شرایط مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا + هزینه‌های 25-2024

ویزای کارآفرینی کانادا

صفر تا صد شرایط ویزای کارآفرینی کانادا

کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای کارآفرینان مهاجر شناخته می‌شود و ویزای کارآفرینی کانادا یک روشی ایده‌آل برای مهاجرت آینده‌نگران کسب‌وکارهای نوپا محسوب می‌شود. کانادا به عنوان مقصد برتر برای بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها، شرایطی را برای دریافت این نوع ویزا تعیین کرده که در این مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم؛ پس ما را همراهی کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برنامه ویزای کارآفرینی کانادا چیست؟

مهاجرانی که تجربه مدیریت و راه‌اندازی کسب‌وکار دارند و می‌خواهند یک فعالیت تجاری در کانادا داشته باشند یا مدیریت کند، کاندیدای دسته کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا هستند. این نامزدها می‌توانند یک کسب‌وکار موفق در کانادا ایجاد کنند و تأثیر مثبتی بر اقتصاد این کشور بگذارند و به اشتغال‌زایی کمک کنند.

این یک برنامه ویزای کارآفرینی کانادا است که در آن کارآفرینانی که واجد شرایط هستند، روند سریع پردازش درخواست خود را خواهند داشت. در اینجا، نامزدها می‌توانند ظرف چند هفته وارد کانادا شوند. ویزای کارآفرینی مناسب‌ترین و آسان‌ترین ویزای برای اکثر متقاضیان است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

در این برنامه باید به خاطر داشته باشید که اجازه کار در کانادا را نخواهید داشت و همچنین نمی‌توانید به دنبال کار باشید. در عوض، شما باید یک فعالیت تجاری را آغاز کنید و به عنوان دارنده ویزای کارآفرینی به توسعه کسب‌وکارها کمک کنید.

همچنین کاندیداها باید به خاطر داشته باشند که ویزای اعطایی تحت این برنامه یک ویزای مشروط است و شرایطی وجود دارد که باید پس از ورود به کانادا انجام شوند. این الزامات می‌توانند برای یک دوره 3 ساله نیز تعریف شده باشند.

برنامه ویزای کارآفرینی کانادا

 

دلایل محبوبیت ویزای کارآفرینی کانادا

OECD (سازمان همکاری اقتصادی و توسعه) شامل 24 کشور جهان از جمله غول‌های اقتصادی مانند: ایالات متحده، فرانسه، بریتانیا، سوئد و استرالیا است. در میان این کشورها، کانادا به عنوان جذاب‌ترین مرکز برای کارآفرینان مهاجر ظاهر شده است؛ اما دلایل محبوبیت ویزای اشتغال زایی در کانادا چیست؟

ویزای کارآفرینی کانادا

اکوسیستم کارآفرینی

بر اساس آخرین گزارش OECD، تعداد زیادی از کشورها از جمله کانادا، فعالانه به دنبال جذب کارآفرینان خارجی برای تقویت نوآوری، ایجاد اشتغال، تحریک سرمایه‌گذاری خارجی و پیشبرد رشد اقتصادی هستند و همین امر منجر به افزایش تقاضا برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا در چند سال اخیر شده است.

برای ایجاد بستری مناسب برای کسب و کارهای نوپا، باید تعادل دقیقی ایجاد شود. فاکتورهای مهم این تعادل شامل اقداماتی برای توسعه اکوسیستم‌های کارآفرینی، تحقیقات و نوآوری و اطمینان از دسترسی بنیان‌گذاران به بودجه و نیروی انسانی ماهر هستند.

سیستم Indicators of Talent Attractiveness

OECD از یک سیستم رتبه‌بندی پیچیده به نام «Indicators of Talent Attractiveness» استفاده می‌کند. این سیستم با در نظر گرفتن ملاحظات کلی و سیاست‌های مهاجرتی خاص متناسب با بنیان‌گذاران بین‌المللی استارتاپ، توانایی کشورها را برای جذب بنیان‌گذاران استارتاپ خارجی ارزیابی می‌کند.

این ارزیابی شامل هفت جنبه مختلف از جمله: شرایط بازار، دسترسی به سرمایه و سطح دیجیتالی شدن و ارتباطات است؛ بنابراین شاخص‌های جذابیت استعداد از دلایل مهم محبوبیت ویزای کارآفرینی کانادا در میان مهاجران محسوب می‌شوند.

عملکرد برجسته کانادا

در ارزیابی OECD، کانادا به طور مداوم در همه زمینه‌ها جزو کشورهای برتر است. کانادا با مشارکت استرالیا، تنها کشوری است که وضعیت اقامت دائم را به این چارچوب گسترش می‌دهد. علاوه بر این، کانادا دارای یک چارچوب نظارتی مناسب برای راه‌اندازی و مدیریت مشاغل است و استاندارد زندگی بالایی دارد.

ویزای کارآفرینی کانادا

قدرت نوآوری

این رتبه‌بندی بر جذابیت کشورهایی مانند کانادا تأکید می‌کند؛ یعنی جایی که فرهنگ نوآوری و کارآفرینی با هم رشد می‌کنند. این مزیت نشان می‌دهد که کشورهایی که تعهد قوی به تقویت نوآوری و حمایت از تلاش‌های کارآفرینانه دارند، در موقعیت ایده‌آلی برای جذب بنیان‌گذاران و کارآفرینان استارتاپ از سراسر جهان هستند.

علاوه بر این، کانادا مراکز تحقیق و توسعه پیشرو در جهان، مشوق‌هایی را برای عملکرد نوآورانه ارائه می‌دهند. با وجود امکانات زیرساختی پیشرفته، تأکید زیادی بر پیشرفت‌ها و تحقیقات جدید در این کشور وجود دارد که همین موضوع منجر به افزایش تقاضا برای دریافت ویزای کارآفرینی در کانادا شده است.

نرخ‌های مالیات و هزینه‌های پایین کسب‌وکار

کانادا این فرصت را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا با هزینه کم و نرخ‌های مالیاتی پایین رونق بگیرند. نرخ کلی مالیات در کشور کانادا کمتر از سایر کشورهای G7 است. در واقع کانادا می‌تواند به عنوان رقابتی‌ترین کشور مالیاتی در جهان رتبه‌بندی شود؛ بنابراین ویزای کارآفرینی کانادا نیز روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود.

استاندارد بالای زندگی

در پشت پرده یک شرکت موفق، مزایای زندگی در کانادا وجود دارد. طبق گزارش بانک جهانی، کانادا یکی از کشورهایی است که بالاترین استاندارد زندگی را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین جوامع انعطاف‌پذیر، تحصیل‌کرده‌ و چندفرهنگی‌ در جهان است.

مزایای ویزای کارآفرینی کانادا

مزایای ویزای کارآفرینی کانادا
اکوسیستم کارآفرینی سیستم Indicators of Talent Attractiveness
عملکرد برجسته کانادا قدرت نوآوری
نرخ‌های مالیات و هزینه‌های پایین کسب‌وکار استاندارد بالای زندگی

شرایط ویزای کارآفرینی کانادا

شرایط ویزای کارآفرینی کانادا

ویزای استارتاپ کانادا به متقاضی اجازه می‌دهد تا در این کشور مستقر شود. هدف این برنامه تشویق متقاضیان به رشد تجارت در کانادا و سودآور کردن بخش خصوصی است. لازم به ذکر است که متقاضیان برای این کار از دولت نیز راهنمایی و بودجه دریافت می‌کنند.

با این حال، برای دریافت ویزای راه اندازی تجارت در کانادا، برآورده کردن الزامات واجد شرایط بودن ضروری است. هدف از این الزامات این است که اطمینان حاصل شود که فقط نامزدهای واجد شرایط و توانمند می‌توانند جابجا شوند و به ایجاد مشاغل جدید در کشور و رشد بیشتر اقتصادی کمک کنند.

جدیدترین شرایط ویزای کارآفرینی در کانادا عبارت‌اند از:

  • مدرک زبان در کانادا یک شرط ضروری محسوب می‌شود؛ بنابراین متقاضی باید حداقل نمره لازم را در یکی از زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی که CLB 5 است، کسب کند.
  • بدون بودجه نمی‌توانید یک کسب‌وکار را در کانادا راه‌اندازی و ویزای کارآفرینی کانادا را دریافت کنید؛ بنابراین داشتن سرمایه کافی ضروری است.
  • قوانین واجد شرایط بودن برای استان کبک اعمال نمی شود؛ زیرا کبک شرایط خاص خود را دارد.
  • متقاضی باید آزمایش‌های پزشکی و همچنین تأییدیه پلیس را پشت سر بگذارد.
  • باید ثابت کنید که یک سازمان تعیین شده از کسب‌وکار شما حمایت می‌کند.
  • تمام الزامات مالکیت یک کسب‌و‌کار جدید باید برآورده شوند.
  • بیش از 5 نفر نمی‌توانند برای یک سرمایه‌گذاری تجاری جهت اخذ اقامت دائم درخواست دهند.

سرمایه لازم ویزای کارآفرینی کانادا

سرمایه لازم ویزای کارآفرینی کانادا

دولت کانادا از افراد توانمند می‌خواهد تا کسب‌وکاری را در کانادا راه‌اندازی کنند تا رشد اقتصادی این کشور را افزایش دهد؛ بنابراین دولت کانادا بسیاری از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، مراکز رشد کسب‌وکار و… را برای کمک به مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا از طریق ویزای کارآفرینی تعیین کرده است.

بهترین جنبه برنامه ویزای کارآفرینی این است که کاندیدایی که اقامت دائم را از طریق برنامه ویزای استارتاپ کسب کرده و راه‌اندازی کسب‌وکار وی ناموفق بوده، همچنان می‌تواند وضعیت اقامت خود را حفظ کند.

از متقاضیان خواسته می‌شود که حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری را برای استارتاپ کانادایی خود تهیه کنند. برای این کار، اگر از یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر تعیین شده کمک گرفته باشند، حداقل نیاز سرمایه‌گذاری 200000 دلار خواهد بود.

با این حال، اگر سرمایه‌گذاری از گروه سرمایه‌گذار فرشته باشد، مبلغ به حداقل 75000 دلار تغییر می‌کند. برای برنامه ویزای کارآفرینی کانادا، متقاضیان نیازی به سرمایه‌گذاری سرمایه خود ندارند؛ به همین دلیل است که اخذ این نوع ویزا به یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا تبدیل شده است.

هزینه ثبت درخواست برای برنامه ویزای کارآفرینی 1050 دلار برای نامزد اولیه است. برای نامزدهای ثانویه، هزینه 550 دلار کانادا به همراه 150 دلار کانادا برای هر فرزند وابسته تعیین شده است. علاوه بر این، حق اقامت دائم 490 دلار کانادا برای هر فرد نیز محاسبه خواهد شد.

در حالت ایده‌آل، اگر همه چیز خوب پیش برود، پردازش درخواست باید 12 تا 16 ماه طول بکشد. تأخیر تا حد زیادی به اعتبار متقاضیان و همچنین ماهیت ایده استارتاپی که برای تأیید ارسال می‌شود، بستگی دارد.

فاکتورهای موفقیت ویزای کارآفرینی کانادا

ویزای کارآفرینی کانادا

چه عواملی بر موفقیت ویزای کارآفرینی در کانادا تأثیر می‌گذارند؟ برای بررسی این موضوع باید تمامی فاکتورهای لازم از ویژگی‌های کسب‌وکارتان تا تأییده‌های مورد نیاز را در نظر داشته باشید تا بتوانید برای موفقیتتان در این راه امیدوار باشید.

داشتن کسب‌وکار واجد شرایط

برای واجد شرایط بودن جهت دریافت ویزای کارآفرینی کانادا، باید یک کسب‌وکار از قبل موجود داشته باشد که در آن متقاضی در مجموع حداقل 10 درصد از حق رأی مرتبط با تمام سهام شرکت تجاری را در اختیار داشته باشد.

کارآفرین متقاضی و سازمان تعیین شده‌ای که به آن متعهد است باید بیش از 50 درصد از حق رأی کسب‌وکار را داشته باشند. همچنین حداکثر 5 شریک می‌توانند با هم به عنوان مالک درخواست دهند.

علاوه بر این، متقاضی باید توجه داشته باشد که برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ویزای کارآفرینی، کسب‌وکار او باید در کانادا با فعالیت‌های مدیریتی ضروری آن توسط سرمایه‌گذار خارجی در این کشور ثبت شود. در این صورت متقاضی می‌تواند برای دریافت اقامت دائم یا شهروندی کانادا امیدوار باشد.

تأییدیه از یک نهاد تعیین شده کانادایی

یکی از مهم‌ترین مراحل قبل از درخواست برای ویزای کارآفرینی کانادا، تضمین تعهد از یک سازمان تعیین شده است که به توسعه کسب‌وکار شما در این کشور کمک کند. تعهد سازمان تعیین شده فقط از طریق نامه پشتیبانی که باید به عنوان بخشی از درخواست شما گنجانده شود، در نظر گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که نامه‌های پشتیبانی که دریافت خواهید کرد، به مدت 6 ماه از تاریخ صدور اعتبار دارند؛ بنابراین باید در این بازه زمانی اقدامات مورد نیاز دیگر را انجام دهید تا مدت اعتبار این تأییدیه به پایان نرسد و دریافت ویزای شما با مشکل روبرو نشود.

تقویت مهارت‌های زبان مورد نیاز

ویزای کارآفرینی کانادا

هر متقاضی باید به یکی از زبان‌های رسمی کانادا تسلط داشته باشد و مدرکی مبنی بر تسلط بر زبان فرانسوی یا انگلیسی را ارائه دهد. برای واجد شرایط بودن جهت اخذ ویزای استارتاپ، هر داوطلب باید در آزمون مهارت زبان از یک مؤسسه تایید شده شرکت کند.

توجه داشته باشید که زمان نتیجه آزمون زبان شما در زمان درخواست نباید بیشتر از 2 سال باشد.

تهیه مدارک مورد نیاز

متقاضیان مهاجرت خارجی باید نشان دهند که دارای بودجه کافی برای اقامت در کانادا برای خود و خانواده تحت حمایت خود هستند و تمامی مدارک لازم را برای اثبات تمکن مالی و موارد دیگر را ارائه دهند. ارائه مدارک کامل به موفقیت و تسریع روند دریافت ویزای کارآفرینی کانادا کمک شایانی خواهد کرد.

سؤالات متداول

  1. چند نفر می‌توانند برای تأسیس شرکت در کانادا شریک شوند؟

حداکثر 5 نفر

  1. آیا ویزای کارآفرینی کانادا به مدرک زبان نیاز دارد؟

بله ارائه مدرک CLB 5 برای زبان فرانسوی یا انگلیسی ضروری است.

  1. مدت زمان رسیدگی به ویزای کارآفرینی کانادا چقدر است؟

12 تا 16 ماه

اخذ اقامت دائم با ویزای کارآفرینی کانادا

اخذ اقامت دائم با ویزای کارآفرینی کانادا

در مرحله اول، شما باید یک پیشنهاد کاری ارائه دهید که ثابت کند فرصت‌های شغلی امیدوارکننده‌ای به کشور کانادایی اضافه می‌شوند. با آن طرح تجاری، معیارهای واجد شرایط بودن خاصی توسط دولت کانادا تعیین شده‌اند که باید توسط متقاضی رعایت شوند.

معیارهای لازم برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ویزای کارآفرینی عبارت‌اند از:

  • سرمایه‌گذاری
  • ارائه مدارک تعهد
  • مدرک زبان مورد نیاز
  • پشتیبانی و سندیکایی
  • بررسی دقیق
  • مجوزهای امنیتی و پزشکی

مراحل درخواست برای ویزای کارآفرینی کانادا

اگر یک کارآفرین خارجی واجد شرایط ذکر شده هستید، باید درخواستی را از طریق فرم IMM 5759 در وب سایت IRCC تهیه و ارسال کند. اگرچه تمامی این مراحل توسط یک شرکت مهاجرتی کانادا انجام می‌شوند؛ اما آشنایی با این مراحل خالی از لطف نیست.

تمام موارد خواشته شده در فرم درخواست باید با هم تهیه شده و از طریق پست یا پیک مستقیماً به دفتر مرکزی پذیرش IRCC در سیدنی، نوا اسکوشیا ارسال شوند.

مرحله 1: فرم درخواست خود را تکمیل کنید

مرحله نخست از درخواست برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا، تکمیل فرم درخواست است. این فرم باید به دقت پر شود و تمامی اطلاعات فردی و کسب‌وکار شما را شامل شود. در این صورت شانس شما برای پذیرش و موفقیت بیشتر خواهد شد.

برای تکمیل فرم درخواست ویزای کارآفرینی در کانادا مراحل زیر را انجام دهید:

  • فرم درخواست عمومی را پر کنید.
  • مطمئن شوید که تمام فیلدهای مورد نیاز را پر کرده‌اید.
  • فرم درخواست تکمیل شده را پرینت بگیرید و مطمئن شوید که صفحه بارکد را درج کرده‌اید.
  • امضا و تاریخ خود را روی فرم قرار دهید.

مرحله 2: لیست اسناد را بررسی کنید

اخذ اقامت دائم با ویزای کارآفرینی کانادا

مرحله بعدی مربوط به بررسی مدارک مورد نیاز است تا تمامی اسناد را مطابق با دستورالعمل‌های موجود جمع‌آوری کرده و ارائه دهید. این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است و توجه به آن در موفقیت شما برای دریافت ویزای کارآفرینی نقش مهمی دارد.

بررسی و ارائه مدارک مورد نیاز ویزای کارآفرینی کانادا عبارت‌اند از:

  • تمام اسناد ذکر شده را جمع‌آوری کنید.
  • تمام مدارک لازم را در یک پاکت مهر و موم شده قرار دهید.
  • چک لیست سند را پرینت بگیرید و تاریخ آن را همراه با امضای خود قرار دهید.
  • چک لیست تمام مدارک را به عنوان صفحه جلد درخواست خود بگنجانید.

مرحله 3: هزینه‌های درخواست خود را بپردازید

در مرحله بعدی باید هزینه درخواستی را که ارسال می‌کنید، بپردازید تا بررسی شود. توجه داشته باشید که هزینه‌های درخواست شامل هزینه‌های پردازش و سایر موارد ذکر شده در فرم شما می‌شوند. هزینه‌های دیگر نیز شامل هزینه دریافت اقامت، معاینات پزشکی، گواهی پلیس و آزمون زبان می‌شوند.

مرحله 4: درخواست خود را ارسال کنید

قبل از ارسال فرم درخواست، همه چیز را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که امضای خود و تاریخ مناسب را در همه فرم‌ها قرار داده‌اید. همچنین تمام هزینه‌های پردازش را بپردازید و رسیدها را در درخواست خود لحاظ کنید. همچنین باید تمام مدارک پشتیبانی را برای تکمیل فرایند اخذ ویزای کارآفرینی کانادا وارد کنید.

روش‌های دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

اخذ اقامت دائم با ویزای کارآفرینی کانادا

روش‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید در صورت تمایل به راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا از آنها استفاده کنید. برخی از آنها ممکن است حتی نیازی به حضور فیزیکی در کانادا خود نداشته باشند؛ اما به مشارکت یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم این کشور نیاز داشته باشند.

1. کسب‌وکار خود را در کانادا توسعه دهید

اگر قبلاً یک کسب‌وکار تأسیس شده را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید فعالیت‌های خود را در کانادا گسترش دهید، افتتاح یک دفتر یا شرکت برای کسب‌وکار فعلی‌تان یک فرایند نسبتاً ساده برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا است.

اگرچه لازم نیست شهروندی یا اقامت دائم کانادا را داشته باشید؛ اما احتمالاً برای ادامه به مشارکت شخصی نیاز خواهید داشت. اگر قصد دارید در بیش از یک استان یا منطقه فعالیت کنید، باید به عنوان یک شرکت خارج از استان طبق قوانین فردی آنها ثبت‌نام کنید.

برخی از استان‌ها مانند انتاریو، افراد غیر مقیم را ملزم به استفاده از Agent for Service برای ثبت‌نام به عنوان یک شرکت خارج از استانی می‌کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که قوانین کارآفرینی بریتیش کلمبیا با انتاریو یا استان‌های دیگر متفاوت هستند.

۲. کسب‌وکارتان را بعد از مهاجرت راه‌اندازی کنید

دومین راه برای شروع کسب‌وکار در کانادا به عنوان غیر مقیم، مهاجرت به کانادا و راه‌اندازی تجارت است. هنگامی که صحبت از مهاجرت به منظور ایجاد کسب‌وکار به میان می‌آید، دو برنامه برای مهاجران طراحی شده‌اند که یکی از آن‌ها ویزای کارآفرینی است.

برنامه ویزای کارآفرینی کانادا برای کمک به کارآفرینان مهاجر جهت مهاجرت به این کشور و راه‌اندازی کسب‌وکار در نظر گرفته شده است. این برنامه الزامات خاصی را برای کارآفرینان تعیین کرده است.

متقاضیان علاقه‌مند باید با یک ایده تجاری ارائه دهند که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • نوآورانه باشد.
  • فرصت‌های شغلی برای کانادایی‌ها ایجاد کند.
  • بتواند در سطح جهانی رقابت کند.

علاوه بر داشتن کسب‌وکاری که واجد شرایط باشد، به عنوان یک غیر مقیم باید شرایط زبان کانادایی را برآورده کنید و ثابت کنید که پول کافی برای اقامت در کانادا دارید. کسانی که امیدوار هستند برای شروع یک تجارت به استان کبک نقل مکان کنند، مشمول شرایط خاص دیگری خواهند بود.

لازم به ذکر است که شما برای درخواست این برنامه به پشتیبانی یکی از این سازمان‌های تعیین شده و دریافت تأیید از سوی مقامات آن نیاز دارید.

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

افدل گروپ چگونه می‌تواند شما را راهنمایی کند؟

با توجه به اینکه مهاجرت کاری به کانادا از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است، روش‌های مختلفی برای دستیابی به آن وجود دارند. علاوه بر ویزای کارآفرینی کانادا، شما می‌توانید بر اساس شرایط و هدفی که از مهاجرت برای خود تعیین کرده‌اید، روش مناسبی را برای رسیدن به آرزوهایتان انتخاب کنید.

اما سؤال اینجاست که بهترین روش برای اخذ اقامت کاری دائم کانادا کدام است؟ این سؤال را باید از کارشناسان این حوزه بپرسید تا بدانید که بهترین روش مهاجرت به کانادا برای شما کدام است و آیا با این روش می‌توانید به اقامت دائم و شهروندی این کشور برسید یا خیر.

افدل گروپ به شما کمک می‌کند تا علاوه بر شناخت انواع ویزای کانادا، اطلاعات دقیقی در رابطه با شرایط دریافت اقامت دائم این کشور کسب کنید. در این صورت می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید و راه درستی را بعد از مشورت با کارشناسان برای آینده خود و خانواده‌تان انتخاب کنید.

اگر به دنبال ویزای سرمایه گذاری کانادا هستید، به عنوان یک مهاجر باید الزامات زیادی را برآورده کنید؛ اما در عوض از مزایای انحصاری برخوردار خواهید شد و دریافت اقامت برای شما راحت‌تر می‌شود. مهاجرت کاری استان‌های کانادا یکی از روش‌های متداولی است که ایرانیان زیادی را به کانادا کشانده و دریافت اقامت دائم را برای آن‌ها ممکن کرده است.

شما هم می‌توانید برای ثبت شرکت در دبی یا هر روش سرمایه‌گذاری دیگری اقدام کنید؛ تنها کافی است تا بدانید که کدام روش برای شما بهتر است و این موضوع بدون دریافت مشاوره تخصصی غیرممکن است و امکان دارد که مهاجرت شما را با مشکل روبرو کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین اخبار در رابطه با روش‌های مختلف سرمایه گذاری در کانادا می‌توانید با تیم افدل در تماس باشید و از اینستاگرام افدل دیدن کنید.

سخن آخر

ویزای کارآفرینی کانادا برای مهاجرانی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار یا توسعه تجارت خود را در این کشور دارند، مناسب است و تاکنون ایرانیان زیادی با این روش اقامت کانادا را دریافت کرده‌اند. الزامات این روش شامل سابقه مدیریت کسب‌وکار، مدرک زبان، داشتن سرمایه لازم و… می‌شوند.

اگر می‌خواهید ویزای کارآفرینی کانادا را دریافت کنید، باید تمامی این شرایط را داشته باشید و کسب‌وکاری آینده‌دار را شروع کنید. در این صورت می‌توانید برای دریافت اقامت دائم یا شهروندی کانادا نیز امیدوار باشید و به مرور زمان به سودآوری نیز برسید.

سؤالات متداول

  1. آیا می‌توانم شرکتم را به کانادا منتقل کنم؟

بله شما می‌توانید با داشتن شرایط لازم، شرکت خود را در کانادا توسعه دهید.

  1. هزینه ثبت درخواست برای ویزای کارآفرینی کانادا چقدر است؟

1050 دلار

  1. برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا چقدر سرمایه لازم دارم؟

حداقل 75000 دلار

 

سایر مقالات:

مهاجرت کاری استان های کانادا برای ایرانیان + 12 فرصت استثنایی و عالی
راهنمای خرید بیزینس در کانادا + معرفی 5 روش تأمین مالی
اخذ ویزای ICT کانادا و بررسی 4 مورد از مهم‌ترین شرایط + هزینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *