعالیت تجاری شرکت شما است. با توجه به اینکه لایسنس تجاری از اعتبار یک‌ساله برخوردار است؛ بنابراین باید بعد از یک سال برای تمدید آن اقدام کنید.

توجه داشته باشید که قانون در دبی حرف اول را می‌زند و برای تمامی‌ افراد به صورت یکسان اجرا می‌شود و عدم تمدید لایسنس شرکت در دبی می‌تواند عواقب سنگینی به همراه داشته باشد؛ بنابراین اخذ یا تمدید لایسنس شرکت در دبی از اساسی‌ترین کار‌هایی است که مدیران و صاحبان شرکت‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

انواع لایسنس تجاری در دبی

فرقی نمی‌کند که قصد اخذ یا تمدید لایسنس تجاری در دبی را داشته باشید، به ‌هر حال بنا به نوع هدف خود می‌توانید از بین ۴ نوع لایسنس تجاری یکی را انتخاب کنید که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن‌ها برای شروع کسب و کار در دبی خواهیم پرداخت.

انواع لایسنس تجاری در دبی
تمدید لایسنس شرکت در دبی

لایسنس حرفه‌ای (Professional License)

به منظور اخذ لایسنس حرفه‌ای متقاضیان به توانایی‌های ذهنی، تحصیلات آکادمیک و آموختن روش‌های علمی‌ در حوزه وکالت، شرکت‌های حقوقی، شرکت‌های حسابداری و مشاور‌ه‌ای نیاز دارند. مهم‌ترین شرایط ثبت شرکت در دبی با لایسنس حرفه‌ای شامل داشتن یک کفیل اماراتی، مدرک تحصیلی مرتبط و حداقل یک نفر سرمایه گذار است.

حوزه‌های نیازمند اخذ مجوز حرفه‌ای ثبت شرکت در دبی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

مشاوره طراحی و معماری مشاوره حقوقی و وکالت
خدمات پزشکی مشاوره مالی و حسابداری
خدمات آموزشی صنایع دستی
خدمات چاپ و نشر مشاوره مدیریت
خدمات فناوری اطلاعات سالن‌های زیبایی
خدمات اینترنتی مشاوره کسب و کار

لایسنس صنعتی (Industrial License)

نکته مهم دیگر که باید با آن در زمینه تمدید لایسنس شرکت در دبی آشنا شوید لایسنس صنعتی است. کالا‌های دارای مجوز تولید همچون نفت و گاز، مواد غذایی، مواد صنعتی، داروسازی، مبلمان، تولیدات محصولات چوبی و غیره نیازمند اخذ این نوع لایسنس هستند.

درواقع این مجوز برای کسب و کار‌هایی است که در زمینه تهیه، تولید و پردازش محصول فعالیت می‌کنند. با توجه به اینکه نوع فعالیت در این روش تولیدی و صنعتی است، شما با استفاده از این نوع لایسنس نمی‌توانید شرکت مجازی در دبی تأسیس کنید؛ به عبارت دیگر باید حتماً دفتر اداری یا کارخانه تولیدی در دبی داشته باشید.

لایسنس تجاری (Commercial License)

اگر قصد صادرات و واردات کالا‌هایی همچون طلا و فلزات ارزشمند، لباس، تجهیزات خودرو، مواد شیمیایی و غیره را دارید لازم است برای اخذ لایسنس ‌های تجاری در دبی اقدام کنید. این مجوز اجازه خرید و فروش ملک در کشور امارات را نیز به شما می‌دهد. همچنین ثبت شرکت مجازی در دبی هم به اخذ این لایسنس نیاز دارد.

نوع مالکیت در این روش به این صورت است که ۵۱ درصد به کفیل اماراتی و ۴۹ درصد به شما تعلق پیدا می‌کند؛ البته امکان دریافت مالکیت ۱۰۰ درصد نیز در این شیوه وجود دارد؛ یعنی در این حالت هیچ کفیلی حتی در قرارداد وجود ندارد.

لایسنس گردشگری (Tourism License)

از آنجایی که دبی یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته شده و هرساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر است، لایسنس گردشگری به صاحبان مشاغلی که خدماتی همچون اجاره قایق، اجاره هتل، کمپ‌های توریستی، مهمان خانه‌ها، آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها و غیره را ارائه می‌دهند اعطا می‌شود.

شما می‌توانید به منظور اخذ یا تمدید لایسنس شرکت در دبی در هر یک از موارد گفته شده با تیم تخصصی ما در ارتباط بوده و به پاسخ تمامی‌ سؤالات و ابهامات خود برسید.

لایسنس گردشگری (Tourism License)
تمدید لایسنس شرکت در دبی

آیا می‌توان برای تمامی‌ فعالیت‌های تجاری تنها یک مجوز دریافت کرد؟

پاسخ ما به این سؤال منفی است و شما سرمایه گذاران عزیز باید بدانید لازم است مجوز خود را بر اساس ماهیت تجارت خود در دبی دریافت کنید. برای مثال اگر می‌خواهید رستورانی را اداره کنید، باید لایسنس یا مجوز رستوران بگیرید. اگر در حال انجام فعالیت‌های تجاری هستید، به مجوز تجارت نیاز خواهید داشت.

اگر در زمینه تولید کالا فعالیت دارید، باید مجوز ساخت دریافت کنید. همچنین به خاطر داشته باشید اگر می‌خواهید در حوزه چندین محصول تجارت کنید، باید مجوز شرکت جنرال تریدینگ دبی را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق تر برای کسب و کار خود می توانید از مشاوره حقوقی شرکت های دبی افدل استفاده کنید.

عواقب عدم تمدید لایسنس شرکت در دبی

همرا‌هان عزیز توجه داشته باشید در دبی قوانین سخت‌گیرانه‌ای در زمینه تمدید لایسنس شرکت وجود دارد و عدم تمدید می‌تواند عواقب جدی برای شما به همراه داشته باشد که شامل موارد زیر هستند:

  • جریمه شدن شرکت: در صورت عدم تمدید سالیانه لایسنس شرکت در شهر دبی ابتدا با جریمه مالی روبرو خواهید شد. این جریمه‌ها یا به صورت یکجا (به طور میانگین حدود ۵۰۰۰ درهم) یا به شکل ما‌هانه (از ۲۵۰ درهم) اعمال شده و به هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی افزوده می‌شوند.
  • قرارگیری در لیست سیاه: شرکت‌هایی که ماه‌ها برای تمدید لایسنس خود اقدام نکنند، ممکن است به لیست سیاه DED (وزارت توسعه اقتصادی دبی) وارد شوند و حتی مجوز فعالیت آن‌ها برای همیشه باطل شود. شرکت‌های خارجی نیز امکان دارد دیگر قادر به دایر کردن شعبات خود در دبی و دیگر شهر‌های امارات نباشند.
  • تعلیق حساب بانکی: در صورت عدم تمدید لایسنس، بانک حساب بانکی شرکت را تعلیق می‌کند و در این صورت به سرمایه خود در بانک نمی‌توانید دسترسی داشته باشید.
  • ایجاد مشکل در امور گمرکی: اگر شرکت شما بازرگانی باشد، گمرک شهر دبی کد سفارشی شرکت شما را تعلیق می‌کند؛ در این شرایط مشتری نمی‌تواند کالا‌هایی را صادر یا وارد کند.
  • عدم صدور ویزا برای پرسنل شرکت: اگر لایسنس شرکت خود را تمدید نکنید، وزارت کار و مهاجرت صدور ویزا تحت پوشش این شرکت را برای کارمندان آن متوقف می‌کند.
عواقب عدم تمدید لایسنس شرکت در دبی
تمدید لایسنس شرکت در دبی

مدارک ثبت لایسنس شرکت در دبی

پیش از اینکه به منظور تمدید لایسنس شرکت در دبی اقدام کنید، لازم است در اولین قدم باید مدارک موردنیاز را بشناسید. این مدارک برای انواع کسب‌وکارهای آفلاین و آنلاین یکی بوده و به شرح زیر است:

  • کپی مجوز فعلی شرکت
  • کپی قرارداد اجاره فضای فعلی فعالیت شرکت
  • اساسنامه شرکت
  • اسکن از گذرنامه یا آی دی کارت امارات تمامی‌ شرکا
  • کپی تأییدیه اجاره نامه محل کسب و کار از EJARI در دبی

توجه داشته باشید برای تمدید لایسنس شرکت در دبی وجود اجاره نامه ضروری است. هزینه اجاره در این شهر بنا به نوع شرکت، متراژ ملک، نوع منطقه، امکانات و غیره متفاوت است.

 

به طور کلی می‌توان گفت هزینه اجاره نامه شرکت‌ها در این شهر بین ۱۰۰۰ الی ۶۰۰۰ درهم یا در برخی موارد بیشتر است.

 

همچنین برای تمدید لایسنس شرکت‌های فعال در مناطق آزاد شهر دبی ارائه مدارک مربوط به سهام‌داران و شرکت مادر امری ضروری است. علاوه بر این توجه داشته باشید که اجاره نامه شما باید حداقل ۱ ماه اعتبار داشته باشد.

توصیه می‌کنیم اخذ این تأییدیه را در اولویت خود قرار دهید؛ زیرا بدون وجود آن تمدید لایسنس شرکت در دبی امارات به هیچ وجه امکان پذیر نیست. هزینه EJARI برای شرکت از حدود ۲۵۰۰ درهم به بالا شروع می‌شود و لازم است EJARI خود را از فرد معتبری بگیرید و مراقب باشید قبلاً آن مکان برای شرکت دیگری ثبت نشده باشد.

آخرین نکته‌ای که باید بدانید این است که روند تمدید سالیانه لایسنس شرکت در دبی برای انواع فعالیت‌های تجاری یکسان است و تنها امکان دارد اجاره نامه موردنیاز بنا به نوع فعالیت شرکت شما متفاوت باشد. برخی شرکت‌ها به اجاره نامه فروشگاه و برخی دیگر به اجاره نامه انبار و… نیازمند هستند.

جهت تمدید لایسنس تجاری دبی تنها کافی است مدارک خود را به ما ارائه کرده و سایر مراحل را به کارشناسان حرفه‌ای افدل گروپ بسپارید.

مراحل ثبت لایسنس شرکت در دبی

شما می‌توانید به دو روش آنلاین و آفلاین برای تمدید لایسنس شرکت در دبی اقدام کنید. تمامی‌ مراحل، قانونی و ارزیابی‌ها توسط نهادهای حاکم در دبی برای کار در امارات متحده عربی صرف نظر از نوع روش درخواستی به یک شکل انجام می‌شوند. برای تمدید لایسنس شرکت در دبی باید طبق مراحلی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت اقدام کنید.

مراحل ثبت لایسنس شرکت در دبی
تمدید لایسنس شرکت در دبی

بررسی قرارداد اجاره دفتر

در اولین قدم برای تمدید لایسنس شرکت در دبی لازم است قرارداد اجاره دفتر شرکت را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید که حداقل از اعتبار ۱ ماه برخوردار است. برای صحت قرارداد اجاره باید آن را به تأیید EJARI برسانید و بدانید اگر قرارداد شما این معیار‌ها را نداشته باشد نمی‌توانید فرایند تمدید مجوز شرکت خود را آغاز کنید.

ارائه درخواست به وزارت DED

در قدم بعدی لازم است درخواست خود را در وزارت توسعه اقتصادی دبی (DED) به ثبت برسانید. برای این کار لازم است فرم BR/1 را تکمیل کرده و تمامی‌ مدارک ضروری که پیش‌تر به آن‌ها پرداختیم را برای این اداره ارسال کنید. این نهاد بررسی‌های لازم را انجام داده و بعد از گذشت چند روز جواب درخواست را به شما می‌دهد.

دریافت وچر پرداخت

در سومین مرحله از روند تمدید لایسنس شرکت در دبی لازم است بعد از تأیید درخواست تمدید لایسنس، DED یک کوپن پرداخت برای شما ارسال کند تا بتوانید هزینه‌های تمدید مجوز شرکت خود را بپردازید و به مراحل بعدی بروید.

پرداخت هزینه

بعد از دریافت وچر تنها کافی است که هزینه‌های موردنیاز را پرداخت کرده و فرایند تمدید لایسنس شرکت را تکمیل کنید. اگر از شرایط لازم برخوردار باشید، تمدید مجوز شرکت شما در کمترین زمان انجام شده و می‌توانید مجدداً فعالیت قانونی خود را در حوزه کاری مرتبط آغاز کنید.

اگر تجربه‌ای در زمینه تمدید لایسنس شرکت در دبی ندارید، نیازی نیست نگران باشید و تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم.

سؤالات متداول

۱. چند نوع لایسنس شرکت در دبی وجود دارد؟

لایسنس‌های حرفه‌ای، گردشگری، صنعتی و تجاری

۲. آیا باید هرسال مجوز تجارت شرکت خود را در دبی تمدید کنم؟

بله تمدید لایسنس شرکت در دبی به منظور فعالیت قانونی شرکت ضروری است.

۳. آیا تمدید لایسنس شرکت در دبی به اجاره مکان نیاز دارد؟

بله اجاره نامه برای ثبت شرکت ضروری نبوده؛ اما برای تمدید لایسنس لازم است.

هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی

درمورد هزینه لایسنس دبی باید بدانید این هزینه بنا به نوع فعالیت شرکت شما متفاوت است و عواملی دیگری همچون تعداد پرسنل، مقدار اجاره سالانه، دفتر، فروشگاه یا هر مکان مربوط به شرکت، منطقه اقتصادی و حوزه قضایی روی این هزینه تأثیرگذار هستند. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با کارشناسان افدل گروپ در تماس باشید.

هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی
تمدید لایسنس شرکت در دبی

طبق آخرین آمار سال ۲۰۲۴ هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی بین ۸۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ درهم معادل ۲۱۸۰ الی ۴۰۴۸ دلار آمریکا است.

شرکت‌هایی که در دبی فعالیت دارند تحت یکی از عناوین بیزینس تجاری، بیزینس حرفه‌ای و بیزینس صنعتی فعالیت می‌کنند و متوسط هزینه تمدید لایسنس برای این شرکت‌ها به شرح زیر است:

  • شرکت‌های دارای لایسنس بیزینس حرفه‌ای همچون شرکت‌های خدمات تفریحی و گردشگری: ۸۰۰۰ درهم
  • شرکت‌های دارای لایسنس بیزینس صنعتی همچون شرکت‌های تولیدی: ۱۵۰۰۰ درهم
  • شرکت‌های دارای لایسنس بیزینس تجاری همچون شرکت‌های واردات و صادرات: ۱۲۰۰۰ درهم

علاوه بر این باید هزینه اخذ تأییدیه EJARI را نیز به هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی اضافه کنید. این هزینه در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۷۵ درهم است. اگر مجوز EJARI مسکونی نیز داشته باشید، ممکن است مشمول تخفیف هزینه تمدید لایسنس شرکت شوید.

البته توجه داشته باشید وزارت DED تخفیف‌هایی را روی هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی برای کسب‌وکارهای خوش قول لحاظ کرده است. توصیه می‌کنیم حتماً حداقل ۱۰ روز قبل از اتمام لایسنس فعلی شرکت برای تمدید آن اقدام کنید.

آیا با عدم تمدید لایسنس شرکت اقامت دبی لغو می‌شود؟

خوشبختانه اگر لایسنس شرکتی که به وسیله آن اقامت کشور امارات را دریافت کرده‌اید تمدید نشود، وضعیت اقامت شما در این شهر تغییری نخواهد کرد؛ یعنی اگر اقامت شما در امارات ۲ ساله باشد، حتی در صورت عدم تمدید لایسنس شرکت در دبی می‌توانید تا پایان ۲ سال در این کشور اقامت قانونی داشته باشید.

شریک لایسنس دبی چیست؟

اگر قصد ثبت شرکت یا تمدید لایسنس شرکت در دبی را دارید، احتمالاً نام‌ شریک لایسنس به گوشتان رسیده است. در این باره باید بدانید یکی از مهم‌ترین قوانین ثبت شرکت در امارات و دبی داشتن یک شریک اماراتی برای دریافت لایسنس است.

شما باید ۵۱ درصد از سهام شرکت خود را به نام یک شهروند اماراتی (کفیل) کنید. درواقع تنها ۴۹ درصد از سهام یک شرکت در دبی می‌توان به تبعه خارجی تعلق داشته باشد.

شریک لایسنس دبی چیست؟
تمدید لایسنس شرکت در دبی

انواع شرکت در دبی

تنوع کسب و کار‌ها و رونق اقتصادی که در دبی برقرار است موجب شده است امروزه بسیاری از سرمایه داران و کارآفرینان برای ثبت شرکت در دبی اقدام کنند و از این رو دبی به یکی از دروازه‌های جهان تبدیل شده است. حال که با نکات مهم درمورد تمدید لایسنس شرکت در دبی آشنا شده‌اید بهتر است انواع شرکت در دبی را بشناسید.

این موضوع به شما کمک می‌کند چنانچه بخواهید در حوزه‌های دیگر لایسنس بگیرید با شناخت بیشتری عمل کرده و موفق به دریافت مجوز شوید. در ادامه به بررسی انواع شرکت‌ها در دبی خواهیم پرداخت.

شرکت با مالکیت انفرادی

در این شرکت‌ها مالکیت انحصاری شرکت متعلق به یک فرد است که بر تمامی‌ امور کنترل داشته و مالک ۱۰۰ درصد سهام است. این نوع شرکت‌ها ساده ترین شکل ساختاری شرکت‌ها در دبی به شمار می‌آیند و هیچ الزام خاصی به غیر از داشتن مجوز اقامت در دبی ندارند.

نکته مهمی‌ که باید قبل از دریافت یا تمدید لایسنس شرکت در دبی از این نوع بدانید این است که هرگونه بدهی یا مسئولیت مالی بر عهده صاحب شرکت است. از ویژگی‌های اصلی شرکت‌هایی با مالکیت انفرادی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ثبت این شرکت‌ها به سرمایه تجاری زیادی نیاز ندارد.
  • در صورتی که مالک شرکت شهروند اماراتی نباشد، LSA یا به عبارت دیگر نماینده محلی برای افتتاح این نوع شرکت در نظر گرفته می‌شود.
  • افراد با هر ملیتی می‌توانند شرکت با مالکیت انفرادی در دبی تأسیس کنند.

شرکت تضامنی (Partnership)

از دیگر انواع شرکت در دبی باید به شرکت‌های تضامنی یا پارتنرشیپ اشاره کنیم که در آن‌ها مالکیت بین دو الی چند شریک تقسیم شده و سود و زیان آن‌ها بر اساس سهمشان در سهام شرکت تعیین می‌شود. در این زمینه دو نوع شرکت وجود دارند که شامل شرکت تضامنی عمومی‌ و مشارکت محدود هستند.

توجه داشته باشید در یک مشارکت محدود ساده لازم است اتباع امارات جزو شرکای عام شما باشند و شرکا از ملیت‌های دیگر باید شرکای محدود شرکت باشند. همچنین محدودیتی در سهم شرکای تضامنی عام یا با مسئولیت محدود وجود ندارد.

علاوه بر این باید بدانید شرکای با مسئولیت محدود نباید در امور اداری و مدیریتی شرکای تضامنی دخل و تصرفی داشته باشند.

شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

درمورد شرکت با مسئولیت محدود باید بدانید از پرطرف‌دارترین انواع شرکت‌ها در دبی محسوب می‌شود و مسئولیت شرکا در این نوع شرکت‌ها به میزان سرمایه گذاری در امارات بستگی دارد. شرکت‌ها با مسئولیت محدود می‌توانند در هر زمینه تجاری و صنعتی فعالیت داشته باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت‌های LLC باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ۵۱ درصد از مالکیت شرکت باید متعلق به یک شهروند اماراتی بوده و ۴۹ درصد از بقیه مالکیت می‌تواند متعلق به شما باشد.
  • تشکیل این نوع شرکت‌ها منوط به حضور یک حسابرس معتبر است.
  • به حداقل ۲ و حداکثر ۵۰ سهام‌دار در شرکت‌هایی با مسئولیت محدود نیاز است.
شرکت با مسئولیت محدود (LLC)
تمدید لایسنس شرکت در دبی

شرکت سهامی خاص

این نوع شرکت‌ها در دبی با نام شرکت سهامی‌ مشترک خصوصی نیز شناخته می‌شوند. این نوع شرکت‌ها را می‌توانید با مشارکت حداقل ۳ سرمایه گذار تشکیل دهید. برای تأسیس این شرکت‌ها باید ابتدا از وزارت اقتصاد دبی تأییدیه دریافت کنید. همچنین شرکت‌های سهامی خاص صرفاً باید یک مدیر داشته باشند.

نکته مهم دیگر این است که شرکت‌های سهامی خاص می‌توانند دارای بیش از یک شعبه بوده و هر شعبه می‌تواند یک یا کلیه فعالیت‌های درج شده در پروانه کسب و کار شرکت را انجام دهد. همچنین حداقل ۵۱ درصد از سهام شرکت باید به کفیل یا تبعه اماراتی اختصاص داده شود.

شرکت سهامی عام

شرکت‌های سهامی عام شرکت‌هایی هستند که در آن‌ها سرمایه به سهام قابل معامله با ارزش مساوی تقسیم می‌شود. در این شرکت‌ها هر شریک به اندازه سهم خود در شرکت مسئولیت دارد. شرکا می‌توانند هرگونه فعالیت تجاری صنعتی، تجاری یا حرفه‌ای را مطابق با مقررات DED به انجام برسانند.

شرکت‌های سهامی عام باید حداکثر ۵ مدیر منصوب بر اساس قوانین تجاری DED داشته باشند. اعضای مؤسس این شرکت‌ها باید حداقل ۵ نفر بوده که تابعیت امارات را داشته باشند و از ۳۰ الی ۷۰ درصد سهام شرکت به آن‌ها تعلق داشته باشد. همچنین یک شرکت سهامی عام می‌تواند بیش از یک شعبه داشته باشد.

شرکت مدنی

مشاغل شناخته شده‌ای همانند حسابدار، پزشک، مهندس، وکیل و غیره می‌تواند یک شرکت مدنی در دبی تأسیس کنند. برای ثبت این شرکت‌ها لزوماً به کفیل اماراتی نیاز ندارید و می‌توانید با هر ملیتی شرکت مدنی تأسیس کنید؛ البته توجه داشته باشید در برخی موارد حوزه‌های وکالت یا مهندسی نیاز به شریک اماراتی دارند.

شعبه یک برند خارجی

برای گسترش کسب و کار و توسعه آن در امارات شما می‌توانید شعبه‌ای از شرکت خود را در دبی تأسیس کنید. اگرچه این دو شعبه از لحاظ فیزیکی جدا هستند؛ اما در زمینه حقوقی با یکدیگر در ارتباط‌اند. شما با تأسیس شعبه جدید می‌توانید فروشتان را دوچندان کرده و از وضعیت مطلوب اقتصاد در دبی به نفع خود استفاده کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

افدل گروپ؛ راهی مطمئن برای امور مهاجرتی

مجموعه ما به عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های مهاجرتی در دبی آماده است تا کلیه خدمات اخذ اقامت امارات، ثبت شرکت در دبی، افتتاح حساب بانکی در دبی و… را با مجوز‌های رسمی‌ ارائه دهد. با وجود وکلای مجرب افدل گروپ می‌توانید از بهترین مسیر‌ها برای خرید ملک در دبی، سرمایه گذاری در امارات و مهاجرت به امارات اقدام کنید.

اما خدمات مجموعه ما به همین جا ختم نشده و شما می‌توانید برای شرکت در آزمون پرومتریک، اخذ گواهی دیتا فلو و گود استندینگ نیز روی کمک مشاوران افدل حساب باز کرده و با خیال راحت رؤیاهای خود را به حقیقت تبدیل کنید. با وجود تجربه کارشناسان ما شما تا رسیدن به اهدافتان تنها به اندازه یک تماس فاصله دارید!

سخن پایانی

تمدید لایسنس شرکت در دبی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که صاحبان شرکت‌ها باید به آن توجه داشته و هرسال برای آن اقدام کنند. توجه داشته باشید در صورت عدم تمدید لایسنس نمی‌توانید به صورت قانونی در دبی فعالیت داشته باشید و دولت امارات در این زمینه سخت گیری بالایی دارد.

از این رو ما در این مطلب به هرآنچه درمورد تمدید لایسنس شرکت در دبی اهمیت دارد پرداختیم تا بتوانید با شناخت بیشتری در زمینه مهاجرت به امارات از طریق ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار اقدام کنید.

سؤالات متداول

۱. هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی چقدر است؟

بین ۸۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ درهم

۲. آیا عدم تمدید لایسنس شرکت در دبی جریمه دارد؟

بله در صورت تمدید کردن مجبور به پرداخت جریمه هستید.

۳. چه زمانی باید برای تمدید لایسنس شرکت در دبی اقدام کنیم؟

حداقل ۱۰ روز قبل از اتمام لایسنس فعلی لازم است برای تمدید آن اقدام کنید.

سایر مقالات:

6 بخش اصلی قوانین مالیاتی در دبی + بررسی سیستم مالیاتی امارات
آموزش زبان در دبی + آشنایی با آموزش 3 زبان رایج در امارات
5 استراتژی جذاب برای بازاریابی شرکت های دبی + نکات طلایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *